داورزنی: توسعه ورزش قهرمانی در گروی حمایت از هیئت های ورزشی استان هاست، اجاره اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی فاجعه است

به گزارش مجله سرگرمی، محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، توسعه ورزش قهرمانی کشور را در گروی حمایت از هیئت های ورزشی دانست.

داورزنی: توسعه ورزش قهرمانی در گروی حمایت از هیئت های ورزشی استان هاست، اجاره اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی فاجعه است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، محمدرضا داورزنی در نشست با مدیران کل ورزش و جوانان استان ها که از صبح امروز (چهارشنبه) در هتل المپیک تهران شروع شده است، گفت: هیئت های ورزشی استانی نقش محوری در توسعه ورزش قهرمانی را بر عهده دارند. بنابراین ادارات کل استانی باید شرایطی را فراهم نمایند که هیئت ها بتوانند این فعالیت را به نحو احسن انجام دهند. به طوری که مردم بتوانند بهتر ورزش نمایند و زمینه رشد ورزشکارانی که در ابعاد ورزش قهرمانی حرکت می نمایند، وجود داشته باشد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، ماده 88 را که در قالب آن اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی اجاره داده می گردد، فاجعه ای برای ورزش کشور دانست و توضیح داد : نباید به راحتی اماکن ورزشی را اجاره داد. چرا که این اماکن، زیرساخت های لازم برای انجام فعالیت های هر هیئت است. بنابراین مازاد اماکن ورزشی در استان ها باید اجاره داده گردد تا خللی در فعالیت هیئت ها صورت نگیرد. در این زمینه با بعضی نمایندگان هم صحبت نموده ایم تا موانع قانونی برای رشد و توسعه ورزش کشور، رفع گردد.

داورزنی با تأکید بر این مهم که هیئت های استانی وظایف وزارتخانه و ادارات کل استانی را در راستای توسعه ورزش قهرمانی انجام می دهند ، گفت: توجه به هیئت های ورزشی، حمایت از آنها و فراهم کردن بستر لازم برای فعالیت ها، جزو اصلی ترین وظایف ادارات کل استانی است. چرا که مأموریت اصلی ما در بخش ورزش قهرمانی، ایجاد بستر برای رشد و توسعه است. بنابراین هیئت ها در حال اجرا وظایف ما هستند و باید حمایت لازم از آنها صورت گیرد. موانع مختلف از سر راه هیئت ها برداشته گردد نا زمینه بیشتر برای شکوفایی استعدادهای سراسر کشور به وجود بیاید.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: وقتی در عرصه بین المللی برای ورزش ایران افتخاری بزرگ رقم می خورد و با پیغام تقدیر از سوی رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور روبرو می گردد، آنچه واقعیت دارد، درخشش ورزشکاران از سراسر ایران اسلامی است که در قالب فرایند برنامه های هیئت های استانی به مرحله ظهور و بروز رسیدند.

این مقام مسئول افزود: اگر می خواهیم در ورزش قهرمانی همچنان رشد کنیم، باید بستر لازم را برای فعالیت هیئت ها فراهم کنیم و با نظارت جدی، زمینه گسترش ورزش در ابعاد قهرمانی را رقم بزنیم.

canadaro.ir: تور کانادا: مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا، ویزای کانادا

indiaro.ir: تور هند ارزان قیمت indiaro | تور بمبئی، گوا، آگرا، جیپور، تور مثلث طلایی، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37564

به "داورزنی: توسعه ورزش قهرمانی در گروی حمایت از هیئت های ورزشی استان هاست، اجاره اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی فاجعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: توسعه ورزش قهرمانی در گروی حمایت از هیئت های ورزشی استان هاست، اجاره اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی فاجعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید