دانلود برترین برنامه های مایکروسافت برای نوروز

به گزارش مجله سرگرمی، در اینجا تعدادی از برترین و کارآمدترین برنامه های مایکروسافت قرار داده شده تا کاربران بتوانند بهترین ها را با خود به همراه داشته باشند.

دانلود برترین برنامه های مایکروسافت برای نوروز

به گزارش خبرنگار ؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. در این لیست برنامه هایی قرار گرفته شده تا افراد بتوانند با استفاده از آن ها از چند روز قبل اطلاع کامل از آب و هوا داشته باشند.

نرم افزار Microsoft Authenticator یکی از بهترین برنامه ها برای این کار است که به شما کمک می نماید به راحتی برای حساب کاربری خود رمز دو مرحله ای فعال کنید و آن را تا زمانی که دوست داشتید فعال نگه دارید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

برنامه Microsoft Math Solver با فناوری خاصی که دارد می تواند به راحتی معادلات شما را تنها با یک عکس حل نماید. این برنامه به قدری در این زمینه قدرتمند عمل کرده است که ظرف مدت نسبتا کوتاهی توانسته به محبوبیت بسیار بالایی برسد و کاربران زیادی به صورت روزانه از آن استفاده کنند. در این برنامه شما یا با وارد کردن مسائل با کشیدن و نوشتن به صورت دست خط یا به وسیله اسکن سوال توسط گوشی می توانید به راهکار سوال های خود برسید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

برنامه مایکروسافت اج مناسب برای مگام سازی محتوا و داده های یکپارچه با نسخه ویندوزی مرورگر است که از سرعت و امنیت بالا در مرور صفحات وب برخوردار است. این برنامه همچنین از سازماندهی و بهینه سازی عناصر موجود در یک صفحه بهره می برد که توانایی اسکن کیو آر کدها را دارد. کاربران این برنامه می توانند با علامت گذاری صفحات وب به عنوان علاقه مندی ها، آن ها را دسته بندی کنند. مایکروسافت توانسته با ایجاد این ارتقاها در برنامه خود شهرتش را در بین مرورگرها بدست آورد و سال های موفقی را شروع کند.

شرکت مایکروسافت تلاش کرده تا با ایجاد یک برنامه مدیریتی کنترل برنامه ها را برای اشخاص بسیار آسان سازد. کاربران با استفاده از این برنامه می توانند وظایف هر یک از اعضای تیم خود را تعریف کنند و به آن ها پیام دهند. برنامه مایکروسافت پلنر همچنین به اشخاص این امکان را می دهد که وظایف را پس از مدتی تغییر دهند و پروژه ها را به نحو جدیدی تعریف کنند. این برنامه همچنین شامل قابلیت هایی از قبیل؛ مشاهده وظایف تعریف شده برای هر یک از کاربران به همراه شرایط آن ها، اعلام با نوتیفیکیشن هنگام بروز رخداد های جدید و چندین قابلیت دیگر می شود.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

مترجم مایکروسافت در جدیدترین ویژگی که تحولی بزرگ را ایجاد کرده شبکه عصبی هوشمندی را معرفی کرده است که به جای ترجمه کلمه به کلمه متون را به صورت جمله یکجا ترجمه می نماید، در نتیجه ترجمه ای دقیق تر و نزدیک تر به واقعیت ارائه خواهد داد. این نرم افزار به صورت کامل از 50 زبان مثل فارسی، عربی، بوسنی (لاتین)، بلغاری، کاتالان، چینی (S)، چینی (T)، کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، استونیایی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، هائیتی کریول، عبری، هندی، مجارستانی، اندونزی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لتونیایی، لیتوانیایی، مالزیایی، مالتی، نروژی پشتیبانی می نماید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

اگر از گوشی های اپل یا گوگل پیکسل استفاده می کنید مطمئنا با دستیارهای صوتی سیری اپل و دستیار صوتی گوگل آشنا هستید. شرکت مایکروسافت هم برای گوشی های خود دستیار صوتی کورتانا (Microsoft Cortana) را طراحی کرد که در ویندوز 10 نیز برای رایانه ها هم عرضه شد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

نرم افزار Microsoft Outlook یکی از برنامه های مجموعه آفیس شرکت مایکروسافت است. به وسیله این نرم افزار می توانید در محیطی زیبا و جذاب حساب ایمیل خود را مدیریت کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید صندوق پیام خود را چک کنید، ایمیل ها را ویرایش و برای دیگران ایمیل ارسال کنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

picosho.ir: پیکوشو: تصاویر گردشگری ایران و جهان

gitiro.ir: گیتی رو: مجله گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 80699

به "دانلود برترین برنامه های مایکروسافت برای نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود برترین برنامه های مایکروسافت برای نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید