دانشجویان دختر دانشگاه یاسوج راهی پیاده روی طریق رضوی شدند

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج از اعزام دانشجویان دختر این دانشگاه در ششمین همایش دانشجویان زائر پیاده امام رضا(ع) با عنوان طریق رضوی خبر داد.

دانشجویان دختر دانشگاه یاسوج راهی پیاده روی طریق رضوی شدند

عزیزپور، مدیر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج در گقتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع) ششمین همایش دانشجویان زائر پیاده امام رضا (ع) با عنوان طریق رضوی به تاسی از پیاده روی اربعین با حضور دانشجویانی از دانشگاه های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

عزیزپور بیان کرد: گفت: 45 نفر از دانشجویان دختر دانشگاه یاسوج با اولویت دانشجویان زیارت اولی روز گذشته راهی پیاده روی رضوی شدند و در ایام شهادت امام رضا (ع) در محور نیشابور به مشهد جمع شده و پس از یک روز پیاده روی به مشهد مقدس خواهند رسید و 2 روز در حرم امام رضا (ع) مقیم خواهند شد.

مدیر امور فرهنگی و دانشجویی با بیان اینکه دانشگاه امام رضا (ع) میزبان این دانشجویان خواهد بود، شرح داد: ثبت نام این دانشجویان قبلا از طریق امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به صورت گروهی انجام شده و کاروان های دانشجویی شکل گرفته و همچون سال گذشته دانشجویان دانشگاه یاسوج در این برنامه فاخر و معنوی حضور داشته است. در این دو روز برنامه های ویژ ه ای برای دانشجویان تدارک دیده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 54822

به "دانشجویان دختر دانشگاه یاسوج راهی پیاده روی طریق رضوی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دختر دانشگاه یاسوج راهی پیاده روی طریق رضوی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید