خوشحالم در شروع سال 98 این گل را خوردم!

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا از ساعت 19 امروز شنبه در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 3 بر 2 پرسپولیس به پایان رسید. تعیین عباسیان (4) و رضا اسدی (67) برای سایپا گل زدند. بشار رسن (32)، علی علیپور (49) و مهدی ترابی (62) برای پرسپولیس گل زدند.

خوشحالم در شروع سال 98 این گل را خوردم!

علیرضا بیرانوند پس از این بازی گفت: در ابتدای بازی یک گل غیرمنتظره را دریافت کردیم البته من شادم که در شروع سال 98، چنین گلی را از حریف دریافت کردم و حالا تجربه بیشتری دریافت کردم تا بهتر از دروازه ام حراست کنم.

وی تأکید کرد: بعد از گلی که از سایپا خوردیم، خیلی زود به خودمان آمدیم و توانستیم سه بار دیگر دروازه حریف را باز کنیم و طبیعی بود که بازیکنان سایپا برای جبران شکست، فشار زیادتری بر روی دروازه ما بیاورند، آنها توانستند از این حربه استفاده کرده و یک گل دیگر را به ما بزنند ولی در مجموع بازی را با پیروزی به انتها رسانده و به سه امتیاز حساس دست پیدا کنیم.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که راه قهرمانی شما هموار شده است یا خیر؟ گفت: ما پنج فینال دیگر پیش رو داریم که باید همه آنها را با موفقیت به انتها رسانده تا به قهرمانی برسیم زیرا تیم های دیگر همانند استقلال، تراکتور و سپاهان منتظر لغزش ما هستند تا از لحاظ امتیازی، به ما رسیده و اجازه ندهند ما قهرمان شویم.

بیرانوند ضمن تشکر از تیم فوتبال استقلال اضافه نمود: از آبی پوشان تهرانی هم تشکر می کنم که سپاهان را شکست دادند و تا حدودی راه قهرمانی را ما هموار کردند اما ما دچار غرور نخواهیم شد زیرا می دانیم بازی های سختی در پیش داریم.

وی شرح داد: یکی از سخت ترین بازی هایی که به آن اشاره نشد، بازی با ماشین سازی است که دیدار بسیار سختی برای ما خواهد بود و باید این تیم خوب و سختکوش را شکست دهیم.

بیرانوند در ادامه گفت: هنوز راه زیادی تا قهرمانی باقی مانده و نباید فکر کنیم با این برد، جام را بالای سر خواهیم برد.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه در این چند روز کمک های زیادی به سیل زدگان شهر خود کرده است، گفت: این وظیفه من بود که چنین کاری انجام دهم، از اینکه مردم به من اعتماد کرده و اجازه دادند کمک های آنها را به استان لرستان ببرم، شاد هستم و مطمئن باشید تا آنجا که در توان دارم، این کار را انجام خواهم داد تا مردم سیل زده لرستان به آرامش واقعی برسند.

وی در انتها گفت: از هوادارانی هم که امروز به ورزشگاه آمدند، تشکر می کنم و مطمئن هستم در بازی های آینده ما را تنها نخواهند گذاشت تا در انتها فصل با یکدیگر جشن قهرمانی بگیریم.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19205

به "خوشحالم در شروع سال 98 این گل را خوردم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالم در شروع سال 98 این گل را خوردم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید