خوراکی های عجیبی که در سینما های جهان خورده می شوند، تصاویر

به گزارش مجله سرگرمی، در این گزارش با خوراکی های عجیبی که در سینما های سراسر دنیا استفاده می شوند، آشنا می شوید.

خوراکی های عجیبی که در سینما های جهان خورده می شوند، تصاویر

خبرنگاران: همه چیز از زمان تصاویری که از طریق فانوس جادویی نمایش داده می گردد شروع شد و بعدا به فیلم های صامت انتقال پیدا کرد. به تدریج فراوری فیلم های سینمایی و همینطور سینما ها هم پیشرفت کردند و اکنون در هر مکانی یک سینما و محلی برای نمایش فیلم پیدا کرد. با وجود پیشرفت تکنولوژی و وسایل قابل حمل برای دیدن فیلم، هنوز رفتن به سینما و تماشای فیلم در سالن مخاطبان خودش را دارد.

دیگر چیزی که در این سال ها دچار تغییر شده اند، غرفه های خوراکی اند که می توان آن ها را در هر سینمایی یافت. در گذشته این مکان ها بیشتر محلی برای فروش پاپ کورن بوده اند، اما اکنون شرایط آن ها فرق نموده است. در واقع علاوه بر غرفه های خوراکی سینما، رستوران هایی نیز وجود دارند که هرچیزی می فروشند.

بعضی از کشور ها در دنیا هم کار های متفاوتی انجام می دهند که در اینجا می توانید ببنید. خوراکی های عجیب و غریبی از سراسر دنیا که در سینما ها استفاده می شوند. البته بعضی از آن ها نیز به طور مخفیانه و به دور از چشم سینمادار ها به داخل سالن ها برده می گردد. در اینجا با بعضی از این موارد آشنا شوید.

خاویار فیل ماهی در روسیه

اگر به دیدن یک فیلم در سینما های روسیه فکر می کنید، می توانید قبل از آن از غرفه های خوراکی خاویار فیلم ماهی خریداری کنید. طبق چیزی که منتال فلاس اعلام نموده، سینما های معینی در روسیه این خوراکی را برای مشتریان خود سرو می نمایند. معین نیست که به چه قیمتی فروخته می شوند، اما با توجه به نادر بودن این خوراکی به قیمت بالایی فروخته می گردد.

بردن هندوانه به صورت مخفیانه

سه دختر تصمیم می گیرند که یک هندوانه را با خود به سینما ببرند و با فریب کارکنان سینما پیروز به انجام این کار می شوند و تصویر آن را در فضای مجازی به اشتراک می گذارند. اگرچه این کار شگفت انگیز بود، اما آن ها دیگر هندوانه را با خود نمی برند و به همین دلیل کسی که مسئول تمیزکردن سینما بود آن را روی جایگاه می یابد.

مورچه های پخته شده طعم دار در کلمبیا

ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما در کلمبیا خوردن مورچه ها به اندازه خوردن تنقلات عادی است. در واقع وقتی مورچه ها را می پزند و به آن ها نمک اضافه می نمایند احتمالا همان مزه تنقلات را می دهد. این مورچه های پخته شده را می توان در هر جایی از کشور کلمبیا از جمله سینما ها پیدا کرد.

گوشت خشک شده گوزن در نروژ

گوزن های شمالی که بیشتر به فنلاند مربوط می شوند در نروژ به یک خوراکی و غذا تبدیل شده اند تا جایی که می توان آن ها را در یک سینما خرید. در روز های نزدیک به کریسمس این غذا در ایالات متحده نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

توپ های کروی از جنس ماهی در هنگ کنگ

اگرچه ممکن است توپ های کروی که از ماهی ساخته شده اند برای بعضی ها عجیب باشد، اما می توان آن را به عنوان یک خوراکی محبوب به وفور در هنگ کنگ پیدا کرد. نه تنها می توان این غذا را در مکان های مختلف در این کشور پیدا کرد بلکه می توان آن را از غرفه های خوراکی سینما ها نیز خرید. البته با توجه به بوی زیادی که دارد ممکن است خوردن آن در داخل سالن کمی عجیب به نظر برسد.

ماهی خشک شده ساردین در ژاپن

این خوراکی که به نام ایواشی سنبی شناخته می گردد، در ژاپن بسیار محبوب است و می توان آن را در هر سینمایی پیدا کرد. این اسنک در واقع ماهی های خشک شده ساردین هستند که به شکل چیپس در می آیند. اگر چشم هایتان را ببندید با اضافه نمود نمک احساس می کنید که واقع در حال خوردن چیپس هستید.

بردن مخفیانه مرغ سرخ شده

وقتی می توانید یک مرغ کامل را با خود به داخل سینما ببرید چرا از نوشیدنی های پروتئینی بهره ببرید. فردی که توانسته یک مرغ سرخ شده کامل را ببرد تصویر آن را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته بود.

سوولاکی در یونان

نوعی کباب فوری یونانی است که با گوشت های تکه ای و سبزیجات از طریق سیخ درست می گردد. بر خلاف یونان در بعضی از کشورها، سوولاکی به عنوان یک وعده غذایی استفاده می گردد.

gardeshia.ir: گردشیا: مجله سفر و گردشگری

picoro.ir: پیکورو: وبلاگ ماشین و خودرو

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 143752

به "خوراکی های عجیبی که در سینما های جهان خورده می شوند، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوراکی های عجیبی که در سینما های جهان خورده می شوند، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید