خلعتبری: با تیم تمرین می کنم ولی هنوز می ترسم

به گزارش مجله سرگرمی، سمیرا شیرمردی، محمدرضا خلعتبری نیم فصل لیگ هجدهم از پدیده به ذوب آهن اصفهان منتقل شد تا به این تیم یاری کند اما نتوانست. خلعتبری انگیزه زیادی داشت که در این تیم هم مثل پدیده بدرخشد اما همان اوایل کار، مصدوم شد تا کلا از میدان دور گردد. هافبک -مهاجم ذوبی ها که دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، دوران نقاهت را خیلی زود پشت سر گذاشت و حالا در کوشش برای بازگشت است، یک بازگشت خوب و بدون استرس. خلعتبری در رابطه با وضعیت خودش، شرایط ذوب آهن و... صحبت های جالبی دارد.

خلعتبری: با تیم تمرین می کنم ولی هنوز می ترسم

بعد از مصدومیتی که داشتی، ظاهرا خیلی زود دوران نقاهت را پشت سر گذاشتی و کم کم آماده حضور در میدان هستی...

خدا را شکر شرایط بدنی ام بد نیست. این روزها کار با وزنه را انجام می دهم و کارهای سرعتی در زمین. کوشش آقای امینی زاد که قبلا مربی بدنساز ما (ذوب آهن) بود باعث شد زودتر شرایطم بهتر گردد. الان شرایط بدنی ام بد نیست اما برای بازگشت عجله نمی کنم چون می خواهم به بهترین شرایط برسم و شرایط کاملا مهیا باشد تا برگردم.

هفته قبل خبر رسید تا 2 ماه دیگر نمی توانی بازی کنی...

فکر می کنم زودتر می توانم برگردم. از آدینه کنار هم تیمی هایم تمرین می کنم اما به هر حال زمان می برد تا ترس و استرسم کم گردد و به حضور در زمین عادت کنم. البته الان هم تیمی هایم هم حواس شان به من هست و در تمرین روی پایم نمی آیند و با احتیاط کار می نمایند که ترسم بریزد. با این شرایط فکر می کنم زودتر بتوانم برگردم.

ذوب آهن در بازی تدارکاتی اش هم توانست مقابل پدیده خوب کار کند و حتی پیروز گردد.

بازی با پدیده بازی خیلی خوبی بود. به هر حال زمان می برد تا تیم هماهنگ گردد و به آمادگی کامل برسد چون بدنسازی همه بچه ها را تحت فشار قرار می دهد اما با این حال شرایط ما بد نیست. به هر حال ما 14 مرداد در لیگ قهرمانان آسیا بازی داریم و بچه ها به لحاظ بدنی زودتر آماده شدند. نفرات جدید هم اضافه شدند و فکر می کنم ذوب آهن ظرفیت خیلی خوبی دارد و می تواند مقابل الاتحاد پیروز باشد. ضمن اینکه بازیکنان خارجی خوبی هم به تیم ما اضافه شدند و در مجموع شرایط خوبی داریم.

از بازیکنان سرباز هم خبر داری؟ اینکه به بازی با الاتحاد می رسند یا نه؟

نه، اطلاعی ندارم اما با توجه به اینکه ما تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم، مطمئنم کوشش می گردد تا آنها اضافه شوند و به تیم یاری نمایند. هر3 این بازیکنان توانایی زیادی دارند که حضورشان می تواند یاری بزرگی به تیم کند.

بازی با الاتحاد را چطور ارزیابی می کنی؟

بازی با الاتحاد خیلی سخت است. کلا الاتحاد خیلی خوب خودش را برای پیروزیت در لیگ قهرمانان آسیا تقویت کرد اما ما اگر همه بحث های فنی را کنار بگذاریم، بازیکنان مان غیرتی هستند و با توجه به حساسیت بالای این بازی و اینکه همه آن را خاص می دانند، بدون شک سعی می کنیم کار را به نحو احسن انجام دهیم و نتیجه خیلی خوبی بگیریم. البته در کل شرایط سخت است اما ذوب آهن تیمی است که می تواند کارهای سخت را انجام دهد.

شما هم با تیم برای بازی با الاتحاد می روی؟

صددرصد کنار تیم هستم و اگرچه نمی توانم بازی کنم اما تمام کوششم را می کنم که به هر نحوی شده به تیم یاری کنم.

بازی را چند چند پیش بینی می کنی؟

چند چند مهم نیست. مثلا ما اگر در زمین حریف یک بر یک شویم و در زمین خودمان صفر بر صفر شویم هم راضی هستیم چون می توانیم صعود کنیم. برای ما الان فقط صعود مهم است که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

ذوب ْآهن سال جاری با کاهش بودجه روبرو شده. به نظرت این مسأله چقدر می تواند روی تیم تأثیر بگذارد؟

با توجه به اینکه آقای آذری شبانه روز کوشش می نماید مسائل حل گردد و کارخانه هم یاری می نماید، فکر می کنم شرایط بدی در پیش نخواهیم داشت. امیدوارم آقای یزدی زاده مثل همواره از تیم و آقای آذری حمایت کند تا این بار هم به عنوان تنها نماینده ایران در آسیا بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.

ذوب آهن این فصل برای چه عنوان و هدفی کوشش می نماید؟

با توجه به شرایط تیمی خوبی که داریم ان شاءالله کوشش می کنیم جزو 3، 4 تیم بالای جدول باشیم.

یعنی کسب سهمیه آسیا راضی نماینده است یا اینکه برای رسیدن به قهرمانی هم کوشش می کنید؟

الان نمی توانیم در خصوص این مسأله صحبت کنیم چون خیلی زود است اما ذوب آهن ظرفیت بالایی دارد که اگر مسوولان کارخانه مثل همواره حامی باشگاه باشند، می توانیم جزو مدعیان قهرمانی هم باشیم.

فکر می کنید کدام تیم ها مدعیان اصلی قهرمانی خواهند بود؟

سپاهان تیم خیلی خوبی بسته و همه می دانند چه پول هایی به بازیکنان داده. سپاهان همواره حرفه ای بوده و یکی از دلایلی که بازیکنان خوبی می گیرد این است که کاملا حرفه ای و به موقع به تعهداتش عمل می نماید. این تیم بدون شک در آسیا و لیگ برتر هم حرف های زیادی برای گفتن دارد. استقلال و پرسپولیس هم بازیکنان خوبی گرفتند و البته نفرات شان را حفظ کردند. در کنار آنها، فکر می کنم ذوب آهن و فولاد هم هستند که می توانند جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشند.

رحیم زهیوی چرا از ذوب آهن جدا شد؟

رحیم یکی از بازیکنان خیلی خوب است که با روحیه بالایی همواره کوشش می نماید. فکر می کنم به خاطر اینکه سهمیه بزرگسال ذوب آهن پر بود، رحیم از تیم جدا شد. امیدوارم هر جا هست پیروز باشد. به هر حال فوتبال اتفاقات ناگهانی اینطوری هم دارد.

تور میکونوس: تور میکونوس | تور یونان ارزان قیمت، تور بهار

مجله نماشو: مجله نماشو | مجله گردشگری، مجله سرگرمی، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

تور فرانسه ارزان: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 33364

به "خلعتبری: با تیم تمرین می کنم ولی هنوز می ترسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلعتبری: با تیم تمرین می کنم ولی هنوز می ترسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید