خطوط هوایی اسکاندیناوی؛ میزبان سفرهای مقرون به صرفه خانوادگی

به گزارش مجله سرگرمی، آیا شما از هواداران سفرهای خانوادگی هستید یا جزو آن دسته از افرادی هستید که این نوع از مسافرت ها را کسل نماینده می دانند؟ خطوط هوایی اسکاندیناوی با دستی پر سراغ جلب توجه آمده است. این خط هوایی در نظر دارد تا یک تخفیف واقعا ویژه در اختیار خانواده هایی قرار دهد که در پی گذراندن تعطیلات خود در کشورهای اسکاندیناوی شامل سوئد، نروژ و دانمارک هستند. بچه ها می توانند به صورت رایگان با این شرکت هواپیمایی به اسکاندیناوی سفر نمایند.

خطوط هوایی اسکاندیناوی؛ میزبان سفرهای مقرون به صرفه خانوادگی

شرکت هواپیمایی اسکاندیناوی اعلام نموده است که از هشتم ژانویه تا دوم آوریل سال 2019، یک بلیط رایگان رفت و برگشتی در اختیار بچه های قرار خواهد داد که در دوره عنوان شده همراه با خانواده های خود به کشورهای اسکاندیناوی و فنلاند سفر می نمایند.

تنها هزینه ای که برای پرواز این بچه ها پرداخت خواهد شد، مربوط به مالیات دولت است. این بدان معنا است که یک کودک آمریکایی می تواند از هشتم ژانویه تا دوم آوریل تنها با 60 دلار به کشورهای اسکاندیناوی سفر کند. تمامی نوزادان و بچه ها زیر سن 11 سال می توانند از این تخفیف برخوردار شوند.

هرچند بچه ها 12 سال و بالاتر شامل این تخفیف نمی شوند، ولی شرکت هواپیمایی اسکاندیناوی برای جوانان زیر 26 سال نیز پیشنهادهای جالبی در نظر گرفته است. امکان کنسل کردن بلیط تا 24 ساعت پیش از پرواز، امکان حمل رایگان یک چمدان در بخش بار و یک ساک در کابین، امکان انتخاب رایگان صندلی تا 22 ساعت پیش از دیپارچر و افست رایگان کربن دی اکسید گسیلی به وسیله پرواز ازجمله مزایایی هستند که خطوط هوایی اسکاندیناوی برای مسافرین 12 تا 26 سال خود پیشنهاد می نماید. بعلاوه در صورت رزرو زودتر بلیط ها، خط هوایی تا 35 درصد تخفیف برای جوانانی که همراه با خانواده های خود سفر می نمایند در نظر گرفته است.

گفتنی است که برای استفاده از این تخفیف، باید پیش از تاریخ 10 دسامبر امسال، مستقیما به وبسایت خطوط هوایی اسکاندیناوی مراجعه و بلیط خود را رزرو کنید. تا جوان هستید آغاز به سفر کنید این شعاری است که این شرکت هواپیمایی برای این پیشنهاد در نظر گرفته است.

منبع: همگردی
انتشار: 30 دی 1401 بروزرسانی: 30 دی 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164464

به "خطوط هوایی اسکاندیناوی؛ میزبان سفرهای مقرون به صرفه خانوادگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطوط هوایی اسکاندیناوی؛ میزبان سفرهای مقرون به صرفه خانوادگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید