خروج توده 30 کیلوگرمی از شکم یک بیمار در خرم آباد
به گزارش مجله سرگرمی، یک توده 30 کیلوگرمی از شکم یک بیمار در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد خارج شد.
به گزارش خبرنگاران، دکتر مهدی زرگرانی، جراح این عمل گفت: این توده مربوط به بیماری 42 ساله بود که سال ها با آن زندگی نموده بود اما از آنجایی که علائم نشان نداده بود، بیمار متوجه آن نشده است. او اخیراً به خاطر افزایش بیش از حد حجم توده بیمار دچار درد در ناحیه شکم شده و به بیمارستان مراجعه نموده بود.
وی ادامه داد: پس از سی تی اسکن صورت گرفته ما شاهد یک توده وسیع بودیم که از ناحیه لگن تا زیر دیافراگم بیمار را در بر گرفته بود. انتها طی یک عمل جراحی پیچیده پیروز شدیم این توده را که چسبندگی فراوانی را با عروق نواحی حساس شکم ایجاد نموده بود جدا و از شکم بیمار خارج کنیم.
زرگرانی افزود: وزن این توده 30 کیلوگرم است و با این اوصاف بیمار از این پس به میزان 30 کیلوگرم وزنش سبک تر شده است. اگر این توده از شکم بیمار خارج نمی شد باعث پارگی عروق، خونریزی داخلی و مرگ بیمار می شد.
وی گفت: توده خارج شده برای انجام مراحل آزمایشگاهی در حال آنالیز است.
منبع: خبرگزاری ایسناpariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.
cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها