خبرنگاران 99 طرح عمرانی در شهر جدید سهند اجرا می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، تبریز-خبرنگاران- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: امسال تعداد 99 طرح عمرانی در بحش های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این شهر اجرا می گردد.

خبرنگاران 99 طرح عمرانی در شهر جدید سهند اجرا می گردد

جهت دریافت خدمات آلاچیق فلزی ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

عباس مصطفوی روز پنجشنبه در جشن ولادت امام رضا (ع) در شهر جدید سهند با بیان اینکه همزمان با ساخت شهرهای جدید در کشور باید مباحث فرهنگی، اجتماعی، بومی و مذهبی نیز مورد توجه قرار گیرد، افزود: طی دو سال اخیر به ساخت اماکن فرهنگی، ورزشی و مذهبی در سهند توجه ویژه شده است و معتقدیم فرهنگ همه چیز نیست، اما شروع همه چیز است.

وی گفت: رویکرد شهر جدید سهند در کنار کارهای عمرانی و ساخت مساکن مهر، انجام اقدامات فرهنگی و مذهبی است که در این راستا در فاز دوم شهر سهند ساخت و تکمیل مسجد امام صادق(ع) تا یک ماه آینده تمام شده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مصطفوی با بیان اینکه همزمان با بازگشایی آزاد راه سهند- اندیشه - تبریز شاهد تحولات فرهنگی عمرانی زیادی خواهیم بود، اجرای تعداد 99 پروژه فرهنگی، عمرانی، مذهبی و ورزشی را در همین جهت تعریف کرد و ادامه داد: این شهر صندلی ویژه ای در ورزش دارد به طوری که شعار هر شهروند یک دوچرخه از راهبردهای شهر محسوب می گردد.

وی راه اندازی مجموعه هشت بهشت را از جمله 99 پروژه شهر سهند در امسال اعلام نمود که در صورت بهره برداری کامل از آن احتیاج مردم سهند و حتی شهرها و روستاهای اطراف به یک مجموعه تفریحی و توریستی برطرف خواهد شد.

مصطفوی افزود: در هشت بهشت راستا اختصاصی دوچرخه، پیاده روی و نیز پیست تنیس و اسب سواری هم در نظر گرفته شده که در صورت تکمیل بازخورد بسیار خوبی خواهد داشت.

وی احداث یک پارک دیگر به وسعت هفت هکتار در فاز چهار را از دیگر برنامه های امسال عنوان نمود و گفت: پارک بعثت در فاز چهار و پارک سه هکتاری دیگر در فاز سه امسال به مناقصه رفته است.

مصطفوی، احداث پارک های محلی در راستای افزایش فضای سبز و استفاده عموم، شش زمین ورزشی روباز، احداث فرهنگسراها و پردیس سینمایی، برطرف نواقص بعضی محلات، خیابان سازی، شناسایی نواقص محلات و ترمیم آسفالت با اعتبار 30 میلیارد ریال و اجرای ده ها طرح دیگر را از جمله 99 پروژه ای برشمرد که با بهره برداری از آن ها چهره شهر سهند متحول خواهد شد.

به گفته وی اجرای برنامه های فرهنگی- اجتماعی مختلف در شهر سهند باعث شده این شهر در بین 17 شهر جدید کشور حائز رتبه برتر گردد.

مصطفوی با اشاره به این که شرکت عمران شهر سهند را با 58 میلیارد ریال بدهی تحویل گرفتیم، گفت: امروز افتخار می کنیم علی رغم مسائل مالی، تحریم و کرونا، توانسته ایم صد درصد بودجه را محقق کنیم.

شهر جدید سهند در 25 کیلومتری جنوب تبریز، چسبیده به شهر تاریخی اسکو و در دامنه سهند از حدود دو دهه قبل میزبان جمعیت سرریز کلان شهر تبریز شد و از نخستین شهرهای جدید کشور که هم اکنون افزون بر 150 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مرداد 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 92111

به "خبرنگاران 99 طرح عمرانی در شهر جدید سهند اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 99 طرح عمرانی در شهر جدید سهند اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید