خبرنگاران مسائل 11 واحد تولیدی خراسان رضوی در کارگروه ستاد تسهیل استان آنالیز شد

به گزارش مجله سرگرمی، مشهد-خبرنگاران- مسائل 11 واحد فراوریی خراسان رضوی با حضور استاندار در نشست روز یکشنبه کارگروه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری آنالیز و راهکارهای لازم برای حل آنها اتخاذ شد.

خبرنگاران مسائل 11 واحد تولیدی خراسان رضوی در کارگروه ستاد تسهیل استان آنالیز شد

استاندار خراسان رضوی در نشست امروز این کارگروه در مشهد گفت: مسائل این واحدها در مورد تامین زمین، برق، آب، گاز، تقسیط بدهی به شرکتهای خدماتی و تمدید کارت بازرگانی بود که تصمیمات لازم برای برطرف مشکل آنها گرفته شد و دستگاه های اجرایی موظف به اجرای آنها شدند.

محمدصادق معتمدیان اضافه نمود: ماهیت کاری کارگروه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری کاهش بوروکراسی اداری برای حل مسائل بخش فراوری است و سرمایه گذاری که برای ایجاد فراوری و اشتغال هزینه هنگفتی نموده است نباید به دلیل مسائل زیرساختی یا بدهی بانکی و عدم تامین احتیاجهای خود فعالیتش را تعطیل کند.

وی با اشاره به مشکل تامین برق در بعضی شهرکهای صنعتی خراسان رضوی پیگیری دستگاه های اجرایی برای تامین اعتبار و ایجاد یا تقویت پستهای برق برای تامین احتیاج کامل واحدهای فراوریی را خواهان شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: تقریبا اغلب شهرکهای صنعتی در استان در تامین برق مشکل دارند و ایجاد پست برق در 10 شهرک صنعتی استان از اولویت برخوردار است.

رضا شجاعی اضافه نمود: در صورتی که سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی از محل بودجه استانی یک سوم اعتبار لازم برای ایجاد پستهای برق را تامین کند شرکت شهرکهای صنعتی استان باقی اعتبار مورد احتیاج را اختصاص خواهند داد.

مهدی علومی، معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای خراسان نیز در این نشست گفت: بودجه استانی کمی برای ایجاد پست برق در شهرکهای صنعتی اختصاص می یابد اما طبق قانون بخشی از هزینه این پست باید از محل بودجه استانی تامین گردد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: از سال 1394 تا انتها 11 ماهه سال جاری 14 دستگاه اجرایی مسائل واحدهای فراوریی را در کارگروه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری آنالیز کردند که سهم سازمان تامین اجتماعی از حل مسائل این واحدها 26.6 درصد، بانکها 25.6 درصد، امور مالیاتی 22.3 درصد، استانداری 4.4 درصد و باقی دستگاه های از جمله شرکتهای خدماتی کمتر از سه درصد بوده است.

محمدرضا مس فروش اضافه نمود: طی یک هفته اخیر و در فاصله بین آخرین نشست کارگروه ستاد تسهیل با نشست امروز، هفت پرونده مربوط به 2 گروه انرژی و تامین اجتماعی ذیل این ستاد آنالیز شده که 6 مورد در مورد انرژی و یک مورد در مورد تامین اجتماعی بود و برای تصمیم گیری نهایی به نشست امروز ارجاع شد.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: ایرنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 133574

به "خبرنگاران مسائل 11 واحد تولیدی خراسان رضوی در کارگروه ستاد تسهیل استان آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسائل 11 واحد تولیدی خراسان رضوی در کارگروه ستاد تسهیل استان آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید