خبرنگاران مدارس اصفهان، خمینی شهر و فلاورجان تا انتها سال تحصیلی برخط می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، اصفهان - خبرنگاران - سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به مشاهده کرونایی جهش یافته انگلیسی در شهرستان های اصفهان، خمینی شهر و فلاورجان گفت: مدارس این شهرستان ها در همه مقاطع، از روز شنبه هفته آینده تا سرانجام سال تحصیلی جاری برخط خواهند بود.

خبرنگاران مدارس اصفهان، خمینی شهر و فلاورجان تا انتها سال تحصیلی برخط می گردد

حجت الله غلامی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در گفت وگو با خبرنگاران گفت: کلاس ها در این شهرستان ها تعطیل است ولی آموزش هرگز تعطیل نمی گردد و به صورت برخط (آن لاین) ادامه دارد. وی اظهارداشت امروز با توجه به گزارش علوم پزشکی مقرر شد سفرها از خوزستان و همچنین استان های شمالی به مقصد اصفهان محدود گردد از همین رو ورود خودروهای غیربومی با پلاک این استان ها به اصفهان ممنوع است و نیروی انتظامی از ورود آنها به اصفهان ممانعت خواهد نمود.

وی ادامه داد: کلیه سفرها از استان های شمالی و خوزستان در 2 پایانه صُفه و کاوه اصفهان، متمرکز و مسافران این استان ها در پایانه های مسافری، غربالگری و از آنها آزمایش کرونا انجام می گردد.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به شرایط سفرهای نوروزی سال جاری گفت: پایش مبادی ورودی استان در 10 نقطه با هماهنگی راهور، سازمان حمل و نقل و پایانه ها، هلال احمر، فرمانداری ها و شهرداری ها با جدیت اعمال می گردد.

وی افزود: بر اساس تصمیمات ستاد استانی کرونا مقرر شد در صورت آبی یا زرد بودن شرایط استان، سفرهای نوروزی صرفا با ذخیره(رزرو) جا در هتل ها، مهمان پذیرها و مهمانسراها استان امکانپذیر باشد و از ورود سایر مسافران ممانعت گردد.

غلامی افزود: همچنین سال جاری هیچگونه پذیرش مسافر در خانه های استجاری، کمپ ها، مدارس و استادیوم ها امکانپذیر نیست.

وی اعلام نمود: مجوز تردد سفرهای ضروری برای افراد در زمان ممنوعیت سفر با هماهنگی فرمانداری ها و فرماندهی انتظامی استان صادر خواهد شد.

وی تاکید نمود: در روزهای آینده، نظارت ها و بازرسی ها توسط اصناف، اتحادیه ها، دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات بر فرایند اجرای دستورالعمل های بهداشتی تشدید می گردد.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا همچنین از تشدید طرح جامع هوشمند محدودیت های کرونایی در استان اصفهان اطلاع داد.

italyro.ir: ایتالیا: سفر به سرزمین لئوناردو داوینچی، سفر به رم، ونیز، فلورانس و میلان

sabzevartoday.ir: سبزوار امروز: مجله خبری و تکنولوژی

منبع: ایرنا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 133904

به "خبرنگاران مدارس اصفهان، خمینی شهر و فلاورجان تا انتها سال تحصیلی برخط می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدارس اصفهان، خمینی شهر و فلاورجان تا انتها سال تحصیلی برخط می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید