خبرنگاران ورود قطار مسافربری به مشهد به چهار رام کاهش یافت

به گزارش مجله سرگرمی، مشهد- خبرنگاران- مدیر کل راه آهن خراسان گفت: ورود قطار مسافربری از مسیرهای برون استانی به ایستگاه راه آهن مشهد در روز شنبه 24 اسفند ماه به چهار رام قطار کاهش یافت.

خبرنگاران ورود قطار مسافربری به مشهد به چهار رام کاهش یافت

مصطفی نصیری ورگ در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: امروز هفت رام قطار مسافربری وارد ایستگاه مشهد می شود که 2 رام از تهران، یک رام از اصفهان، یک رام از تبریز از مقاصد برون استانی و بقیه شامل 2 رام از سرخس و یک رام از آزادور نیز مربوط به جهتهای درون استانی می باشد و خروج قطار نیز امروز به همین تعداد خواهد بود.

وی به کاهش قابل توجه ضریب اشغال مسافر در قطارهای برون استانی اشاره کرد و گفت: مطابق برنامه جاری قطارهای مسافربری راه آهن جمهوری اسلامی ایران، روزانه 88 رام قطار رفت و برگشت در جهت مشهد تردد می کردند که با توجه به شرایط بهداشتی پیش آمده سفر با قطار از سوی مردم با کاهش تقاضا روبرو شده است.

وی ادامه داد: با تداوم شرایط کنونی در سفرهای ریلی، امکان قطع کامل تردد قطارهای مسافربری به مشهد وجود دارد که این تصمیم در اختیار مسوولان ذیربط در تهران است.

شمار ایستگاه های اداره کل راه آهن خراسان 23 ایستگاه است که پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه حدود 38 هزار مسافر از طریق راه آهن در جهت مشهد به 31 شهر و مرکز استان جابه جا می شدند.

بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمار مبتلایان به کرونا در استان خراسان رضوی تا به امروز با اضافه شدن 110 مبتلای جدید به 395 نفر رسیده است.

270 نفر از کل مبتلایان به بیماری کرونا در خراسان رضوی مربوط به حوزه جغرافیایی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بقیه در مناطق زیرپوشش سایر دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی این استان هستند.

تعداد جانباختگان بیماری کرونا که آزمایش آنها بطور قطعی مثبت بوده در خراسان رضوی 28 نفر است که 20 نفر از این تعداد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد و 6 نفر مربوط به دانشکده علوم پزشکی نیشابور هستند.

دانشگاه های علوم پزشکی تربت جام و گناباد هم هر کدام یک مورد فوت ناشی از بیماری کرونا داشته اند.

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 76704

به "خبرنگاران ورود قطار مسافربری به مشهد به چهار رام کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورود قطار مسافربری به مشهد به چهار رام کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید