خبرنگاران غلامی بوکسور مکزیکی را ناک اوت کرد

به گزارش مجله سرگرمی، کرمانشاه- خبرنگاران- سالار غلامی بوکسور سنگین وزن کرمانشاهی حریف مکزیکی خود را در کمتر از یک دقیقه ناک اوت کرد.

خبرنگاران غلامی بوکسور مکزیکی را ناک اوت کرد

به گزارش خبرنگاران، غلامی که برای تیم تورنتو اونتوریو کانادا در لیگ حرفه ای قاره آمریکا به روی رینگ می رود، ساعت سه بامداد امروز (یکشنبه) در مقابل خوزه ماریو تامز از مکزیک به روی رینگ رفت و توانست در کمتر از یک دقیقه حریف خود را ناک اوت کند.

کاپیتان سابق تیم ملی در ابتدای این ملاقات با ضربه سنگین خود بوکسور مکزیکی را گیج و پس از شمارش معکوس داور وی را نقش بر زمین کرد.

این سومین پیروزی پیاپی غلامی در رقابت های لیگ بوکس حرفه ای قاره آمریکا است؛ وی در ملاقاتهای قبلی خود نیز پیروز شده بود حریفانش را ناک اوت کند.

بوکسور 91 کیلوگرم ایران سال گذشته پس از حضور در رقابت های بین المللی بلغارستان توسط تیم کانادایی دعوت شد و پس از 18 روز حضور در اردو و پیروزی در چهار مسابقه به این تیم کانادایی راه پیدا کرد.

غلامی پیش از این نیز یک بار برای تیم تایتل فایت کانادا در رقابت های بوکس حرفه ای قاره آمریکا به روی رینگ رفته بود.

به دنبال کمربند قهرمانی هستم

این بوکسور کرمانشاهی پس از پیروزی مقابل حریف خود در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، اظهارداشت: این یک دقیقه بازی برای ناک اوت کردن حریف مکزیکی حاصل مدت ها کوشش و تمرین سخت بود.

غلامی با بیان اینکه رقابت های بعدی رفته رفته دشوارتر می گردد، اضافه کرد: هدف من فقط دریافت کمربند قهرمانی لیگ قهرمانی بوکس حرفه ای قاره آمریکا است.

وی مطرح نمود: پس از طی کردن روندی طولانی از بوکس آماتور وارد بوکس حرفه ای شدم و قصد دارم فعالیتم را در بوکس حرفه ای ادامه دهم.

به اردوی تیم ملی دعوت شدم

کاپیتان سابق تیم ملی در رابطه با حضورش در تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران گفت: من برای حضور در رقابت های روسیه به تیم ملی دعوت شدم اما به اردو نرفتم تا بتوانم به عنوان نماینده ایران در لیگ حرفه ای به روی رینگ بروم.

غلامی پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران را افتخاری عظیم دانست و گفت: من اکنون تنها نماینده ایران در دنیای رقابت های حرفه ای بوکس هستم و تمام کوششم را برای سربلندی کشورم به کار می گیرم.

8066

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 84134

به "خبرنگاران غلامی بوکسور مکزیکی را ناک اوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران غلامی بوکسور مکزیکی را ناک اوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید