خبرنگاران خادم الشریعه از رسیدن به فینال بازماند

به گزارش مجله سرگرمی، تهران - خبرنگاران - ملی پوش مطرح شطرنج ایران با شکست در مرحله نیمه نهایی مسابقات شطرنج آنلاین زنان جهان از صعود به فینال بازماند.

خبرنگاران خادم الشریعه از رسیدن به فینال بازماند

سارا سادات خادم الشریعه که مدتی است در مسابقات رسمی حضور نداشته، تصمیم گرفت در رقابت های شطرنج آنلاین سرعتی زنان جهان شرکت کند.

در مرحله سوم این مسابقات بانوی شطرنج باز ایران در اولین دور با پیروزی 7 بر 6 در برابر حریف آمریکایی راهی مرحله بعد شد. در دور بعد خادم الشریعه به مصاف جو ونجون چینی رفت. بانوی شطرنج باز ایران توانست با یک پیروزی ارزشمند این شطرنج باز چینی و قهرمان جهان را شکست دهد.

خادم الشریعه که پیروز شده بود به نیمه نهایی مسابقات آنلاین شطرنج راه پیدا کند به مصاف هو یفان بانوی شماره یک شطرنج جهان رفت.بانوی اول شطرنج ایران مقابل این شطرنج باز چینی با نتیجه هشت بر دو شکست خورد و از صعود به فینال این مسابقات باز ماند.

با این نتایج خادم الشریعه باید در دیدار رده بندی به مصاف الکساندرا کاستنیوک قهرمان سابق جهان از روسیه برود. همچنین فینال این مسابقات بین هو یفان و کاترینا لانگو برگزار خواهد شد.

این مسابقات آنلاین در چهار مرحله پیگیری می شود که در هر مرحله 16 بازیکن به صورت حذفی بازی خواهند کرد. این مسابقات تا 30 تیر ادامه خواهد داشت.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 100584

به "خبرنگاران خادم الشریعه از رسیدن به فینال بازماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خادم الشریعه از رسیدن به فینال بازماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید