حکم بدوی متهمان پرونده منابع طبیعی مشگین شهر صادر شد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس کل دادگستری استان اردبیل از صدور حکم بدوی متهمان پرونده منابع طبیعی مشگین شهر اطلاع داد و گفت: 10 سال حبس حکم قطعی برای متهمان اصلی پرونده صادر شد.

حکم بدوی متهمان پرونده منابع طبیعی مشگین شهر صادر شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از اردبیل، ناصر عتباتی در جمع خبرنگاران گفت: حکم بدوی برای متهمان پرونده منابع طبیعی شهرستان مشگین شهر و حکم قطعی برای متهمان پرونده گمرک صادر شد.

وی اضافه نمود: در پرونده مربوط به منابع طبیعی شهرستان مشگین شهر برای 10 نفر متهم که با استفاده از موقعیت شغلی و ارتشا اقدامات مجرمانه مرتکب شده بودند رای بدوی صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان نمود: پرونده تخلفات منابع طبیعی پس از آنالیز دقیق مستندات و مدارک در دادسرای اردبیل و دادگاه کیفری 2 اردبیل منتهی به حکم محکومیت شده است.

عتباتی در خصوص پرونده گمرک نیز توضیح داد: در پرونده گمرک نیز برای 10 نفر محکومیت قطعی صادر شده است که تعدادی از کارکنان گمرک اردبیل، گمرک شهرستان آستارا و گمرک استان آذربایجان شرقی و نیز تعداد افراد شخصی نیز جزو محکومین می باشند.

وی اضافه نمود: این پرونده با همکاری اداره کل اطلاعات استان دستگاه قضایی استان تشکیل و در مراحل مختلف مورد رسیدگی واقع شد که برای هر یک از متهمان اصلی این پرونده محکومیت قطعی 10 سال حبس، انفصال از خدمات دولتی، جزای نقدی و شلاق صادر شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 129486

به "حکم بدوی متهمان پرونده منابع طبیعی مشگین شهر صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکم بدوی متهمان پرونده منابع طبیعی مشگین شهر صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید