جودو قهرمانی آسیا، نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند

به گزارش مجله سرگرمی، قرعه کشی بیست و هفتمین دوره مسابقات جودو قهرمانی آسیا برگزار گردید و نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

جودو قهرمانی آسیا، نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند

به گزارش خبرنگاران، قرعه کشی بیست و هفتمین دوره مسابقات جودو قهرمانی آسیا عصر امروز (آدینه) در فجیره امارات برگزار گردید و نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

در رقابت های بانوان و در وزن 63- کیلوگرم، نرگس اسدزاده پس از استراحت در دور نخست به مصاف کوگلان از استرالیا خواهد رفت.

مریم بربط نماینده وزن 70- کیلوگرم کشورمان در مرحله نخست به مصاف تانکا از ژاپن خواهد رفت.

در رقابت های وزن 78+ کیلوگرم فاطمه برمکی نماینده جودو بانوان کشورمان ابتدا به مصاف تولیکا مان از هند می رود و در صورت فزونی با کیم از کره جنوبی دیدار خواهد نمود.

در رقابت های مردان مصطفی ریاحی فر نماینده وزن 60- کیلوگرم کشورمان در دور نخست با گنوکی کوگا از ژاپن پیکار می نماید و سپس در صورت فزونی با برنده دیدار پاکستان و افغانستان مصاف می دهد.

در همین وزن ابوالفضل محمودی دیگر نماینده کشورمان ابتدا به مصاف علی خسروف از یمن می رود و در صورت فزونی با برنده استرالیا و هند پیکار می نماید.

قاسم نوری زاده نماینده وزن 66- کیلوگرم در اولین دیدار دوآن بین از چین را پیش رو دارد و در صورت فزونی به مصاف ماکانوف از قزاقستان می رود.

در رقابت های وزن 73- کیلوگرم محمد بریمانلو، ابتدا رشاد آریان از افغانستان را پیش رو دارد و سپس با امانوف از قزاقستان پیکار می نماید.

مهدی فتحی پور جودوکار وزن 81- کیلوگرم کشورمان نیز در دیدار ابتدایی خود با شاریپوف از بحرین پیکار می نماید و در صورت فزونی با دیدار خمزا از قزاقستان دیدار خواهد نمود.

در مبارزات وزن 90- کیلوگرم، ایمان نیک اقبال ابتدا به مصاف آشیش مالیک از هند می رود و سپس در صورت فزونی با تمسی از استرالیا مبارزه می نماید.

محمد جمالی نماینده 100- ایران بعد از یک دور استراحت با حاجی ممدوف از ترکمنستان مبارزه خواهد نمود.

حمید رضا ملک زاده جودوکار وزن 100+ کیلوگرم کشورمان ابتدا سونگ مین کیم از کره جنوبی را پیش رو دارد و سپس در صورت فزونی با جودوکاری از قزاقستان مبارزه خواهد نمود.

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

nfliri.ir: مجله نیلوفری | مجله خبری تحلیلی نیلوفری

bushehrherfa.ir: مجله بوشهری ها، وبلاگ بچه محل های بوشهر

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20165

به "جودو قهرمانی آسیا، نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جودو قهرمانی آسیا، نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید