جلال حسینی: حرف نمی زنیم که تمرکز پرسپولیس به هم نخورد

به گزارش مجله سرگرمی، ما واقعاً به دلیل فشار بازی های لیگ و آسیا خسته هستیم اما اجازه نمی دهیم هر کسی هر چیزی خواست، بگوید و حرفی نزنیم. این طور نیست که آقایان هر چه می خواهند بگویند و ما چیزی نگوییم.

جلال حسینی: حرف نمی زنیم که تمرکز پرسپولیس به هم نخورد

به گزارش خبرنگاران ، الان دیگر وقت صحبت درباره اتفاقات بازی با سایپا نیست. به ویژه که پرسپولیس برای حضور در فینال لیگ قهرمانان به آرامش و تمرکز احتیاج دارد و اتفاقا به همین دلیل است که کاپیتان حرفی نمی زد.

سیدجلال حسینی اما نخواست که این سکوت ادامه پیدا کند و پیش از سفر پرسپولیس به دبی در پاسخ به خبرنگارانی که درباره درگیری های بعد از بازی با سایپا می پرسیدند، چنین گفت: از یک طرف در آن زمین افتصاح بازی کردیم و از طرف دیگر اعصاب بازیکنان مان را بهم ریختند. اگر حرفی نمی زنیم دلیلش این نیست که حرفی نداریم بلکه نمی خواهیم تمرکز تیم بهم بخورد. ما واقعاً به دلیل فشار بازی های لیگ و آسیا خسته هستیم اما اجازه نمی دهیم هر کسی هر چیزی خواست، بگوید و حرفی نزنیم. این طور نیست که آقایان هر چه می خواهند بگویند و ما چیزی نگوییم. ما در اوج خستگی بازی می کنیم و تنها دلیل سکوت مان هم این است که تمرکز تیم در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا بهم نخورد.

2 - 160

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5515

به "جلال حسینی: حرف نمی زنیم که تمرکز پرسپولیس به هم نخورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلال حسینی: حرف نمی زنیم که تمرکز پرسپولیس به هم نخورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید