جزایر لوکس و خصوصی که می توانید اجاره کنید

به گزارش مجله سرگرمی، اگر قصد دارید یک مسافرت به یاد ماندنی اما پرهزینه در مناطق گرمسیری داشته باشید یا اگر ملبغ زیادی را در قرعه کشی برنده شده اید، جزایر خصوصی با امکانات فوق العاده و به دور از هیاهوی شهرها گزینه های بسیار مناسبی برای تعطیلات شما خواهند بود. با خبرنگاران همراه باشید تا تعدادی از این جزایر زیبا را به همراه تصاویری بی نظیر از آنها به شما معرفی کنیم.

جزایر لوکس و خصوصی که می توانید اجاره کنید

جزیره خصوصی Calivigny

این جزیره در گرنادا (کشوری در شرق دریای کارائیب) واقع شده است، قیمت اجاره ها در آن از 30000 دلار برای یک شب اجاره کلبه دوخوابه شروع می گردد تا 124000 دلار برای یک عمارت و 3 کلبه که برای اسکان 50 نفر یا بیشتر مناسب است. این جزیره لوکس دارای 25 سوئیت و کلبه است. تمامی اقامتگاه ها با مبلمان های طرح فرانسوی و به طرز استادانه ای تزیین شده اند. و همه 15 اتاق خواب با تخت خواب های سایز بسیار بزرگ تجهیز شده اند. اتاق های پذیرایی بسیار بزرگ که در وسط آنها یک جکوزی وجود دارد به همراه یک سالن ورزشی که دارای سیستم تهویه هوا است از دیگر امکانات این عمارت ها است. درکنار تمامی این امکانات، پیشخدمت، آشپز و محافظ را هم در اختیار خواهید داشت. حتی با پرداخت کمی پول بیشتر می توانید از نمایش آتش بازی، خدمات ماساژ و یک قایق تفریحی 173 فوتی نیز لذت ببرید. در اینجا همچنین یک صفحه نمایش قابل حمل، جت اسکی، تجهیزات غواصی و یک استخر آب گرم نیز وجود دارد. جهتهای پیاده روی شخصی و قایق تفریحی 44 فوتی راهم به دیگر امکانات اضافه کنید.

جزیره Musha Cay

جزیره Musha Cay در باهاماس واقع شده است و باید برای هر شب اجاره این جزیره خصوصی و لوکس 150 هکتاری مبلغ 57000 دلار بپردازید. این جزیره در سال 2006 توسط شعبده باز مشهور دیوید کاپرفیلد به مبلغ 50 میلیون خریداری شده است. 5 خانه مجزا در اینجا وجود دارد که درکل برای اسکان بیش از 24 نفر در نظر گرفته شده است. مبلمان زیبا به همراه سقف بسیار بلند و تراسی که از چوب ماهون آمریکایی است به جذابیت این خانه ها می افزاید. با وجود دسترسی به قایق پارویی، جت اسکی ، دوچرخه ها، زمین تنیس، تخت های کنار ساحل شما در اینجا هرگز خسته نمی شوید. برای یک بعدازظهر رومانتیک و خوردن شام در ساحل برنامه ریزی کنید.

جزیره Little Thatch

یک ویلای خصوصی به نام Seagrape Cottage را که برای یک سفر دونفره فوق العاده است در جزیره Little Thatch در مجمع الجزایر زیبای ویرجین بریتانیا پیدا خواهید کرد. شما می توانید این ویلای زیبا را با پرداخت هر شب 914 دلار اجاره کنید. البته حداقل باید برای 4 شب این مکان را اجاره کنید. از جمله امکانات این ویلا یک اتاق خواب، یک حمام که با طراحی ساده و یک ایوان که با کاشی های زیبا تزیین شده است. علاوه بر آشپزخانه داخلی اینجا دارای یک آشپزخانه مجهز به وسایل باربکیو، گریل کردن و پخت غذا در خارج از ویلا نیز است. روزهای خود را در اینجا به قایقرانی، سفر دریایی و لم دادن بر روی هاموک بگذرانید، و سپس عصر دلپذیر خود را با خوردن یک شام دونفره شروع کنید.

جزیره Melody Key

برای مسافران دوست دار طبیعت Melody Key در فلوریدا بسیار محل مناسبی است. اخیرا در این مکان سیستم های انرژی خورشیدی نیز راه اندازی شده است. قیمت اجاره برای یک شب از 1250 دلار شروع می گردد و حداقل باید برای 6 روز این مکان را اجاره کنید. هر سوئیت بالکن مخصوص به خود را دارد. غذای خود را در یک آشپزخانه شیک که پیشخوان آن با سنگ های گرانیت آراسته شده و لوازم وایکینگ استیل در آن وجود دارد میل کنید. اتاق پذیرایی سوئیت ها چشم انداز زیبایی به سمت اقیانوس دارد. در اینجا جهت بین اقیانوس و ویلا به گونه ای است که به راحتی می توانید بلافاصله بعد از شنا در آبهای اقیانوس آتلانتیک به استخر آب گرم خود بیایید. از دیگر امکانات این سوئیت ها می توان به خدمات ماساژ در داخل ، یک حوض خصوصی و یک عرشه بسیار زیبای برروی پشت بام اشاره نمود که برای تماشای طلوع و غروب آفتاب واقعا بی نظیر است.

جزیره East Sister Rock

جزیره East Sister Rock یکی دیگر از الماس های جزایر Florida Keys است که هزینه اجاره یک شب آن 6،500 دلار است. از ساحل دریای آتلانتیک تا این جزیره با قایق در حدود 3 دقیقه راه است. اگر به دنبال ماجراجویی بیشتری هستید می توانید با هلیکوپتر به اینجا بیایید اما قابل ذکر است که هلیکوپتر هنوز جزو امکانات این جزیره لوکس نیست. خانه ای که به سبک باهامایی ساخته شده، دارای 6 خواب و یک ایوان سرپوشیده است. همچنین می توانید از عرشه یا از قایق خود از تماشای چشم انداز پاناروما دریای آتلانتیک لذت ببرید اما سعی کنید حتما به موقع به ساحل برگردید تا غروب زیبای آفتاب را از دست ندهید. منبع:businessinsider

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: کجارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69088

به "جزایر لوکس و خصوصی که می توانید اجاره کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزایر لوکس و خصوصی که می توانید اجاره کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید