جزئیات عملکرد حریف پرسپولیس در فینال آسیا، تغییر روش فوتبالی!

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران - گروه ورزشی: تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه پر گل 3-3 مقابل سوون سامسونگ متوقف شد تا در مجموع با نتیجه 6-5 از سد این تیم کره ای گذشت و بعنوان حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا شناخته شد.

جزئیات عملکرد حریف پرسپولیس در فینال آسیا، تغییر روش فوتبالی!

آشنایی با کاشیما کاشیما به معنای جزیره گوزن است و به همین خاطر است که پیوند آنتلرز به معنای شاخ گوزن برای این تیم انتخاب شده است. نماد گوزن در آرم این باشگاه نیز وجود دارد. گوزن ها حیواناتی هستند که در برخی از ادیان متفرقه ژاپنی مقدس شمرده می گردد. در معبد کاشیما که یکی از معابد معروف در ژاپن است، بیش از 1300 سال است گوزن به عنوان نماد معنوی نگهداری می گردد.تیمی با قدمت 73 ساله کاشیما آنتلرز از تیم های قدیمی ژاپن است که قدمتی برابر با 73 سال دارد. این تیم در آخرین فصل جی.لیگ از 30 بازی 46 امتیاز به دست آورد و بعد از کاوازاکی فرونتال، سانفریس هیروشیما و اف.سی.توکیو به مقام چهارم این مسابقات رسید. کاشیما در فصل گذشته صاحب13 پیروزی، 7 مساوی و 10 شکست شد. این تیم 43 گل زده و 37 گل خورده را در کارنامه اش ثبت کرد.

نحوه صعود به فینال کاشیما در گروه هشتم این مسابقات همراه با سوون سامسونگ، سیدنی اف سی و شانگهای گرینلند قرار داشت و بعد از 6 بازی توانست با 2 پیروزی، 3 مساوی و یک شکست بعد از سوون سامسونگ بعنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی صعود کند. کاشیما در مرحله یک هشتم از سد تیم شانگهای SIPG گذشت در یک چهارم نیز توانست در مجموع دو بازی رفت و برگشت بر تیم تیانجین غلبه نموده و راهی مرحله نیمه نهایی گردد. ژاپنی ها در این مرحله نیز از سد سوون سامسونگ گذشته تا به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابند.

بهترین بازیکن کاشیما یوما سوزوکی مهاجم 22 ساله این تیم که با پیراهن شماره 9 برای آنها بازی می نماید را می توان بهترین بازیکن این تیم دانست. سوزوکی در فصل گذشته جی.لیگ با 11 گل زده و 8 پاس گل بهترین گلزن و بهترین پاس دهنده این تیم بود. سوزوکی در تمامی 30 بازی کاشیما به میدان رفت و از مهره های کلیدی این تیم بود. وی در لیگ قهرمانان آسیا نیز با زدن 2 گل و ارسال 4 پاس گل از امتیاز آور ترین بازیکنان این تیم بود.

بهترین گلزن آسیایی بهترین گلزن آسیایی تیم کاشیما یک مهاجم 180 سانتی متری و 23 ساله ژاپنی به اسم سرجینهو است. این مهاجم با 4 گل زده بهترین گلزن آسیایی تیم ژاپنی است. سرجینهو یک مهاجم چپ پا است و با پیراهن شماره 18 برای کاشیما بازی می نماید. وی با 4 گل زده و 3 پاس گل امتیاز آور ترین بازیکن کاشیما در آسیا است. از دیگر بازیکنان موثر این تیم می توان به موکانازاکی و شومادوی اشاره نمود که هم در جی.لیگ و هم در لیگ قهرمانان از گلزنان برتر این تیم ژاپنی بودند.

خشن ترین بازیکن کاشیما کنتو میسائو مدافع میانی و ملی پوش تیم کاشیما خشن ترین بازیکن این تیم است. این مدافع 22 ساله و 180 سانتی متری در لیگ قهرمانان آسیا با 23 خطا و دریافت دو کارت زرد خشن ترین بازیکن این تیم است. بعد از این مدافع ملی پوش، لئو سیلوا هافبک 32 ساله برزیلی این تیم که با پیراهن شماره 4 در پست هافبک دفاعی بازی می نماید با 21 خطا و دریافت دو کارت زرد دومین بازیکن خشن تیم کاشیما در لیگ قهرمانان است.

فوتبال نتیجه گرا کاشیما بر خلاف اغلب تیم های آسیایی فوتبال نتیجه گرا را جانشین فوتبال مالکانه نموده است. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بطور متوسط 52 درصد مالکیت توپ و میدان را داشته است و صندلی خوبی از این حیث در بین تیم های آسیایی ندارد.

کم کلین شیت این تیم ژاپنی در مجموع 12 دیداری که در لیگ قهرمانان آسیا داشته تنها 3 بار موفق به ثبت کلین شیت شده که در مقایسه با کلین شیت های پرسپولیس آمار ضعیفی از این نظر دارد.

تیم شوتزن کاشیما کاشیما را باید یکی از تیم های نسبتا شوتزن در آسیا دانست. این تیم در مجموع 12 دیدار آسیایی اش 160 بار اقدام به شوتزنی به سمت دروازه حریف نموده که از این تعداد شوت، 54 شوت در چارچوب دروازه بوده است.

دقت پاس بازیکنان تیم کاشیما آنتلرز به طور متوسط در هر بازی 330 بار پاس می دهند که دقت پاس بازیکنان این تیم 76درصد است. کاشیما در بین تیم های دقیق آسیا نیست اما از این نظر وضعیتی بهتر از پرسپولیس در آسیا دارد. چرا که سرخ پوشان تهران با متوسط 297 پاس در هر بازی و با دقت 75درصد از حریف فینالست خود پایین تر هستند.

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5282

به "جزئیات عملکرد حریف پرسپولیس در فینال آسیا، تغییر روش فوتبالی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات عملکرد حریف پرسپولیس در فینال آسیا، تغییر روش فوتبالی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید