جریمه های سنگین در انتظار واکسن گریزها

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، با وجود سرریز شدن واکسن به سبد واکسیناسیون کرونا، اضافه شدن واکسن فراوری مشترک ایران و کوبا و افول موج پنجم این روزها نگرانی عمده مسئولان وزارت بهداشت متوجه تبلیغات ضد واکسن و افراد واکسن گریزی است که بدون هیچ منطق علمی با هرگونه واکسن مخالفند. طبق اولتیماتوم وزارت بهداشت و اجرای قرنطینه هوشمند، محدودیت ها و جریمه های سنگینی در انتظار افراد واکسن گریز است.

جریمه های سنگین در انتظار واکسن گریزها

مصطفی قانعی عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا می گوید: افرادی که واکسن نزنند قوانین جدی شامل حالشان خواهد شد چرا که واکسن اکنون در دسترس است و همه باید واکسن بزنند.

قانعی در تشریح چگونگی عملکرد سامانه مدیریت هوشمند کرونا اعلام نموده که موضوعیت این طرح این است که با این شیوه کسب و کارها بازگشایی می شوند و دیگر برای افرادی که ناقل بیماری نباشند و واکسن هم تزریق نموده باشند، محدودیتی اعمال نخواهد شد و بر این اساس بر جمعیتی محدودیت اعمال می گردد که واکسن نزدند یا ناقل بیماری هستند. بنابراین سایر افراد کسب و کارشان برقرار است و اگر می خواهند تردد یا سفر داشته باشند این اقدام برایشان تسهیل می گردد.

به گفته وی، کسانی که واکسن تزریق کردند به شکل توالی تست می شوند تا در صورت ابتلا، بیماری را منتقل نکنند. البته در خصوص کارمندان دولت تصمیماتی گرفته شده است و کسی نمی تواند کارمند دولت باشد و واکسن نزده باشد.

او درباره رصد کردن سفرها و مسافران پس از شروع به کار سامانه هوشمند مدیریت کرونا هم می گوید: اطلاعات هرکسی که واکسن دریافت نموده است (کدملی و خودرو) در سامانه موجود است، بنابراین زمانی که خودرو از مقابل دوربین عبور می نماید مشمول جریمه نمی گردد؛ اما برای کسی که واکسن نزده است جریمه های سنگینی قائل می شویم.

منبع: روزنامه ایران

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در خبرنگاران بخوانید.

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در خبرنگاران بخوانید.

powersetshop.ir: وبلاگ پاورست: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی و کاربردی

taverna.ir: تاورنا: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 161636

به "جریمه های سنگین در انتظار واکسن گریزها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه های سنگین در انتظار واکسن گریزها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید