جاذبه های گردشگری در ونکوور

به گزارش مجله سرگرمی، ونکوور یکی از زیباترین شهرهای کانادا برای گردشگری است. این شهر ساحلی در استان بریتیش کلمبیا دارای مناظر طبیعی زیبا، فرهنگ غنی و جاذبه‌های گردشگری فراوان است. در این مقاله قصد داریم تا مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری ونکوور را معرفی کنیم تا سفر شما به این شهر زیبا به یادماندنی‌ترین سفر زندگی‌تان تبدیل شود.

جاذبه های گردشگری در ونکوور

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

پارک استنلی

یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری ونکوور، پارک استنلی است. این پارک شهری وسیع در مرکز شهر ونکوور قرار دارد و دارای مناظر طبیعی زیبایی از جنگل‌های کاج، دریاچه‌ها و کوه‌های زیبای اطراف است.

جاذبه‌های پارک استنلی:

  • آکواریوم ونکوور - یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های کانادا با بیش از 50 هزار جانور دریایی
  • باغ گیاه‌شناسی ونکوور - دارای مجموعه‌ای از گیاهان بومی بریتیش کلمبیا
  • موزه انسان‌شناسی - نمایشگاهی از فرهنگ بومیان کانادا

برج مادر وطن

این برج مشهور نماد شهر ونکوور است که در منطقه وست اند شهر قرار دارد. برج 186 متری مادر وطن یکی از بلندترین سازه‌های شهری کانادا است و دیدن آن از بالا منظره‌ای پانوراما از شهر ونکوور و مناطق اطراف آن را به همراه دارد.

پل معلق کاپیلانو

این پل معلق جذاب که به پل جویندگان آوازه نیز معروف است، یکی دیگر از نمادهای شهر ونکوور محسوب می‌شود. پل کاپیلانو بلندترین پل معلق جهان است که از ارتفاع آن می‌توان مناظر دیدنی بورارد اینلت و کوه‌های شمال ونکوور را مشاهده کرد.

بوستان ملی لین کانیون

این بوستان طبیعی حفاظت‌شده در شمال ونکوور قرار دارد و دارای دره‌های عمیق، آبشارهای زیبا و جنگل‌های انبوه است. لین کانیون یکی از بهترین مکان‌ها برای کوهنوردی، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و تماشای طبیعت در ونکوور است.

بازار گرانویل آیلند

این بازار روباز در جزیره گرانویل واقع شده و دارای ده‌ها غرفه از فروشندگان صنایع دستی، هنرهای محلی، مواد غذایی و صنایع کوچک است. بازار گرانویل آیلند یکی از بهترین جاذبه‌ها برای خرید کردن و گشت و گذار در ونکوور است.

پارک ملی جزایر گلف

پارک ملی جزایر گلف در سواحل غربی ونکوور قرار گرفته و شامل مجمع‌الجزایری زیبا با طبیعت بکر است. این پارک دارای مسیرهای پیاده‌روی طبیعی زیبا، سواحل ماسه‌ای و صخره‌هایی برای شنا است.

چایناتاون

چایناتاون یکی از محله‌های قدیمی ونکوور است که دارای معماری و فرهنگ چینی است. این منطقه دارای رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و بازارهایی با سبک چینی سنتی است.

آکواریوم ونکوور

آکواریوم بزرگ ونکوور در پارک استنلی دارای انواع ماهی‌های رنگارنگ، لاک‌پشت‌های دریایی، نهنگ‌های سفید و دیگر جانوران دریایی است. این آکواریوم یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های کانادا است.

اسکای‌ترین

سفر با اسکای ترین به بالای جنگل‌های اطراف ونکوور یک تجربه بسیار جذاب است. مسیر 6 کیلومتری اسکای ترین از ایستگاه سی مایل شروع شده و به بالای گروهر کوه می‌رسد و دارای مناظر دیدنی کوهستان‌ها و شهر ونکوور است.

بوستان ملی جزایر گلف

این پارک در سواحل غربی ونکوور قرار دارد و شامل مجموعه‌ای از جزایر با طبیعت بکر است. پارک ملی جزایر گلف بهترین مکان برای قایق‌رانی، کوه‌پیمایی و تماشای حیات وحش است.

استادیوم بی‌سی

ورزشگاه استادیوم بی‌سی میزبان بازی‌های فوتبال و رقابت‌های دو و میدانی است. علاوه بر ورزش، کنسرت‌های موسیقی بزرگ نیز در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

پل شیشه‌ای کاپیلانو

پل معلق کاپیلانو علاوه بر پل اصلی، دارای پل کوتاه‌تر شیشه‌ای نیز هست که از زیر آن می‌توان رودخانه و مناظر زیبای اطراف را تماشا کرد. قدم زدن روی این پل شیشه‌ای بسیار هیجان‌انگیز است.

باغ گیاه‌شناسی ونکوور

باغ گیاه‌شناسی ونکوور در پارک استنلی، دارای مجموعه‌ای از گل‌ها و گیاهان نادر از سراسر جهان است. این باغ گیاه‌شناسی یکی از زیباترین و بزرگترین باغ‌های گیاه‌شناسی کانادا محسوب می‌شود.

شهر لین

شهر لین در امتداد رودخانه فریزر واقع شده و دارای تاریخچه‌ای غنی و معماری قدیمی است. این شهر کوچک برای قدم زدن و گشت و گذار و خرید مواد غذایی خوشمزه ایده‌آل است.

ساحل اینگلیش بی

ساحل شنی زیبای اینگلیش بی در غرب ونکوور یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای شنا و حمام آفتاب گرفتن است. این ساحل همچنین برای والیبال ساحلی و پیک‌نیک کردن مناسب است.

پل شناور کاپیلانو

پل شناور کاپیلانو در نزدیکی پل معلق کاپیلانو قرار دارد. این پل شناور بلندترین پل از این نوع در جهان است و در فصل تابستان بازدیدکنندگان می‌توانند از آن برای شنا کردن استفاده کنند.

نتیجه‌گیری

ونکوور با داشتن انواع جاذبه‌های طبیعی و گردشگری یکی از بهترین مقاصد برای سفر و تعطیلات است. از پارک‌ها و موزه‌ها گرفته تا سواحل و کوه‌ها، ونکوور گزینه‌ای فوق‌العاده برای گردشگران است. پس اگر به دنبال مقصدی زیبا و پرجاذبه برای سفر هستید، ونکوور را فراموش نکنید.

انتشار: 8 مهر 1402 بروزرسانی: 8 مهر 1402 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 63299

به "جاذبه های گردشگری در ونکوور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری در ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید