تیزر رسمی گوشی های سری گلکسی S21 سامسونگ لو رفت

به گزارش مجله سرگرمی، ساعاتی پیش افشاگر معروف، مکس وینبچ در صفحه رسمی خود در توییتر تیزر رسمی گوشی های سری گلکسی S21 سامسونگ را با کاربران به اشتراک گذاشت.

تیزر رسمی گوشی های سری گلکسی S21 سامسونگ لو رفت

با توجه به خبرها و شایعه های اخیر، احتمالا در تاریخ 14 ژانویه (25 دی) شاهد رونمایی از گوشی های سری گلکسی S21 خواهیم بود. محصولاتی که تا به این لحظه خبرهای بسیار زیادی پیرامون آن ها منتشر شده. اخیرا هم شاهد انتشار تصاویر واقعی آن ها بودیم که ثابت می نماید نماینده های سامسونگ واقعا قرار است زودتر از سال های گذشته راهی بازار شوند.

اما ساعاتی پیش مکس وینبچ که یکی از افشاگران بسیار معروف و معتبر حوزه فناوری است، تیزر رسمی این گوشی ها را در صفحه رسمی خود در توییتر منتشر کرد که به لطف آن توانستیم بار دیگر طراحی پرچم دارهای سامسونگ را از زوایای مختلف مشاهده کنیم.

در این تیزر، گلکسی S21 و S21 پلاس را شاهد هستیم که در رنگ بندی زیبای بنفش به نمایش در می آیند. این طور که به نظر می رسد، بعد از طراحی چند رنگه گلکسی نوت 10 و برنزی گلکسی نوت 20، رنگ بنفش آن چیزی است که باعث تمایز نماینده های کره ای بین سایر گوشی ها می گردد. البته این رنگ بنفش که با نام Phantom Violet شناخته می گردد، یکپارچه نیست و ماژول دوربین و فریم گوشی گویا به رنگ برنزی مزین می شوند. همچنین به نظر می رسد پنل پشتی مدل استاندارد از جنس پلاستیک و برای مدل پلاس از جنس شیشه باشد.

  • سری گلکسی S21 به احتمال فراوان بدون شارژر درون جعبه راهی بازار می شوند

روی پنل پشتی این دو گوشی مطابق تمام آنچه که پیشتر منتشر شده بود، شاهد یک ماژول دوربین متفاوت و البته زیبا هستیم که با فریم کنار و بالای گوشی، شکل یکپارچه ای را تشکیل داده. در ماژول دوربین دو مدل استاندارد و پلاس اما سه دوربین تعبیه خواهد شد که گفته می گردد تفاوت زیادی با دوربین های به کار رفته در سری گلکسی S20 نخواهند داشت. البته بهبود پردازش نرم افزاری تصویر به لطف پردازنده جدید بسیار احتمال دارد.

روی نمایشگر اما باز هم شاهد همان دوربین سلفی تعبیه شده درون یک حفره در مرکز گوشی هستیم. گفتنی است این دو گوشی به ترتیب با نمایشگرهای 6.2 و 6.7 اینچی با لبه های تخت راهی بازار خواهند شد؛ موضوعی که تقریبا تمام خبرهای اخیر روی آن اتفاق نظر داشتند.

  • مشخصات دوربین گلکسی S21 اولترا فاش شد

گلکسی S21 اولترا هم دقیقا همان محصولی است که در تصویرها و ویدیو های اخیر مشاهده نموده بودیم. محصولی با چهار دوربین روی پنل پشتی و به احتمال زیاد یک سنسور فوکوس اتوماتیک لیزری که در گلکسی نوت 20 اولترا هم شاهد حضور آن بودیم. مجموعه دوربین های غول 6.9 اینچی سامسونگ را یک سنسور 108 مگاپیکسلی اصلی، 10 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت عظیم نمایی 3 برابری، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و 10 مگاپیکسلی پریسکوپی با عظیم نمایی 10 برابری تشکیل خواهند داد.

اگرچه به خاطر استفاده از سنسور عظیم 108 مگاپیکسلی، ضخامت آن بخش از گوشی بیشتر از بدنه شده اما باز هم سامسونگ این محصول را به گونه ای طراحی نموده که قسمت بالا و کناری ماژول با فریم گوشی یکپارچه گردد. این طور که گفته می گردد، جنس پنل پشتی این محصول از شیشه و فریم آن هم از فولاد ضد زنگ خواهد بود. همچنین نمایشگر این گوشی برخلاف دو مدل استاندارد و پلاس، خمیده است.

طبق آخرین خبرها، سامسونگ در تاریخ 14 ژانویه 2021 (25 دی ماه 1399) از پرچم داران سری گلکسی S21 خود به همراه گلکسی بادز پرو رونمایی خواهد نمود. قیمتی هم که برای این گوشی ها در نظر گرفته شده به ترتیب 849، 1049 و 1249 برای مدل های پایه خواهد بود.

  • گوشی های سری گلکسی S21 را در این رندرهای زیبا و جذاب تماشا کنید

منبع: PhoneArena

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 125532

به "تیزر رسمی گوشی های سری گلکسی S21 سامسونگ لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیزر رسمی گوشی های سری گلکسی S21 سامسونگ لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید