توییتر یکی از آزاردهنده ترین مشکلاتش را رفع کرد

به گزارش مجله سرگرمی، توییتر بالاخره یکی از آزاردهنده ترین مشکلاتی که نسخه وب سرویسش با آن روبه رو شده بود را رفع کرد. بعضی کاربران ممکن است با چنین مسئله ای برخورد نموده باشند که وقتی به اپلیکیشن توییتر یا نسخه وب آن مراجعه نموده و قصد خواندن توییتی را دارند، این توییت ناگهان ناپدید می گردد و تایم لاین بروزرسانی می گردد. دلیل این مشکل به روزرسانی اتوماتیک صفحه بود، که می توانست قبل از پایان خواندن توییت آن را از دید خارج کند.

توییتر یکی از آزاردهنده ترین مشکلاتش را رفع کرد

کاربران زیادی این مشکل توییتر گزارش را دادند و در نهایت خبر خوب این است که توییتر اکنون به شکایات کاربران ناراضی پاسخ داده و ویژگی به روزرسانی اتوماتیک را کنار گذاشته است. رفع این مشکل به این معنی است که دیگر نیازی به هدر دادن زمان برای پیمایش در پست ها برای یافتن پستی که در پیش بودید ندارید. در این راستا توییتر تأکید کرد که این مشکل برای همواره رفع شده است. با رفع مشکل حذف ناگهانی توییت ها، کاربر خودش انتخاب می نماید که توییت های نو را در تایم لاین توییتر ببیند یا خیر.

این شرکت میکروبلاگینگ در ماه سپتامبر به این موضوع اشاره نمود و بعلاوه آن را برای بسیاری از کاربران تجربه ناامید نماینده ای خواند و وعده داد که آن را تغییر دهد. توییتر این هفته اعلام نموده که این مشکل را رفع نموده و در حال حاضر این به روزرسانی برای همه کاربران وب در حال انجام است. همان طور که توییتر اشاره می نماید، این به روزرسانی باعث می گردد که تصمیم بگیرید چه زمانی فید خود را رفرش کنید. با توجه به گفته توییتر، زمانی که روی نوار شمارنده توییت در بالا کلیک کنید، توییت های نو برایتان نمایش داده خواهد شد. در این صورت فید توییتر به روزرسانی می گردد.

این تغییر، نسخه وب توییتر را با نسخه گوشی هوشمند هماهنگ می نماید و زمانی که کاربر به صورت دستی اقدام به رفرش فید کند، این عمل انجام خواهد شد و دیگر خبری از رفرش اتوماتیک فیدها نخواهد بود. به همین دلیل بد نیست بدانید که توییتر در ماه های اخیر مشغول ایجاد تغییرات زیادی در سرویس خود بوده است.

این پلتفرم محبوب چند روز پیش، از تشکیل یک تیم تخصصی در حوزه رمزارزها تحت عنوان توییتر کریپتو (Twitter Crypto) اطلاع داد و تس رینارسون که یکی از مهندسان مشهور در زمینه بلاک چین محسوب می گردد، مدیریت این تیم را بر عهده گرفته است. در بیانیه منتشر شده آمده که آن ها در ابتدا علاقه گسترده تولیدنمایندگان محتوا به استفاده از اپلیکیشن های غیرمتمرکز برای مدیریت کالاها و ارزهای مجازی را آنالیز می نماید.

بعلاوه در ادامه با کشف پتانسیل های مختلف در این حوزه، قصد دارند از مرزهای موجود در زمینه های مختلف فراتر بروند. مدتی قبل، توییتر امکان ارسال بیت کوین به اکانت کاربران را فراهم کرد و بعلاوه این شرکت در حال آنالیز استفاده از رمزارزها برای کارهایی مانند برگزاری جلسات اسپیس خصوصی است.

در دیگر اقدام، توییتر سرویس نو توییتر آبی که قابلیت های متنوعی مانند بازگرداندن یک توییت یا مرور اخبار بدون تبلیغات را برای کاربران به همراه دارد، در ایالات متحده آمریکا با حق اشتراک 2.99 دلار در ماه و نیوزلند با حق اشتراک 4.49 دلار در دسترس کاربران این منطقه ها قرار داده است.

توییتر مدت ها بود که در پی روش های بیشتری برای کسب عایدی می گشت. این شرکت در ماه آوریل گذشته گفت که 199 میلیون کاربر دارد که می تواند هر روز از آن ها کسب عایدی کند. سرویس توییتر آبی هم تقریبا بسیاری از خدماتی که کاربران انتظار داشتند را در خود گنجانده است ولی کاربران برای بهره مندی از آن باید حق اشتراک آن را پرداخت نمایند. یکی از این قابلیت ها، ویژگی بازگرداندن یک توییت است که به شما امکان می دهد توییت های خود را پیش از مشاهده به وسیله دیگران، پس بگیرید و لغو کنید.

شایان ذکر است که بعضی از کاربران توییتر در iOS به قابلیت نوی دسترسی پیدا نموده اند که با استفاده از آن، جست وجو در توییت های یک کاربر بسیار آسان تر از قبل شده است. آن دسته از کاربرانی که این قابلیت برای آن ها فعال شده، وقتی که به صفحه پروفایل کاربری مراجعه می نمایند نماد جست وجو در توییت های آن کاربر در گوشه سمت راست بالای صفحه و در کنار منوی سه نقطه برای آن ها نشان داده می گردد. سپس آن ها می توانند کلمات کلیدی را برای جست وجوی توییت های کاربر تایپ نمایند.

منبع: Digitaltrends

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164192

به "توییتر یکی از آزاردهنده ترین مشکلاتش را رفع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر یکی از آزاردهنده ترین مشکلاتش را رفع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید