توقیف یک هزار و 900 خودروی هنجارشکن در اصفهان

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/اصفهان رئیس پلیس راهور استان اصفهان از برنامه ویژه برای برخورد با خودروهای هنجارشکن اطلاع داد و خاطرنشان کرد: تا به امروز نزدیک به یک هزار و 900 خودرو توقیف فیزیکی و توقیف سیستمی شده اند.

توقیف یک هزار و 900 خودروی هنجارشکن در اصفهان

سرهنگ محمدرضا محمدی، اظهار کرد: با صنوفی که در نصب تجهیزات غیر مجاز مثل برچسب دودی شیشه، جک پنوماتیک، سیستم های صوتی ناهنجار و لامپ های زنون بر روی خودروها اقدام نمایند برخورد می گردد.

وی تاکید نمود: برای برخورد با اصناف نصب نماینده تجهیزات غیر مجاز، هماهنگی های لازم با مقام قضایی انجام شده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان، همچنین از طرح تشدید اقدامات کنترلی و برخورد با تخلفات سرعت های غیر مجاز، دور دورها و دور دورهای شبانه و همچنین خودروهایی که اقدام به تغییر در ارتفاع وسیله نقلیه و یا تغییر در شرایط ظاهری خودروها می نمایند اطلاع داد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پلیس راهور استان اصفهان، وی، نصب چراغ های زنون در جلوی وسیله نقلیه که منجر به نور خیره نماینده در چشم راننده مقابل می گردد، دودی کردن شیشه خودروها در حدی که داخل خودرو قابل دیدن نیست و صدای ناهنجار اگزوز و آلودگی صوتی را از دیگر تخلفات رانندگی برشمرد.

سرهنگ محمدی با تاکید براینکه برنامه ویژه ای برای برخورد با خودروهای هنجارشکن در دستور کار قرار دادیم، اعلام نمود: تا به امروز نزدیک به یک هزار و 900 خودرو توقیف فیزیکی و توقیف سیستمی شده اند.

رئیس پلیس راهور استان گفت: رانندگان خودروهایی که شب ها در بزرگراه ها سرعت می فرایند حتما صبح روز بعد با رصد دوربین ها به پلیس راهور احضار و خودروی آنها توقیف می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 10 شهریور 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 98970

به "توقیف یک هزار و 900 خودروی هنجارشکن در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف یک هزار و 900 خودروی هنجارشکن در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید