توضیحات جانشین فرمانده ناجا در خصوص راه اندازی پلیس مالیاتی

به گزارش مجله سرگرمی، جانشین فرمانده ناجا درباره نحوه چگونگی آنالیز پرونده های مالیاتی توسط پلیس در کشور توضیحاتی داد.

توضیحات جانشین فرمانده ناجا در خصوص راه اندازی پلیس مالیاتی

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، با توجه به عدم پرداخت اقتصادیات و به اصطلاح فرار اقتصادیاتی بعضی از افراد، به سراغ جانشین فرمانده نیروی انتظامی رفته و درباره کم و کیف نحوه آنالیز این پرونده ها و جلوگیری از فرار اقتصادیاتی از وی پرس و جو کردیم.

سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا در این باره گفت: از پارسال پلیس امنیت اقتصادی را تشکیل داده ایم و فعالیت این یگان انتظامی در کشور شروع شده است.

او با بیان اینکه در پلیس امنیت افتصادی به همه مسائل مربوطه در حوزه امنیت اقتصادی کشور پرداخته می گردد، اضافه نمود: پلیس امنیت اقتصادی در حوزه های پولی و اقتصادی، اقتصادیاتی، تجاری، واردات و صادرات، توزیع کالا در جامعه و قاچاق های جزء و کل، جرایم و مفاسد اقتصادی در حال اجرا ماموریت است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه تمام ذیل های پلیس امنیت اقتصادی قابل تعریف هستند، توضیح داد: یکی از این بخش هایی که در حال آنالیز و انجام وظایف در پلیس امنیت اقتصادی هست، بحث اقتصادیات، فرار اقتصادیاتی، شناسایی و دستگیری متخلفان این حوزه است.

وی اضافه نمود: یکی از همکاری ها و هماهنگی هایی که با سازمان امور اقتصادیاتی کشور داریم، یاری به شناسایی و برخورد با کسانی است که فرار اقتصادیاتی می نمایند.

لازم به ذکر است که غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در یکی از نشست های خبری خود اظهار کرد که بالغ بر 4 هزار میلیارد تومان فرار اقتصادیاتی با پیگیری قوه قضاییه به صندوق بیت المال برگشت.

به گفته وی در سال 97، هزار میلیارد تومان از فرار اقتصادیاتی وصول شده بود و شناسایی فرار اقتصادیاتی در ماههای اخیر 4 برابر افزایش داشته است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 52329

به "توضیحات جانشین فرمانده ناجا در خصوص راه اندازی پلیس مالیاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات جانشین فرمانده ناجا در خصوص راه اندازی پلیس مالیاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید