توضیحات تکمیلی مدیر عامل مترو درخصوص نقص فنی پیش آمده در خط دو
به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از نقص فنی پیش آمده در خط دو متروی تهران از شهروندان و مسافران عذر خواهی کرد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مهندس فرنوش نوبخت اضافه کرد: شرکت به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه حمل ونقل ریلی درون شهری کشور همیشه سعی نموده است تا با برنامه ریزی مناسب بهترین امکانات و خدمات را به شهروندان و مسافران خود ارائه دهد و به همین دلیل سال جاری نیز توانستیم با همکاری کارشناسان فنی، پرسنل زحمتکش شرکت و همکاری متخصصین داخلی شاهد کاهش فاصله حرکت قطار ها در خطوط 7 گانه مترو باشیم اما نقص فنی در بعضی از قطارها یکی از مشکلاتی است که با تمامی کوششی که ما برای سرویس و اورهال کردن قطارها انجام می دهیم شاهد آن هستیم.
وی با اشاره به اینکه صبح امروز شنبه 18 آبان ماه 1398 در اولین روز هفته با خرابی قطار در خط 2 روبرو شدیم و کوشش کارشناسان فنی در محل ایستگاه برای برطرف نقص فنی پیش آمده بی نتیجه ماند گفت: مجبور به انتقال این قطار به پایانه شدیم واین توقف پانزده دقیقه ای که باعث اختلال در اعزام کل قطارها در خط 2 شد. این مشکل هنوز به روال عادی برنگشته بود که نقص فنی قطار دیگری در این خط باعث طولانی تر شدن اختلال در سرویس دهی این خط شد که موجب بروز ازدحام جمعیت در تمامی ایستگا های خط دو و بخصوص سکوی ایستگاه تهران(صادقیه)در خط 5 شد.
نوبخت اضافه کرد: پرسنل ایستگاه صادقیه مدام مسافران را دعوت به حفظ آرامش می کردند و از نقص فنی پیش آمده از مسافران عذرخواهی نموده و از مسافران می خواستند برای کاهش ازدحام تا برطرف نقص فنی در خط 2 برای رسیدن به مقاصد خود از ایستگاه تقاطعی ارم سبز در خطوط 4 و5 استفاده نمایند تا از ازدحام جمعیت در ایستگاه های قبل و بعد کاسته گردد.
وی گفت: هیچ گونه اختلالی در خط 5 متروی تهران و حومه نداشتیم و تنها اطلاع رسانی اجرا شده برای استفاده از ایستگا ه های خط 4 برای جلوگیری از معطلی شهروندان و مسافران بود.
منبع: خبرگزاری ایسناnamasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت
cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها