تمرکز اپل بر بخش نرم افزار رو به افزایش است

به گزارش مجله سرگرمی، مسائل اپل در زمینه فروش آیفون ها موضوع پنهانی محسوب نمی گردد. همچنین طبق شواهد و گفته ها، ظاهرا این شرکت میخواهد عینک واقعیت افزوده خود را در آینده نه چندان دور روانه بازار کند. با این حال، ظاهرا کمپانی اپل فعلا تصمیم گرفته تمرکز خود را برای سرویس های نرم افزاری افزایش دهد. همانطور که تیم کوک در ملاقات با سهام داران این شرکت خاطرنشان کرد، آن ها می خواهند تا سال 2020 از این بخش به درآمد 50 میلیارد دلاری دست پیدا نمایند که دو برابر درآمد 25 میلیارد دلاری به دست آمده در سال 2016 محسوب می گردد.

تمرکز اپل بر بخش نرم افزار رو به افزایش است

به گزارش Thinknum، از 2016 تا سه ماهه سوم 2018، بیشترین حجم فرصت های شغلی این شرکت مربوط به بخش سخت افزاری بوده است. اما طبق جدیدترین آمار منتشر شده، بار دیگر تعداد فرصت های شغلی مربوط به مهندسی نرم افزار از بخش سخت افزاری پیشی گرفته است.

با توجه به اینکه در سرتاسر دنیا حدود 900 میلیون آیفون فعال وجود دارد، پس کسب درآمد بیشتر از این کاربران کاملا منطقی به نظر می رسد. از بین مشهورترین سرویس های نرم افزاری اپل هم می توانیم به نمونه هایی مانند اپ استور، Apple Pay، AppleCare، اپل موزیک، آیتونز و دیگر موارد اشاره کنیم.

اپل میخواهد با افزودن سرویس های اشتراک محور، درآمد دریافتی خود را از بخش نرم افزاری افزایش دهد. به عنوان مثال می توانیم به سرویس جدید اشتراکی برای اخبار اشاره کنیم که مدتی قبل خبر آن منتشر شد که ظاهرا طی یک مراسم در تاریخ 25 مارس معرفی خواهد شد. چند ماه دیگر هم، اپل قرار است سرویس استریمینگ ویدیو خود را راه اندازی کند که با این کار به یکی از رقبای نتفلیکس بدل می گردد.

تا زمانی که اپل یک محصول سخت افزاری پر سروصدای جدید را روانه بازار نکند، بخش های نرم افزاری باید بار سنگینی به دوش بکشند. در حال حاضر بخش نرم افزار اپل، در مقام دوم کسب درآمد واقع شده است و سودآورترین بخش این کمپانی محسوب می گردد.

منبع: Phone Arena

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14268

به "تمرکز اپل بر بخش نرم افزار رو به افزایش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرکز اپل بر بخش نرم افزار رو به افزایش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید