تفاهم نامه همکاری بین معاونت سرمایه گذاری سازمان و جامعه گردشگری الکترونیکی امضاء شد

به گزارش مجله سرگرمی، تفاهم نامه همکاری بین معاونت توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جامعه گردشگری الکترونیکی به امضاء رسید.

تفاهم نامه همکاری بین معاونت سرمایه گذاری سازمان و جامعه گردشگری الکترونیکی امضاء شد

این تفاهم نامه بین حسین اربابی معاون توسعه مدیریت از طرف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و حسین تقی زاده انصاری رئیس جامعه گردشگری الکترونیکی در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته به امضاء رسید.

این تفاهم نامه با موضوع توانمندسازی و تجاری سازی کسب و کارهای نوآورانه و مشارکت در سیاست گذاری برای پشتیبانی و توسعه کسب و کارهای نوآورانه بر بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به امضا رسید.

هدف از امضای این تفاهم نامه یاری به توسعه و ایجاد نوآوری و خلاقیت در حوزه گردشگری الکترونیک، یاری به برگزاری همایش و جشنواره ملی و بین المللی سالانه مشترک، یاری به شناسایی و دسته بندی کسب و کارهای نوآورانه، استفاده از ظرفیت های جامعه گردشگری الکترونیکی به عنوان عامل چهارم سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در قراردادهای مرتبط بین سازمان، یاری به ایجاد فضای تبادل سرمایهو کسب و کارهای خلاقانه، ایجاد و توسعه سامانه های مدیریت ارتباط الکترونیکی با گردشگران برای اطلاع رسانی و ارائه خدمات است.

برای اجرای این تفاهم نامه مقرر شده است، یک کارگروه در سطح ملی با عضویت هر کدام از معاونت های سازمان، پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، جامعه گردشگری الکترونیکی ایران به عنوان دبیر، نماینده های دانشگاه علامه طباطبایی، صنوف، جوامع و اتحادیه های مرتبط تشکیل گردد.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: سازمان میراث فرهنگی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12611

به "تفاهم نامه همکاری بین معاونت سرمایه گذاری سازمان و جامعه گردشگری الکترونیکی امضاء شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری بین معاونت سرمایه گذاری سازمان و جامعه گردشگری الکترونیکی امضاء شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید