تصویری از دست نوشته خشایار الوند برای درگذشت عارف لرستانی

به گزارش مجله سرگرمی، همزمان با درگذشت خشایار الوند دشت نوشته ای از او به مناسبت درگذشت عارف لرستانی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

تصویری از دست نوشته خشایار الوند برای درگذشت عارف لرستانی

به گزارش خبرنگار، خشایار الوند نویسنده مجموعه پایتخت که نویسندگی بسیاری دیگر از مجموعه های تلویزیونی ،سینمایی و مجموعه های خانگی را در کارنامه خود دارد روز گذشته براثر ایست قلبی دیده از دنیا فروبست.

امروز تصویری از دست نوشته ای از این نویسنده خلاق سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده است.این دست نوشته به مناسبت درگذشت عارف لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون نوشته شده است که گویا حالا بعد از گذشت نزدیک به یک سال وجهی پیش گویانه به خود گرفته است: ... دلم می خواهد یک شب به خوابم بیاید. می خواهم ازش بپرسم چه خبره اون طرفا؟

حتماً او هم اخم هایش را در هم می کشد و می گوید: به همین راحتی می خواهی جواب بزرگترین سئوال بشریت را بگذارم کف دستت؟ خودت بمیر و بیا ببین چه خبر است...

عارف لرستانی بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران بود که با مجموعه جنگ 77 به کارگردانی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری گذاشت.او با درخشش در چند مجموعه ازجمله قهوه تلخ به شهرت رسید و در سال بر اثر ایست قلبی درگذشت.

picosho.ir: پیکوشو: تصاویر گردشگری ایران و جهان

gitiro.ir: گیتی رو: مجله گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13992

به "تصویری از دست نوشته خشایار الوند برای درگذشت عارف لرستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویری از دست نوشته خشایار الوند برای درگذشت عارف لرستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید