تصاویر و مشخصات فنی گوگل پیکسل 6 به بیرون درز کرد

به گزارش مجله سرگرمی، در ادامه فرایند انتشار جزئیات در رابطه با گوشی های سری پیکسل 6، به تازگی تصاویری از مدل استاندارد این سری یعنی گوگل پیکسل 6 به همراه بخشی از مشخصات فنی آن به بیرون درز کرد.

تصاویر و مشخصات فنی گوگل پیکسل 6 به بیرون درز کرد

هفته گذشته، تصاویری منتسب به گوشی های گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو منتشر شد که نشان می دهد شرکت آمریکایی قرار است محصول فوق العاده جذاب و زیبایی را راهی بازار کند. در واقع آنچه که باعث شگفتی کاربران شد، طراحی بسیار زیبایی بود که گوگل برای این گوشی در نظر گرفت. البته اگر آنچه که دیدیم واقعیت داشته باشد چون ممکن است تصاویر منتشر شده واقعیت نداشته باشند.

کمی بعد شاهد انتشار تصاویر و برخی از مشخصات فنی مربوط به پیکسل 6 پرو بودیم؛ محصولی که قرار است پرچم دار اصلی گوگل باشد. امروز اما مدل استاندارد این سری را در رندرهای جدیدی شاهد هستیم که نمای بهتری از طراحی آن را به تصویر می کشد. همچنین جزئیات مربوط به مشخصات فنی این گوشی هم منتشر شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تصاویر جدیدی که از پیکسل 6 منتشر شده چیز خیلی جدیدی را نشان نمی دهند. در واقع همان محصولی را شاهد هستیم که هفته گذشته برای اولین بار دیده بودیم. یعنی نمایشگری تخت با دوربین سلفی تعبیه شده درون حفره ای در مرکز آن. روی پنل پشتی هم ماژول منحصر بفردی را شاهد هستیم که درون آن دو دوربین و یک فلش تعبیه شده است. البته تفاوتی هم بین رندرهای اولیه و آنچه که اکنون منتشر شده وجود دارد. اینبار حواشی دور نمایشگر اندکی بیشتر شده و درون ماژول دوربین هم گویا سه دوربین و یک میکروفون وجود دارند.

با توجه به تصاویر جدید، به نظر می رسد پیکسل 6 قرار است سه دوربین و یک میکروفون درون ماژول دوربین خود داشته باشد. حال این سه دوربین دقیقا چه عملکردی دارند مشخص نیست. البته یکی از آن ها سنسور اصلی است اما در رابطه با دو سنسور دیگر خبری منتشر نشده. در رابطه با بزرگی سنسور این دوربین ها نیز صحبتی به میان نیامده و از این بابت فعلا بی خبریم.

به گفته منبع خبر، نمایشگری که گوگل برای این گوشی در نظر گرفته 6.4 اینچی و تخت است. درون نمایشگر هم سنسور اثرانگشت تعبیه شده و این یعنی نوع پنلی که برای آن استفاده شده OLED است. حال اینکه این نمایشگر چند هرتزی است، چه وضوحی دارد و به چه قابلیت های مجهز شده اصلا مشخص نیست.

پیکسل 6 روی فریم سمت راست خود کلید های پاور و کنترل صدا را می بیند، این در حالی است که اسلات سیم کارت در سمت چپ واقع شده است. در بخش پایینی فریم اما یک USB-C را با بلندگوهای دوگانه شاهد هستیم که این یعنی پیکسل 6 از صدای استریو بهره خواهد برد؛ خبر تجهیز این گوشی به بلندگوهای استریو حتی پیش از این هم در خبرگزاری های زیادی کار شده بود که به نظر می رسد اصلا شایعه نبود. روی همین فریم پایینی است که یک میکروفون هم تعبیه شده است.

بررسی فریم ها نشان می دهد که هیچ درگاهی مربوط به جک 3.5 میلی متری هدفون در نظر گرفته نشده و کاربران برای اتصال هدفون به گوشی یا باید از نسخه های بلوتوثی استفاده کنند و یا هدفون هایی که از رابط USB-C بهره می برند. در غیر این صورت راهی برای اتصال هدفون یا هندزفری به گوشی وجود نخواهد داشت.

طبق آنچه که منتشر شده، گویا پیکسل 6 بدون در نظر دریافت ماژول دوربین، 8.9 میلی متر ضخامت خواهد داشت که این میزان با در نظر دریافت ماژول دوربین به عدد عجیب 11.8 میلی متر می رسد که این روزها شاید در هیچ گوشی هوشمندی با ماژول های بزرگ دوربین شاهد چنین اتفاقی نبوده ایم.

در بخش نرم افزار مطابق انتظار اندروید 12 ایفای نقش خواهد کرد و گوشی هم احتمالا به مدت سه سال به صورت کامل از سوی شرکت آمریکایی پشتیبانی خواهد شد. همچنین انتظار می رود مثل همیشه گوگل از یک سری قابلیت های جذاب برای پیکسل 6 رونمایی کرده و برخی از آن ها را برای پیکسل های قدیمی تر هم عرضه کند.

پیکسل 6 و مدل پرو از آن قرار است چندین ماه دیگر رونمایی و عرضه شوند اما با نگاهی به گذشته می بینیم که همیشه اگرچه فاصله زیادی تا رونمایی از پیکسل ها باقی مانده بود، شاهد افشای اطلاعات زیادی از آن ها بودیم. بنابراین می توان انتظار داشت طی روزها یا هفته های آینده، خبرهای بیشتری از این سری از گوشی های گوگل منتشر شود. در حال حاضر جز این ها، اطلاعات دیگری نظیر نوع و مدل پردازنده، میزان حافظه رم، قیمت و بسیاری چیزهای دیگر در اختیار نداریم و باید برای مطلع شدن از این بابت کمی صبر کنیم.

منبع: GSMArena

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 145222

به "تصاویر و مشخصات فنی گوگل پیکسل 6 به بیرون درز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر و مشخصات فنی گوگل پیکسل 6 به بیرون درز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید