(تصاویر) افتتاحیه یورو 2020

به گزارش مجله سرگرمی، رقابت های جام ملت های اروپا با یک سال تاخیر به دلیل همه گیری ویروس کرونا، شروع شد. در بازی افتتاحیه یورو 2020 ایتالیا و ترکیه به مصاف هم رفتند. آندره آ بوچلی در مراسم افتتاحیه یورو 2020 آواز خواند.

(تصاویر) افتتاحیه یورو 2020

به گزارش خبرنگاران، دهکده یورو 2020 در یکی از میادین مرکزی رم ایتالیا (مردم) عصر آدینه با حضور شهردار این شهر افتتاح شد. این رقابت ها با ملاقات تیم های ملی ایتالیا و ترکیه در استادیوم المپیکوی رم شروع شد.

ویرجینیا راجی، شهردار رُم در مراسم افتتاح دهکده یورو 2020 گفت: این رویداد نمادی از بازگشت باشکوه رم به زندگی پس از شیوع ویروس کرونا است.

دسترسی به دهکده یورو 2020 در رم با خرید بلیت اینترنتی برای 2 هزار نفر امکان پذیر خواهد بود. در این میدان صفحه های تلویزیونی بزرگی نصب شده و تمامی ملاقات های یورو به صورت زنده پخش خواهند شد. همه بازدیدکنندگان باید ماسک داشته باشند و برای آن ها هنگام حضور در دهکده برنامه های سرگرم کننده نیز در نظر گرفته شده است.

ابتدا قرار بود یورو 2020 به میزبانی 12 کشور برگزار گردد، اما بلژیک و ایرلند جنوبی از لیست میزبان ها خط خوردند تا در نهایت این 10 شهر میزبان مسابقات باشند: رم ایتالیا، باکو آذربایجان، کپنهاگ دانمارک، مونیخ آلمان، بوداپست مجارستان، آمستردام هلند، بخارست رومانی، سنت پترزبورگ روسیه، گلاسگو اسکاتلند و بالاخره بیلبائو اسپانیا.

مسابقات به این صورت خواهد بود که بازی های گروهی هر گروه در دو کشور برگزار می گردد و از همین حالا هم تعیین است که مسابقات مراحل بالاتر در کدام کشور و استادیوم انجام خواهد شد. سه مسابقه نیمه نهایی و فینال در بریتانیا و استادیوم ومبلی برگزار می گردد. میزبانی مرحله یک چهارم نهایی، اما به 4 استادیوم المپیکو رم، آلیانس آرنا مونیخ، المپیک باکو و استادیوم گاز پروم سنت پترزبورگ واگذار شده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: فرارو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 149165

به "(تصاویر) افتتاحیه یورو 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) افتتاحیه یورو 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید