تشریح آخرین شرایط ورزش پس از تعویق بازیهای المپیک 2020 توکیو

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) صبح امروز با برگزاری ویدئو کنفرانس با کمیته های ملی المپیک کشورهای مختلف، به تشریح شرایط بازی های توکی و2020 پس از تصمیم به تعلیق این بازی ها بخاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پرداخت.

تشریح آخرین شرایط ورزش پس از تعویق بازیهای المپیک 2020 توکیو

پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کشورمان که به نمایندگی از کمیته ملی المپیک ایران صبح امروز در این ویدئو کنفرانس حضور داشت در مورد بحث های مطرح شده در این نشست تصویری گفت: اولین و مهم ترین بحث مطرح شده در مورد سهمیه ها بود که باخ بیان کرد کلیه سهمیه های کسب شده توسط کشورها تا این تاریخ توسط IOC به قوت خود باقی و برنامه ریزی جهت برپایی رویدادهایی مربوط به باقی سهمیه ها تا سه هفته آینده توسط کارگروهی از کمیته بین المللی المپیک با فدراسیون های جهانی هر رشته تدوین و ارسال می شود.

بحث بعدی موضوع تاریخ برگزاری بازی های المپیک 2021 (نام این المپیک توکی و2020 خواهد بود) توسط کارگروهی دیگر بود که تا سه هفته آینده معین خواهد شد.

رصد مسابقات جهانی، لیگ های حرفه ای و رویدادهای قاره ای سال آینده از اهم ارزیابی این کارگروه خواهد بود که نسبت به تغییر تاریخ، لغو بعضی مسابقات بین المللی با فدراسیون های جهانی نیز ارتباط خواهند گرفت و سپس نسبت به مشخص بهترین تاریخ برای برگزاری بازی ها اقدام خواهد شد.

کلیه برنامه های المپیک-سولیداریتی که جهت بازی های 2020 طراحی و اعلام شده بود تا زمان برپایی بازی ها یعنی 2021 ادامه خواهد داشت که شامل پرداخت حقوق قهرمانان و دیگر برنامه ها می باشد.

در ضمنً کلیه هزینه های اجرا شده توسط کشورها به قوت خود باقی و تضمین می شود. همچنین تمام سر رسیدهای پرداخت تا اطلاع ثانوی تعلیق است. لذا رزرواسیون هتل ها، بلیط ها و قراردادهای فی مابین خطوط هواپیمایی و همچنین هزینه های پرداختی برای سال آینده لحاظ خواهد شد.

8sharj.ir: تور رم: گردش در اروپای باستانی

parisro.ir: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 79459

به "تشریح آخرین شرایط ورزش پس از تعویق بازیهای المپیک 2020 توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح آخرین شرایط ورزش پس از تعویق بازیهای المپیک 2020 توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید