تجلیل از جمشید هاشم پور در شب فرهنگی اردبیل

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در دومین شب فرهنگی اردبیل از چهره محبوب سینما جمشید هاشم پور در برج میلاد تهران تجلیل می گردد.

تجلیل از جمشید هاشم پور در شب فرهنگی اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی این استان سه شنبه 6 شهریور در جلسه هماهنگی برنامه های دومین شب فرهنگی اردبیل گفت: همزمان با دومین شب فرهنگی اردبیل آیین نکوداشت جمشید هاشم پور فرزند اردبیل به پاس یک عمر فعالیت هنری برگزار می گردد.

او افزود: در این مراسم همچنین از چهره های دیگر هنری استان از جمله اتابک نادری نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: اولین شب فرهنگی اردبیل همراه با برنامه های شاد و مفرح در 17 مرداد ماه امسال در برج میلاد تهران برگزار گردید.

فلاحی ادامه داد: به دلیل برگزاری مطلوب برنامه ها و استقبال گسترده از این رویداد، برگزاری دومین شب فرهنگی نیز برای استان اردبیل مشخص شده است.

او افزود: این رویداد فرهنگی در هشتم شهریور ماه همزمان با عید غدیر خم برگزار می گردد و پیش بینی می گردد دومین شب فرهنگی، اردبیل نیز با استقبال قابل توجه هموطنان و اردبیلی های مقیم تهران روبرو گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین به حضور استاندار اردبیل در دومین شب فرهنگی اردبیل اشاره نمود و افزود: استاندار محترم در مورد معرفی جاذبه های گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری استان سخنرانی خواهند داشت.

اخذ ویزا: اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

وبسایت دانشجویی: وبسایت دانشجویی، اینجا محلی برای فعالیت دانشجویان علاقمند به تکنولوژی است

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42470

به "تجلیل از جمشید هاشم پور در شب فرهنگی اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از جمشید هاشم پور در شب فرهنگی اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید