تا سال 2021 از نسخه کنسولی Stanley Parable خبری نیست

به گزارش مجله سرگرمی، عرضه بازی The Stanley Parable: Ultra Deluxe که قرار بود با تأخیری یک ساله در سال 2020 انجام گردد، باز هم به عقب افتاده است و برای دست یابی به آن باید تا 2021 صبر کنیم.

تا سال 2021 از نسخه کنسولی Stanley Parable خبری نیست

استنلی پاربل یکی از عجیب ترین تجربه هایی است که می توانید در دنیای ویدیو گیم پیدا کنید. وقتی شکسته شدن دیوار چهارم در یک بازی اتفاقی بسیار عادی باشد، می توان حدس زد سطح دیوانگی بازی بسیار بالاست. این بازی شما را در نقش استنلی قرار می دهد؛ یک کارمند ساده که در یک روز به ظاهر معمولی دیگر دستوری دریافت نمی نماید و تصمیم می گیرد از اتاقش بیرون بزند تا دلیل این موضوع را بفهمد.

کل بازی تشکیل شده از گشت و گذار استنلی در اداره اش است. برای اتمام بازی فقط به چند دقیقه زمان احتیاج دارید. البته این بازی ده ها سرانجام کوتاه دارد که باعث می گردد چالش اصلی بازی گشتن هر سوراخ سنبه ای به دنبال پیدا کردن یک سرانجام جدید باشد. در حین راه یکی از بهترین راوی های کل تاریخ ویدیو گیم شما را همراهی می نماید. راوی به هر عملی واکنش می دهد و در طول بازی سعی در کنترل استنلی دارد. طنز تلخ و فلسفی راوی باعث می گردد حین این بازی که نسبت به خیلی از بازی های پرادعا، گیم پلی خاصی ندارد، بیش تر سرگرم شویم.

بازی استنلی پاربل ابتدا به عنوان یک دستکاری (ماد) برای بازی هاف-لایف 2 ساخته شد. بعد از محبوبیت این دستکاری، سازنده بازی یعنی دیوی ریدن (Davey Wreden) دستکاری را به طور کامل بازسازی کرد و آن را به عنوان یک بازی جداگانه عرضه کرد. نسخه جداگانه استنلی پاربل تنها روی کامپیوترهای شخصی موجود بود. در حال حاضر، سازنده های بازی مشغول ساخت نسخه ویژه بازی هستند تا بتوانند آن را روی کنسول ها هم عرضه نمایند.

نسخه ویژه بازی استنلی پاربل همراه با محتوا و سرانجام های بیش تر عرضه خواهد شد. این نسخه با استفاده از موتور بازی سازی یونیتی ساخته شده. یکی از مهم ترین دلایل تأخیر خوردن دوباره بازی، ساخت دوباره آن از پایه است. تغییر دادن موتور یک بازی اصلا امر ساده ای نیست و توسعه دهنده ها باید خیلی از کارهایی که انجام داده اند را دوباره از پایه انجام دهند.

نسخه اصلی بازی استنلی پاربل هفت سال پیش روی کامپیوترهای شخصی عرضه شد و توانست توجه و ستایش بسیاری دریافت کند. نسخه ویژه استنلی پاربل در سال 2021 برای کنسول ها و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد و تاریخ عرضه دقیق آن نامشخص است.

پیشنهاد می کنیم دوباره تریلر بامزه معرفی نسخه ویژه بازی استنلی پاربل را تماشا کنید.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

banoirane.ir: بانوی ایران | مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 106419

به "تا سال 2021 از نسخه کنسولی Stanley Parable خبری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا سال 2021 از نسخه کنسولی Stanley Parable خبری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید