تاکسی برقی و لوکس رنو

به گزارش مجله سرگرمی، خودروسازی فرانسوی رنو Renault، اخیراً از یک سدان برقی بسیار شیک و لوکس رونمایی نموده که با مشخصات و ویژگی های خاصی که برای آن در نظر گرفته شده، برای شرکت های حمل و نقل، مانند تاکسی و خدمات حمل و نقل عمومی مناسب است.

تاکسی برقی و لوکس رنو

به گزارش خبرنگاران، در نیمه دوم سال 2022، قرار است یک ماشین تازه عجیب در خیابان های شهر و در بازار های خاصی ظاهر گردد که در نوع خود جالب توجه می نماید. این خودرو Mobilize Limo نام دارد؛ یک سدان تمام برقی تازه از خودروسازی رنو که به اسم وسیله نقلیه اصلی برای افرادی که در خدمات حمل و نقل کار می نمایند طراحی شده است. به عبارت بهتر، این خودرو فقط برای مشاغلی همانند تاکسی ها، خدمات سواری و اجاره خودرو های شخصی در دسترس خواهد بود و افراد عادی قادر به خرید آن نخواهند بود.

این خودرو در نمایشگاه خودروی مونیخ سال جاری برای اولین بار در دنیا به نمایش در می آید، هرچند تصاویر دیجیتالی از این خودرو به بیرون درز نموده که یک اتوموبیل شگفت انگیز و شیک را چه در نمای داخل و چه در خارج به نمایش می گذارد. ابعاد این سدان 183.9 اینچ (طول 4.67 متر)، کوچکتر از یک سدان میانه سایز میانه-با فاصله بین دو محور عظیم 108.3 اینچ (2.75 متر) است که امکان ایجاد 11.33 اینچ (288 میلی متر) در جایگاه عقب را فراهم می نماید. راحتی جایگاه های عقب به لطف کف صاف، جایگاه راحت برای سه عظیمسال و دو پورت USB افزایش یافته است. سرنشینان عقب بعلاوه به دکمه های کنترل صدا، دریچه های هوا و چراغ های کتابخوان دسترسی دارند.

طراحی Mobilize Limo روی سرنشینان جایگاه عقب و راحتی آن ها متمرکز است، اگرچه رانندگان از نشستن پشت فرمان و فضایی که برای ارگونومی آن طراحی شده است، لذت خواهند برد. دو صفحه نمایش عظیم روی خط شیک وجود دارد؛ یک صفحه نمایش 10.25 اینچی برای صفحه ابزار و یک صفحه نمایش 12.3 اینچی برای سیستم تفریح و بازی. یک محفظه ذخیره سازی یخچال بین دو جایگاه جلو هم قرار گرفته است تا سرنشینان عقب در صورت تمایل از انواع نوشیدنی ها یا مواد غذایی، استفاده نمایند.

این سدان دارای یک موتور الکتریکی با عملکرد بالا است که 150 اسب بخار (110 کیلووات) و 162 پوند فوت (220 نیوتن متر) گشتاور فراوری می نماید. حداکثر سرعت آن 86 مایل در ساعت (140 کیلومتر در ساعت) است و می تواند در 9.6 ثانیه به 100 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد. این خودرو بعلاوه دارای باتری 60 کیلووات ساعت است که در چرخه WLTP حدود 279 مایل (450 کیلومتر) برد را ارائه می دهد. شارژ سریع می تواند 155 مایل (250 کیلومتر) برد را در حدود 40 دقیقه اضافه کند، که برای بیشتر رانندگان حرفه ای، میانه مسافت پیموده شده روزانه به تعداد می رود.

سدان Mobilize Limo با هشت کیسه هوا و چندین ویژگی ایمنی مانند کروز کنترل تطبیقی، تشخیص نقاط کور، یاری به حفظ جهت در بین خطوط جاده، هشدار ترافیک عقب و موارد دیگر عرضه می گردد. قابلیت بسته زمستانی می تواند جایگاه های گرم شونده و فرمان گرم شونده را هم به این خودرو اضافه کند. این اتوموبیل علاوه بر این، مجهز به چراغ های LED کامل، دستگیره های فلاش دار درها، چرخ های آلومینیومی 17 اینچی و لوگوی Mobilize در داخل و خارج است.

تصاویر سدان برقی و لوکس رنو Mobilize Limo

منبع: motor1

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

sharj10.ir: شارژ 10 | مجله گردشگری و مسافرتی

liso.ir: لیسو | وبلاگ دانشجویان رشته معماری

mnab.ir: مجله مدیریت ناب، مدرنترین روش ها و تکنیک ها در علم مدیریت جدید

منبع: فرارو
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 156539

به "تاکسی برقی و لوکس رنو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکسی برقی و لوکس رنو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید