تارتار: می خواهم اثبات کنم شاگرد خوبی برای جلالی بوده ام

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی از انگیزه های شخصی خود برای بازی با پیکان گفت.

تارتار: می خواهم اثبات کنم شاگرد خوبی برای جلالی بوده ام

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: بازی در برابر استاد خودم مجید جلالی، سختی ها و جذابیت خاصی برای من شاگرد دارد. می خواهم به او نشان دهم که شاگرد نسبتا خوبی برایش بوده ام.

او اضافه نمود: استراتژی تیم ها در جام حذفی متفاوت است و معمولا در طول 120 دقیقه، محتاط تر عمل می نمایند چرا که امیدی هم به ضربات پنالتی دارند. فکر می کنم این اتفاق برای هر دو تیم در بازی فردا بیفتد اما برای تیم ما کمتر. می خواهم از بازیکنانی که کیفیت خوبی دارند و تا الآن کمتر بازی نموده اند استفاده کنم به همین دلیل تغییرات زیادی در ترکیب تیم خواهیم داشت.

سرمربی پارس جنوبی درپاسخ به این پرسش که آیا فردا با تیم دوم بازی خواهند کرد و جام حذفی را جدی می گیرد یا نه، شرح داد: از روز اول به بازیکنانم گفته ام که تیم اول و دوم نداریم و کل مجموعه ما در سطح خوبی هستند. بازیکنان ما می دانند که اگر در کوچه خودشان هم بازی می نمایند باید برنده باشند. نمی گویم هدف اصلی ما روی لیگ است اما احتمالا فردا 30-40 درصد تیم تغییر می نماید. با این حال تفکر ما روی برد است و برای برد به زمین می رویم.

تارتار همچنین درباره مصاف با یک تیم لیگ برتری در گام نخست جام حذفی توضیح داد: از بازی با پیکان استقبال می کنیم چون از سال های گذشته تجربه داریم که تیم های دسته پایین، بازی بسته ای را ارائه می نمایند و خشونت به خرج می دهند. اگر از مرحله اول، سخت عبور کنیم مراحل بعدی راحت تر می گردد.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3117

به "تارتار: می خواهم اثبات کنم شاگرد خوبی برای جلالی بوده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: می خواهم اثبات کنم شاگرد خوبی برای جلالی بوده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید