بیژن ذوالفقارنسب: قهرمان آسیا شده ایم و رؤیایی برای حضور در نیمه نهایی جام ملت ها نداریم، کی روش دنبال توجیه کردن است

به گزارش مجله سرگرمی، کارشناس فوتبال کشورمان گفت که تیم ملی ایران هم قهرمان و هم سوم آسیا شده و هیچ رؤیایی برای حضور در نیمه نهایی جام ملت های آسیا ندارد.

بیژن ذوالفقارنسب: قهرمان آسیا شده ایم و رؤیایی برای حضور در نیمه نهایی جام ملت ها نداریم، کی روش دنبال توجیه کردن است

بیژن ذوالفقارنسب در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره ارزیابی اش از شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از حضور در جام ملت ها گفت: در اردوی قطر تمرینات تیم ملی برگزار می گردد و قرار است دو بازی دوستانه تیم ملی هم بدون حضور تماشاگر برگزار گردد و باید برای سنجیدن کیفیت تیم ملی تا اولین بازی ایران مقابل یمن منتظر ماند.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: بازیکنان تیم ملی اکثرا همان نفرات حاضر در جام جهانی هستند و تغییرات کمی در تیم ملی داریم. تیم های کره و ژاپن پیش از جام جهانی جوانگرایی کردند و با توجه به اینکه جام ملت ها با فاصله کمی بعد از جام جهانی برگزار می گردد بهترین استفاده را از جوانگرایی شان در جام ملت ها می برند.

وی مطرح کرد: تیم ملی با استراتژی خاص و نفرات تعیین تمرین و در جام ملت ها حاضر می شود و جوانگرایی نداشته و با بازیکنانی که سابقه 2-3 دوره حضور در جام ملت ها و جام جهانی را دارند در این رقابت ها شرکت می کنیم.

ذوالفقارنسب درباره صحبت های اخیر کارلوس کی روش مبنی بر اینکه رؤیای ایران حضور در نیمه نهایی جام ملت ها است، گفت: ایران همیشه به عنوان یکی از شانس های قهرمانی در جام ملت های آسیا مطرح است و ما با مربی ایرانی هم قهرمان آسیا و هم سوم آسیا شدیم و رؤیایی برای حضور در نیمه نهایی نداریم.

مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره این صحبت کی روش که گفته 3 تیم کره جنوبی، ژاپن و استرالیا با توجه به سابقه شان حضورشان در نیمه نهایی جام ملت ها تضمین شده است مطرح کرد: کی روش می خواهد جاده را هموار کند تا در صورتی که در جام ملت ها تیم ملی نتیجه نگرفت کار خود را توجیه کند، هیچ تیمی از پیش برنده نیست.

وی درباره این موضوع که انتظار چه نتیجه ای باید از تیم ملی در جام ملت ها داشته باشیم، گفت: تیم ملی 7-8 سال است که در رنکینگ تیم اول آسیاست و با توجه به عملکرد تیم ملی در جام جهانی و همچنین این موضوع که ایران به عنوان تیم اول آسیا پا به مسابقات جام ملت ها می گذارد، قهرمانی ایران دور از دسترس نیست.

سهند بلاگ: سهند بلاگ: با سهند بلاگ از وبسایت و وبلاگ رایگان بهره ببرید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8925

به "بیژن ذوالفقارنسب: قهرمان آسیا شده ایم و رؤیایی برای حضور در نیمه نهایی جام ملت ها نداریم، کی روش دنبال توجیه کردن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیژن ذوالفقارنسب: قهرمان آسیا شده ایم و رؤیایی برای حضور در نیمه نهایی جام ملت ها نداریم، کی روش دنبال توجیه کردن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید