بهترین گوشی های اندرویدی که در ماه های باقی مانده 2019 عرضه می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، گوشی های اندرویدی در چند سال گذشته تا حدی از نوآوری های هیجان انگیز فاصله گرفته بودند اما به تازگی در این رابطه شاهد عملی شدن ایده های جذابی هستیم. هنوز به نیمه سال 2019 نرسیده ایم و طی این مدت شاهد ارائه گوشی های اندرویدی تاشو، مجهز به نمایشگرهای حفره دار و حتی بهره مند از دوربین پنج گانه بوده ایم.

بهترین گوشی های اندرویدی که در ماه های باقی مانده 2019 عرضه می شوند

اما همانطور که گفتیم، تا خاتمه 2019 هنوز ماه های زیادی باقی مانده است و اگر می خواهید بدانید که طی این مدت باید انتظار چه گوشی های اندرویدی را داشته باشید، بهتر است ادامه مطلب را بخوانید.

پیکسل 3a و 3a ایکس ال

گوشی های گوگل پیکسل در اکوسیستم اندروید اهمیت زیادی دارند ولی با قیمت بسیار بالایی روانه بازار می شوند. برای خرید مدل پایه پیکسل 3 باید مبلغ 799 دلار بپردازید و قیمت مدل پایه پیکسل 3 ایکس ال هم 899 دلار است. اما در این زمینه خوشبختانه گوگل دست به کار شده و به زودی مدل های میان رده این گوشی ها معرفی و روانه بازار می شوند.

طبق خبرهای منتشر شده، این گوشی ها از ویژگی هایی مانند تراشه اسنپ دراگون 670، 4 گیگابایت حافظه رم و نمایشگر 1080p بهره می برند. با این حال، احتمالاً دوربین آن ها مشابه با دوربین موجود در مدل های اصلی باشد و این یعنی این گوشی های میان رده از لحاظ کیفیت دوربین حرف های زیادی برای گفتن دارند. بر اساس گزارش های دریافتی، در تاریخ 7 مه (17 اردیبهشت) در روز اول کنفرانس گوگل I/O می توانیم انتظار معرفی این گوشی را داشته باشیم.

تاریخ معرفی: 7 مه (17 اردیبهشت)

وان پلاس 7 و 7 پرو

گوشی های وان پلاس همیشه یکی از بهترین گوشی های اندرویدی محسوب می شوند. در سال 2018، گوشی های این شرکت فروش خوبی داشتند و نام این شرکت بیش از پیش بر سر زبان ها افتاد. حالا در امسال، وان پلاس می خواهد به جای معرفی یک گوشی جدید، از دو مدل تازه نفس پرده برداری کند که در تاریخ 14 مه (24 اردیبهشت) معرفی خواهند شد. خوشبختانه در رابطه با این گوشی ها تصاویر و خبرهای متعددی منتشر شده و با خیال راحت می توانیم به تعیینه های مختلف آن ها اشاره کنیم.

این گوشی ها از تراشه قدرتمند اسنپ دراگون 855، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و فناوری شارژر سریع 30 واتی بهره می برند. مدل پرو هم مجهز به دوربین سلفی پاپ آپ و نمایشگر QHD+ است و از اینترنت 5G پشتیبانی می نماید.

تاریخ معرفی: 14 مه (24 اردیبهشت)

آنر 20

سال گذشته، گوشی آنر 10 با ارائه ویژگی های جذاب و قیمت مناسب، مورد توجه کاربران زیادی نهاده شد. در رابطه با آنر 20 که قرار است در تاریخ 21 مه (31 اردیبهشت) معرفی گردد، انتظار تکرار چنین چیزی را داریم. در خصوص این گوشی هنوز گزارش های موثق زیادی منتشر نشده ولی روی هم رفته می توانیم انتظار بهره گیری از دوربین سه گانه متشکل از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور ثانوی 20 مگاپیکسلی و سنسور سومی 8 مگاپیکسلی را داشته باشیم. همچنین در پنل جلویی هم احتمالاً شاهد دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهیم بود.

در رابطه با تراشه هم به احتمال زیاد، این گوشی مانند هواوی P30 و میت 20، از کایرین 980 بهره می برد و در کنار آن حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم و باتری 3650 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است. در خصوص قیمت هنوز با قاطعیت زیادی نمی توانیم اظهارنظر کنیم ولی احتمالاً اندکی از نسل قبلی خود که با قیمت 400 یورو معرفی گردید، گران تر خواهد بود.

تاریخ معرفی: 21 مه (31 اردیبهشت)

احتمال معرفی جانشین HTC U12 Plus

طبق اظهارنظرهای رییس HTC، به نظر می رسد جانشین همه جانبه این گوشی در کار نخواهد بود و احتمالاً در نیمه نخست 2019 شاهد مدل نسبتاً بهتر این گوشی باشیم.U12 Plus یکی از گوشی های اندرویدی مهم محسوب می گردد که در کنار ویژگی های جذابی مانند دوربین قدرتمند و بدنه حساس به فشار، به دلیل وجود ضعف های متعدد، مورد توجه کاربران قرار نگرفت. از بین این ضعف ها می توانیم به تجربه نرم افزاری نامناسب، دکمه های حساس به فشار بسیار بد و قیمت بسیار بالا اشاره کنیم. در هر صورت امیدواریم که HTC مسائل مربوطه را حل و فصل کند و بتواند یک جانشین مناسب برای U12 Plus را روانه بازار کند.

تاریخ معرفی: نیمه نخست 2019

بهترین گوشی های MWC 2019؛ از هواوی میت X تا گوشی غول آسای انرجایزر

پوکوفون F2

شیائومی سال گذشته با معرفی پوکوفون F1 سروصدای بسیار زیادی ایجاد کرد. مهم ترین عامل جذابیت این گوشی، امکانات بسیار فوق العاده ای است که در ازای پرداخت حدود 300 دلار نصیب کاربر می گردد. از بین تعیینه های این گوشی بسیار مقرون به صرفه می توانیم به اسنپ دراگون 845، 6 گیگابایت حافظه رم و دوربین دوگانه اشاره کنیم.

در امسال، تعداد زیادی از کاربران بی صبرانه منتظر معرفی نسل دوم این گوشی موسوم به پوکوفون F2 هستند که احتمالاً بار دیگر می تواند در بین گوشی های اندرویدی توجهات زیادی را جلب کند. در رابطه با این گوشی هنوز اطلاعات موثق زیادی منتشر نشده ولی امیدواریم همان رویکرد مربوط به نسل قبل، بار دیگر تکرار گردد و این یعنی بار دیگر شیائومی یک گوشی قدرتمند بسیار مقرون به صرفه را روانه بازار کند. در کنار بهره گیری از جدیدترین تراشه اسنپ دراگون و مقدار زیادی رم، امیدواریم مدل جدید مبتنی بر طراحی جذاب تری باشد.

تاریخ معرفی: آگوست

گلکسی نوت 10

گوشی های گلکسی اس 10 مدتی قبل معرفی گردیدند و به همین خاطر حالا نوبت دیگر پرچم دار مهم سامسونگ یعنی گلکسی نوت 10 است. بر اساس روند همیشگی سامسونگ، این گوشی هم به احتمال زیاد در ماه آگوست یا سپتامبر معرفی خواهد شد. بر اساس گزارش های مختلف، در رابطه با این گوشی شاهد عرضه مدل های مختلفی خواهیم بود که یکی از آن ها از اینترنت 5G پشتیبانی می نماید.

برای تعیینه های آن هم می توانیم انتظار اسنپ دراگون 855 یا اگزینوس 9820، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و احتمالاً جک هدفون را داشته باشیم. در بعضی از شایعات مطرح شده، آمده که این گوشی نسبت به نسل قبلی از دوربین چهارگانه بهره می برد که این یعنی نسبت به نسل قبلی دارای دو دوربین اصلی بیشتر است. روی هم رفته گلکسی نوت 10 یکی از مورد انتظارترین گوشی های اندرویدی سال 2019 محسوب می گردد. البته تمام این ویژگی ها ارزان تمام نمی گردد و ظاهراً قیمت آن بیشتر از نسل قبلی خواهد بود و به همین خاطر می توانیم انتظار قیمت پایه بیشتر از 1000 دلار را داشته باشیم.

تاریخ معرفی: آگوست یا سپتامبر

گوگل پیکسل 4

بر اساس سابقه گوگل در سال های گذشته، پیکسل 4 که شامل مدل معمولی و مدل ایکس ال است، به احتمال زیاد در ماه اکتبر معرفی خواهد شد. از آنجایی که هنوز ماه ها تا این تاریخ فاصله داریم، هنوز نمی توانیم در خصوص تعیینه های این گوشی ها اظهارنظر کنیم اما مطمئناً مانند نسل های قبلی، گوگل کوشش می نماید کیفیت دوربین های آن ها را تا حد زیادی ارتقا ببخشد. به غیر از اینکه این گوشی ها حتماً از نسل بعدی اندروید یعنی اندروید Q بهره می برند، گوگل برای قلب تپنده آن ها از اسنپ دراگون 855 استفاده خواهد نمود. همانطور که گفتیم هنوز زمان زیادی تا معرفی آن ها مانده ولی قیمت آن ها بدون شک برابر یا گران تر از نسل قبلی خواهد بود.

تاریخ معرفی: اکتبر

در سال 2019 باید منتظر چه گوشی هایی باشیم؟

هواوی میت 30 پرو

هواوی مدتی قبل P30 پرو را معرفی کرد و این یعنی پرچم دار بعدی این شرکت، میت 30 پرو خواهد بود و بر اساس سوابق این شرکت می توانیم بگوییم که گوشی مذکور در ماه اکتبر معرفی می گردد. در خصوص این گوشی هنوز نمی توان اطلاعات زیادی را مطرح نمود و مثلاً می توانیم بگوییم که از نسل جدید تراشه کایرین بهره می برد و ضمناً امیدواریم که هواوی کیفیت دوربین را حتی بهتر از گذشته کند و شاهد حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهتری باشیم.

گوشی های سری میت همیشه در دسته بهترین گوشی های اندرویدی قرار می گیرند و در ارتباط با این گوشی شاید شاهد افزایش اندازه نمایشگر و بهره گیری از پنل حداقل 6.5 اینچی باشیم. در کنار آن، می توانیم به احتمال افزایش قیمت هم اشاره کنیم و احتمالاً کاربران برای خرید مدل پایه این گوشی باید حداقل مبلغ 1000 یورو بپردازند.

تاریخ معرفی: اکتبر

گوشی تاشو موتورولا RAZR

طبق خبرهای منتشر شده، موتورولا میخواهد سری گوشی های محبوب RAZR را احیا کند. از مدت ها قبل انتشار خبرهای مربوط به کوشش های موتورولا برای توسعه گوشی تاشو شروع شد و اگرچه هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی آن تعیین ننموده، ولی این شرکت اعلام نموده که تقریباً همزمان با عرضه دیگر گوشی های تاشو، این گجت هم روانه بازار می گردد.

با توجه به طرح های منتشر شده، این گوشی تاشو به صورت عمودی باز و بسته می گردد و در کل از دو نمایشگر بهره می برد. نمایشگر کوچک تر که در بخش بیرونی قرار گرفته است، در زمان بسته بودن گوشی انجام وظیفه می نماید. از لحاظ تعیینات هم گفته می گردد این یک گوشی میان رده است که از اسنپ دراگون 710، حداکثر 6 گیگابایت حافظه رم و باتری 2730 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. برای قیمت هم باید انتظار قیمت 1500 دلاری داشته باشیم.

تاریخ معرفی: سال 2019

گوشی های اندرویدی که معرفی گردیده اند ولی هنوز عرضه نشده اند

در ادامه به گوشی های اندرویدی می پردازیم که معرفی گردیده اند ولی هنوز به بازار راه پیدا ننموده اند و به همین خاطر در این فهرست قرار دارند.

گلکسی فولد

گلکسی فولد که در ماه فوریه معرفی گردید، نخستین گوشی تاشو سامسونگ محسوب می گردد. این گوشی مانند کتاب باز و بسته می گردد و در بخش بیرونی مجهز به نمایشگر 4.6 اینچی و در بخش داخلی مجهز به نمایشگر 7.3 اینچی است. این گوشی در مجموع از 6 دوربین بهره می برد و قلب تپنده آن تراشه اسنپ دراگون 855 است. در ابتدا قرار بود در تاریخ 26 آوریل روانه بازار گردد ولی به دلیل مسائل ایجاد شده برای نمایشگر آن، تاریخ عرضه آن به تعویق افتاده است.

هواوی میت ایکس

مهم ترین رقیب سامسونگ یعنی هواوی در نمایشگاه MWC 2019 از نخستین گوشی تاشو خود پرده برداری کرد. این گوشی فقط از یک نمایشگر بیرونی 8 اینچی بهره می برد و تراشه کایرین 980 آن از اینترنت 5G پشتیبانی می نماید. از دیگر قابلیت های آن می توانیم به دوربین سه گانه اصلی و حسگر اثر انگشت تعبیه شده در لبه کناری اشاره کنیم. هواوی می گوید میت ایکس مجهز به 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 2299 یورو در تابستان امسال روانه بازار می گردد.

ال جی V50

در نمایشگاه MWC 2019 شرکت ال جی از نخستین گوشی 5G خود موسوم به V50 ThinQ پرده برداری کرد. این گوشی مجهز به نمایشگر 6.4 اینچی QHD+ است و در پنل پشتی آن 3 دوربین تعبیه شده و وظیفه پردازش های آن هم بر عهده تراشه 7 نانومتری اسنپ دراگون 855 قرار گرفته است. ال جی با توجه به امکاناتی که در این گوشی قرار داده، به دنبال جلب کردن توجه هواداران پروپاقرص موسیقی بوده است. هنوز تاریخ عرضه و قیمت دقیق آن برای بازارهای جهانی اعلام نشده است.

سونی اکسپریا 1

این پرچم دار سونی دارای نمایشگر 6.5 اینچی با نسبت تصویر 21:9 است. مانند دیگر گوشی های اندرویدی رده بالا، این گجت هم از اسنپ دراگون 855، 8 گیگابایت حافظه رم و دوربین سه گانه بهره می برد و حسگر اثر انگشت آن هم در لبه کناری بدنه تعبیه شده است. این گوشی در نمایشگاه MWC 2019 معرفی گردید و در حال حاضر با پرداخت مبلغ 1000 دلار می توان آن را پیش خرید کرد ولی در خصوص تاریخ عرضه آن هنوز خبری منتشر نشده است.

در خاتمه باید بگوییم که این فهرست، فهرست جامعی نیست و مطمئناً می توان گوشی های بسیار بیشتری را در آن قرار داد. کوشش ما این بود که به تعدادی از بهترین گوشی های اندرویدی که هنوز معرفی یا روانه بازار نشده اند، اشاره کنیم. اگر به نظر شما جای گوشی های مهمی در این فهرست خالی است، نام آن ها را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

بهترین ویژگی های گوشی های هوشمند که در سال 2019 همه گیر می شوند

منبع: Android Authority

parisro.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز، زمستان، نوروز، بهار تابستان فرانسه

umeblog.ir: یومی بلاگ: آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21977

به "بهترین گوشی های اندرویدی که در ماه های باقی مانده 2019 عرضه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین گوشی های اندرویدی که در ماه های باقی مانده 2019 عرضه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید