بهترین هاست وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش مجله سرگرمی، همانطور که خودتان می دانید سایت های وردپرسی، این روزها طرفداران زیادی دارند . چرا که در واقع وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای جذاب است که محبوبیت زیادی دارد و سایت های بسیاری بر پایه وردپرس ساخته می شوند.

بهترین هاست وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟

اما وردپرس نیز مانند بسکمک از سیستم های مدیریت محتوا نقاط ضعف و نقاط قوت خاص خودش را دارد.

اما جالب است بدانید در مرحله انتخاب میزبانی (سرویس هاست) شما می توانید با انتخاب یک هاست خوب و مخصوص وردپرس،ریسک ها و خطرات را کاهش داده، سایت را بهینه تر کرده و نقاط ضعف را تا حد بسیار زیادی پوشش داده و مدیریت کنید.

هاست وردپرس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

هاست مخصوص وردپرس همانطور که در متن بالا اشاره کردیم،هاستی است که بتوانیم به کمک آن امنیت وردپرس را برقرارکرده، وردپرس را تا حد زیادی بهینه کرده و خطرات و ریسک ها را کاهش دهیم.

هاست وردپرس افرادیتا یک هاست وردپرس معمولی که تنها قابل پیاده سازی برای وردپرس باشد نیست!

در حقیقت این هاست، یک هاست مخصوص وردپرس می باشد که حاصل سال ها تلاش و تجربه متخصصین حوزه وردپرس است، که این سرویس ویژه را به صورت کاملا اختصاصی برای هسته وردپرس بهینه کرده اند.

در ادامه تعدادی از ویژگی های هاست وردپرس افرادیتا، که این هاست را با سایر هاست های وردپرسی متمایز کرده است را با یکدیگر بررسی می کنیم:

کیت وردپرس در هاست وردپرس افرادیتا

یکی از امکانات بسیار عالی که در هاست وردپرس افرادیتا تعبیه شده است کیت وردپرس است کیت وردپرس در حقیقت مانند یک پشتیبان تمام عیار 24 ساعته است که تمام بخش های سایت شما را اسکن می کند و به محض اینکه مورد مشکوکی در سایت مشاهده کند برای عیب یابی و رفع آن اقدام می کند. با فعالسازی این کیت وردپرس که تنها در هاست وردپرس افرادیتا موجود است اولین قدم را برای ایمنی و بهینه سازی وردپرس خود بردارید.

قوی ترین و به روزترین آنتی ویروس ها در هاست وردپرس افرادیتا

همانطور که خودتان می دانید سیستم مدیریت محتوای وردپرس، ایمنی 100% ندارد و مسائل امنیتی وردپرس همیشه از دغدغه های جدی توسعه دهندگان، طراحان و مدیران سایت و کسب و کارها بوده است زیرا وجود ویروس در سایت هم وبسایت شما را دچار اختلال و کندی می کند و هم ضربه بسیار بزرگی به سئو سایت شما وارد می کند. اما هاست وردپرس افرادیتا با جدیدترین، لوکس ترین وقوی ترین آنتی ویروس های دنیا تجهیز شده است

این آنتی ویروس ها همگی مورد تایید و مورد استفاده برترین متخصصان حوزه وردپرس هستند که قدرت بالایی در مقابله با ویروس ها و بدافزارها و حملات DDOS و حملات و آسیب های سایبری دارند. و حتی یکی از اقداماتی که در هاست وردپرس افردیتا در مقابله با اسپمرها انجام می شود این است که به صورت هوشمندانه و اتوماتیک آی پی حمله کننده شناسایی و مسدود می شود.

بک آپ گیری هوشمند به سبک افرادیتا

یکی از اقدامات بسیار مهمی که همیشه پیش از اعمال تغییرات روی سایت باید انجام داد بک آپ گیری از اطلاعات سایت است. با این کار در واقع یک عمل پیشگیرانه در وقوع احتمالی مسائل انجام داده می شود اما بدترین و دردناک ترین قسمت درعمل بک آپ گیری و ریستور آن این است که مدیران سایت تمایلی ندارند که تمامی اطلاعات سایت خود را بازگردانی کنند آن هم به تاریخ چند روز پیش! زیرا آپدیت بودن و به روز بودن از ملزومات هر سایت موفقی است. اما هاست وردپرس افرادیتا با سیستم بک آپ گیری هوشمند و هیجان انگیز این دغدغه را برای همیشه رفع کرده است زیرا شما به کمک این نوع از بک آپ گیری می توانید تنها یک بخش و حتی یک فایل آسیب دیده را بازگردانی کنید و دیگر نیازی نیست که تمامی اطلاعات سایت شما به تاریخ های قبلی بازگردانی شوند.

ارائه کاربردی ترین افزونه های وردپرس

در دنیای جالب وردپرس که برای کاربران نیازی به کدنویسی و برنامه نویسی احساس نمی شود همه چیز با چند کلیک ساده قابل انجام است و یکی از موارد پرکاربردی که در استفاده از وردپرس احساس نیاز شدیدی به آن پیدا می کنید و کارها را برای شما ساده تر انجام داده و مدیریت سایت و امور را راحت تر می کند افزونه ها هستند اما همانطور که خودتان می دانید معمولا افزونه ها یا باید خریداری شوند و یا در دو نسخه رایگان و غیر رایگان عرضه می شوند که نسخه رایگان محدودتر و با قابلیت های کمتر است در هاست وردپرس افرادیتا بیش از 20 عدد از این افزونه های غیررایگان خریداری شده و روی سرویس قرار گرفته است که آن ها را به صورت کاملا رایگان در دسترس کاربران هاست وردپرس افرادیتا قرار داده اند.

افزونه های معروف و کاربردی در حوزه سئو، صفحه سازها، بهینه سازها، شتاب دهنده ها، ایمیل، دیتابیس، چت سایت، فهرست ساز و ....

کیت سئو در هاست وردپرس افرادیتا

این روزها یکی از دغدغه های کاربران، کسب رتبه های بالا در زمینه سئو است زیرا تقریبا همه به این باور رسیده اند که در دنیای فروش های اینترنتی به ویژه برای صاحبان وب سایت ها یک سئو خوب و قوی تا چه میزان تاثیرگذار است و به همین منظور با نیروهایی همکاری می کنند که علم و تجربه کافی در این زمینه دارند و ابزارها و افزونه هایی را خریداری می کنند که کار سئو را برای آن ها راحت تر کند. کیت سئو تعبیه شده در هاست وردپرس افرادیتا یکی از همین ابزارهای قدرتمند در زمینه ارتقا و تقویت سئو سایت است که شما را از نصب افزونه ها و ابزارهای متعدد نجات می دهد.

معجون سرعت

و اما مساله سرعت و پردازش!

همیشه و درهمه جا یکی از موارد بسیار مهمی که در نقد و بررسی میزبانی های متفاوت تاثیرگذار است سرعت هاست و سایت است.

یکی از وظایف اصلی هر سرویس هاست این است که بتواند سرعت خوب و مطلوبی را در اختیار کاربران سایت قرار دهد.

هاست وردپرس افرادیتا با زیر ساخت مدرن هیبریدی و با استفاده از درایوهای ذخیره سازی که ترکیبی از درایوهای NVME و SD4K و SSD نسخه سرورهستند به همراه وب سرور پر سرعت لایت اسپید بیشترین سرعت و شتاب را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

کلام پایانی

همانطور که در این مقاله بیان شد، یک هاست وردپرس واقعی هاستی است که کاملا با وردپرس سازگار بوده و در تمام موارد مطابق با وردپرس بهینه سازی و پیاده سازی شده باشد. و امکاناتی که به کاربران ارائه می دهد در راستای بهینه سازی سایت وردپرس آن ها و رشد کسب و کارشان باشد. هاست وردپرس افرادیتا بر اساس بررسی های اجرا شده در این مقاله، یک هاست کاملا بهینه شده بر اساس وردپرس بوده و موارد ذکر شده تنها بخشی از ویژگی های این هاست تخصصی و هیجان انگیز می باشد که زیر نظر متخصصان و کارشناسان وردپرس همیشه در حال به روزرسانی و ارتقا می باشد.

اگر به دنبال بهینه بودن سایت وردپرس خود هستید و تمایل دارید که کسب و کار خود را رشد و ارتقا دهید این نکته را از قلم نیاندازید که رشد و توسعه تنها در یک بستر سالم و ایمن و توسعه دهنده امکان پذیر است. و هاست وردپرس افرادیتا این بستر ایمن و توسعه دهنده برای کسب و کار شما را فراهم می کند.

چنانچه به راهنمایی و اطلاعات بیشتری در این خصوص نیاز داشتید به سایت افرادیتا مراجعه نمایید.

tafreh.ir: طفره: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای طفره

fixfun.ir: مجله تفریحی: وبلاگ شاد و سرگرم کننده

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 148346

به "بهترین هاست وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هاست وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید