برترین مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب

به گزارش مجله سرگرمی، معروف ترین مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب را بشناسید

یافتن مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب دغدغه بسیاری از مسافران قبل از سفر به شهر مشهد بوده و هست. چرا که مشهد علاوه بر جاذبه های زیارتی، مراکز خرید متعددی را در در دل خود جای داده که جزو جاذبه های گردشگری این شهر محسوب می شوند، زیرا بسیاری از مراکز خرید معروف مشهد، امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری برای مسافران ایجاد نموده اند.

برترین مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب

لذت پاساژ گردی و خرید سوغاتی از مراکز خرید مشهد بر کسی پوشیده نیست، از این رو مسافران می توانند با خیال راحت انواع مراکز خرید لوکس و مقرون به صرفه مشهد را در این شهر پیدا نمایند. اگر قصد سفر به مشهد را دارید و در پی مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب هستید، با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید. قصد داریم معروف ترین مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب را در این مقاله به شما معرفی کنیم.

مجتمع تجاری الماس شرق

اگر می خواهید علاوه بر خرید، بچه ها خود را درشهر مشهد به شهربازی ببرید و سپس غذایی خوشمزه نوش جان کنید، الماس شرق برترین انتخاب خواهد بود. مجتمع تجاری الماس شرق با وسعت 25 هزار متر مربع، امکانات متنوعی را در دل خود جای داده است. فروشگاه های متعددی برای سلیقه های مختلف مردم در این مجتمع تجاری وجود دارد.

در واقع می توان الماس شرق را برترین مرکز خرید مشهد از نظر مردم دانست. چرا که سینما چند بعدی، رستوران های سنتی و مدرن، آب نمای جامپینگ و شهربازی داخل مجتمع لذت خرید را برای مردم و خصوصا مسافران دوچندان نموده است. البته، الماس شرق یکی از مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب هم محسوب می گردد.

زیرا به علت تنوع اجناس موجود در مجتمع، می توان اجناسی با قیمت مناسب در مجتمع تجاری الماس شرق پیدا کرد. مجتمع تجاری الماس شرق 21 دقیقه با ماشین با حرم مطهر فاصله دارد. از این رو نمی توان الماس شرق را جزو مراکز خرید مشهد نزدیک حرم دانست. اگر می خواهید در نزدیکی مجتمع الماس شرق هتلی را برای اقامت انتخاب کنید، هتل های 3 ستاره صبا، هتل 5 ستاره هما 2و هتل 4 ستاره گردشگر توس در محدوده مجتمع قرار دارند.

تعداده تماس: 051 3711 3111

آدرس: مشهد، بلوار بهارستان

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

مقاومت در برابر خرید زمانی سخت تر می گردد که در مرکز خرید آرمیتاژ مشهد قدم بگذارید. تنوع امکانات و اجناس در مرکز خرید آرمیتاژ مشهد سبب شده که به اسم برترین مراکز خرید مشهد از نظر مردم شناخته گردد. مسافران مشهد می توانند از سایت مرکز خرید آرمیتاژ مشهد کارت گردشگری دریافت نمایند.

این کارت گردشگری برای بازدیدنمایندگان از مرکز خرید آرمیتاژ، مزایای زیادی دارد. در وهله اول با داشتن کارت گردشگری از خدمات حمل و نقل برای رفت و برگشت به هتل بهره مند خواهید شد. بعلاوه بعضی از مغازه های این مرکز خرید از کارت گردشگری پشتیبانی می نمایند و تخفیف هایی را به خریدارن خود می دهند. نمی توان مرکز خرید آرمیتاژ را جزو مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب دانست. اما، کیفیت اجناس و تنوع امکانات رفاهی این مرکز خرید، این مسئله را کمرنگ می نماید.

مرکز خرید آرمیتاژ برجی سی و چهار طبقه است که در بالای برج موزه ای با چشم انداز ای بکر وجود دارد. بعلاوه رستوران های بین المللی، پردیس سینمایی، سالن های ورزشی و ماساژ، شهربازی کارالند و لاندری برج آرمیتاژ برای بسیاری از گردشگران از جذابیت بالایی برخوردار است. برج آرمیتاژ مشهد جزو مراکز خرید مشهد نزدیک حرم محسوب نمی گردد، زیرا حدود نیم ساعت با ماشین با حرم مطهر فاصله دارد.

تعداده تماس: 05131905000

آدرس: مشهد، نبش هفت تیر، خیابان گلشن، مرکز خرید آرمیتاژ

مرکز خرید پروما

مرکز خرید پروما یکی از معروف ترین مراکز خرید مشهد به تعداد می آید. پروما را می توان یکی از مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب دانست. مرکز خرید پروما برای خریدهای سوغاتی بسیار مناسب است. در واقع قیمت های اجناس در مرکز خرید پروما میانه برآورد می گردد. در طبقه همکف پروما هایپرمارکتی به وسعت 6000 متر وجود دارد. در این هایپرمارکت مسافران می توانند هرگونه محصولی که موردنیازشان هست را تهیه نمایند.

البته شاید این تصور به وجود بیاید که در این مرکز خرید امکانات تفریحی مناسبی وجود ندارد. باید گفت که در مرکز خرید پروما شهربازی، سالن بولینگ و بیلیارد و رستوران های متنوعی وجود دارد. اگر در پی مراکز خرید مشهد نزدیک حرم هستید، باید بدانید که مرکز خرید پروما با حرم رضوی 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

تعداده تماس: 05137637401

آدرس: مشهد، بلوار فردوسی، میدان جانباز، مرکز خرید پروما

مرکز خرید آلتون

قدم زدم در مراکز خرید لوکس و زیبای مشهد می تواند یکی از مهیج ترین جاذبه های گردشگری محسوب گردد. مرکز خرید آلتون را می توان بورس کیف و کفش های برند و باکیفیت دانست. مرکز خرید آلتون برجی با ارتفاع 75 متر است که به اسم یک مرکز تجاری اداری شناخته می گردد.

در واقع مرکز خرید آلتون جزو مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب محسوب می گردد. باتوجه به اینکه برندهای بسیاری در این برج تجاری شعبه دارند، اما مسافران می توانند اجناسی با قیمت مناسب تهیه نمایند. مرکز خرید آلتون را می توان جزو مراکز خرید مشهد نزدیک حرم دانست. چرا که فاصله حرم تا مرکز خرید 9 دقیقه با ماشین است.

تعداده تماس: 05118491235

آدرس: مشهد، خیابان دانشگاه بین دانشگاه 22 و 23، برج آلتون

مرکز خرید آرمان

خرید کردن و قدم زدن در مرکز خرید آرمان حال و هوایی مطبوع دارد. این مرکز خرید با داشتن مجسمه های سنگی و آبشارهای که از بین مجسمه ها جاری است، فضایی فرح بخش را ایجاد نموده است. مرکز خرید آرمان جزو مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب محسوب می گردد. بسیاری از مسافران به علت نزدیکی مرکز خرید آرمان به حرم مطهر از آن خرید می نمایند. تنوع اجناس و کیفیت خوب آنها سبب شده مرکز خرید آرمان جزو برترین مراکز خرید مشهد از نظر مردم شناخته گردد.

تعداده تماس: 05133390333

آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، حرم مطهر، خیابان نواب صفوی

طاهره یلفانی

  • برترین مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب
  • عروسک های بومی ایران که ثبت ملی شده اند
  • مزایای اقامت یکساله ترکیه

Set your Author Custom HTML Tab Content on your Profile page

foroshgahak.ir: فروشگاه کوچک | مجله آموزشی سیستم های مدیریت فروش

منبع: فلای تودی
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 153522

به "برترین مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید