بهترین سواحل چین، برای تفریحات تابستانی در شرق آسیا

به گزارش مجله سرگرمی، بهترین سواحل چین

بخش شرق چین، خط ساحلی بسیار طولانی داشته که حدود 18000 کیلومتر طول دارد. طبعا در این خط ساحلی طولانی، می توان بهترین سواحل چین را با طبیعت شگفت انگیزی یافت که نه تنها برای مردم بومی چین بلکه برای توریستان و توریست ها هم جذاب است. گذراندن تعطیلات تابستانی در این کشور حاره ای و رفتن به سواحلی مانند سانیا، شیانمن، پوتوُ، بیدایهه و بیهای می تواند خاطرات شیرینی را برای شما که به دنبال تجربه های جدید در سفر هستید، داشته باشد. اگر در مجله توریستی خبرنگاران به سراغ تور چین و جاذبه های شرق چین رفتید، می توانید با بهترین سواحل چین هم آشنا شوید.

بهترین سواحل چین، برای تفریحات تابستانی در شرق آسیا

ساحل خلیج یالونگ معروف به هاوایی آسیا | Yalong Bay

خلیج یالونگ یکی از بهترین سواحل چین در شرق این کشور است که به دلیل سواحل ماسه ای طلایی و نرم و دریایی آبی لقب هاوایی آسیا را گرفته است. اگر بتوانید در یکی از هتل های این ناحیه اتاق رزرو کنید، از ساحل خصوصی در این ساحل برخوردار خواهید بود. در این ساحل دیدنی و پر از تفریحات تابستانی و آبی، آخرین ساختمان هایی که می بینید، همین هتل های چند ستاره است. به غیر از این، سواحل عمومی و آزاد دیگری هم وجود دارد که تمام مردم و گردشگران به آن دسترسی دارند و بسیاری از اوقات بسیار شلوغ هستند.

  • آدرس: سانیا در جزیره هانیان
امکانات ساحلی
  • 7 کیلومتر طول ساحل شنی و ماسه ای
  • برگزاری کلاس های گلف در سطح جهانی و دیگر تفریحات تابستانی
  • پیاده روی بر روی کوه های سرسبز و طبیعت روبروی ساحل
  • هتل های بین المللی بسیار
  • آب و هوایی معتدل برای فرار از زمستان با دمای 23 درجه سانتی گراد در دی ماه

نزدیک ترین شهرها: هانگزو و پکن

از شهر پکن به این ساحل حدود 5 ساعت و 40 دقیقه و با پرواز راه خواهید داشت. اگر در تور چین شرکت نموده اید، ابتدا برای فرودگاه سانیا فونیکس (Sanya Phoenix Airport) پرواز گرفته و سپس 40 دقیقه با تاکسی خود را به یکی از بهترین سواحل چین برسانید.

اگر در شهر هانگزو هستید، با پرواز 2 ساعته به فرودگاه سانیا فونیکس می رسید.

جزیره ووژیژو دارای بهترین سواحل چین | Wuzhizhou Island

اولین منطقه تجاری برای تفریحات تابستانی نظیر غواصی در این کشور پهناور، جزیره ووژیژو بوده است. در نتیجه اولین منطقه شرق آسیا برای غواصی در چین همین جزیره خواهد بود. در تمام مناطق ساحلی این جزیره، مناظری بی نظیر مانند دنیای زیر آب و طبیعت دنیای جنگلی قابل رویت است. همچنان که برای غواصی به این منطقه می روید، خود را برای سفری طولانی آماده کنید. چرا که زمان بیشتری را در راه خواهید بود و نیاز است که صبح زود به سمت ساحل حرکت کنید.

  • آدرس: سانیا در جزیره هاینان
امکانات ساحلی

اگر در میان بهترین سواحل چین به دنبال مکانی برای موج سواری یا دیگر تفریحات تابستانی هستید، باید به ساحل جزیره ووژیژو بیایید. طبیعت تپه های مرجانی، آب های آفتابی و گرم، آب های فیروزه ای شفاف و حتی ساحل مسطح از مهم ترین عوامل برای غواصی و آشنا شدن با دنیای زیر آب است. به گونه ای که حتی تا عمق 27 متری آب هم قابل مشاهده است.

نزدیک ترین شهرها: پکن و گوانجو

از پکن با پرواز 5 ساعت در راه هستید و در نهایت از فرودگاه سانیا به سمت جزیره و با تاکسی یک ساعت در راه خواهید بود.

زمان سفر از گوانجو کمتر و حدود یک ساعت و 40 دقیقه تا فرودگاه سانیا فونیکس است.

منطقه بی نظیر بیدایهه | Beidaihe

این منطقه کاخ تابستانی دولتمردان چین، لقب دیگری هم دارد. به منطقه و طبیعت بیدایهه مکه تماشای پرنده ها می گویند. اگر به طبیعت گردی و پرنده نگری علاقه مند هستید، مطلع باشید که اینجا یکی از بهترین طبیعت ها و حیات وحش را دارد. این منطقه حاره ای تحت تاثیر آب و هوای اقیانوسی بوده و به همین دلیل مکانی مناسب تفریحات تابستانی خواهد بود. آب و هوای گرم در زمستان و خنک در تابستان، سواحل مسطح بیدایهه شرق آسیا را به یکی از بهترین سواحل چین تبدیل نموده است. برای لذت بردن از ماسه های طلایی و آفتاب دل انگیز به این سواحل بروید.

  • آدرس: جنوب شهر کینهوآنگدائو (Qinhuangdao) در استان هبی (Hebei)، در 300 کیلومتری شرق پکن
امکانات ساحلی

طول این ساحل، 13 کیلومتر بوده و مکانی حتی برای شنا در خلیج بوهای است. عرض 100 متری ساحل شن های طلایی آن، هر گردشگری را به این طبیعت پانورامیک مسطح جذب می کند. همین موضوع باعث شده تا تمام تفریحات ساحلی در آن فراهم شده باشد.

نزدیک ترین شهرها: پکن

از ایستگاه راه آهن پکن به سمت ایستگاه راه آهن بیدایهه حرکت نموده که 2 ساعت و 10 دقیقه در راه خواهید بود. از ایستگاه قطار تا طبیعت بی نظیر ساحلی بیدایهه تاکسی بگیرید که 20 دقیقه ای به مقصد می رسید.

ساحل گولانگیو | Gulangyu Beach

ساحل گولانگیو را به عنوان ساحل تفریحات تابستانی آسیا در جزیره ای به همین نام می شناسند. از جاذبه های جذاب این جزیره وجود 600 پیانو در آن است. همین موضوع به آن لقب جزیره پیانو را داده است. معماری بی نظیر این جزیره و ساحل گولانگیو، زندگی جذاب مردم این ناحیه را نشان می دهد. در یکی از زیباترین و بهترین سواحل چین نه تنها شیوه های زندگی در این مناطق را یاد بگیرید، بلکه از زیبایی مناظر تاریخی ادغام شده با طبیعت ساحلی لذت ببرید.

  • آدرس: این جزیره توریستی در منطقه جنوب شرق ناحیه سیمینگ، در شیانمن، استان فوجیان قرار گرفته است.
امکانات ساحل

جزیره موسیقی گولانگیو منطقه ای پر از پیانو بوده که می توانید در خطوط ساحلی آن استراحت کنید. همچنین یکی از بهترین سواحل شرق آسیا برای شنا و لذت بردن از سواحل ماسه ایست.

نزدیک ترین شهرها: شیانمن

از شهر شیانمن تا ساحل گولانگیو 20 دقیقه در راه خواهید بود. ابتدا با تاکسی و در 10 دقیقه خود را به ترمینال بندری شیانمن رسانده و از آنجا با قایق به جزیره بروید. قایق سواری هم 5 دقیقه طول می کشد.

ساحل تیانیا هایجیائو | Tianya Haijiao

این خط ساحلی را در شرق آسیا به عنوان لبه انتهای دریایی بهشت در سانیا می شناسند. در جنوب جزیره هانیان به یکی از زیباترین و بهترین سواحل چین خواهید رسید. این ساحل یکی از طبیعت های بی نظیر خطوط ساحلی را دارد. مردم بومی چین این ساحل را مکانی ابدی برای عشاق می دانند. جایی که زوج های جوان چینی می توانند عشق خود را ابدی نمایند. در نتیجه این ساحل شرق آسیا یکی از شلوغ ترین سواحل این کشور است.

  • آدرس: جزیره هانیان، سانیا
امکانات ساحل

در امتداد خط ساحل، پارک زیبایی ساخته شده که در آن اسکله ها و تکه سنگ های بزرگ و البته طبیعی را خواهید دید. این منطقه به خاطر طبیعت رمز آلود و افسانه ای قدیمی که پیرامونش دارد، همواره برای گردشگران مکانی جذاب بوده است. در ضمنً به دلیل دمای هوای 25 درجه سانتی گراد در تمام طول سال، می توان به طبیعت ساحل تیانیا هایجیائو سفر کرد.

نزدیک ترین شهر: پکن و گوانگوژ

همانطور که در بالا گفتیم، بهترین جهت برای دسترسی از پکن تا تیانیا هایجیائو، دریافت بلیط هواپیمای فرودگاه سانیا فونیکس است. 5 ساعت پرواز طول کشیده و در نهایت در مدت 20 دقیقه از فرودگاه تا جزیره را تاکسی بگیرید.

مسافت پروازی گوانجو تا تیانیا هایجیائو کمتر از پکن و حدود 2 ساعت است. پس از رسیدن به فرودگاه سانیا، به راحتی خود را به طبیعت بی نظیر یکی از بهترین سواحل چین برسانید.

منبع: chinahighlights.com

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 85445

به "بهترین سواحل چین، برای تفریحات تابستانی در شرق آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سواحل چین، برای تفریحات تابستانی در شرق آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید