بهترین اقامتگاه ها در بالی اندونزی

به گزارش مجله سرگرمی، بهترین هتل ها، ویلاها و خانه های ییلاقی در بالی

منطقه ای با قدمتی دیرینه در سواحل شرقی بالی وجود دارد که نامش گود کارما است. گود کارما در دامنه آتشفشان گونانگ آگونگ واقع شده است. مرتفع ترین قسمت جزیره در ارتفاع 3031 متری. ماسه این منطقه از سنگ های آتشفشانی تشکیل شده و ساحل اش از ماسه هایی نرم و سیاه پوشیده شده است. با خبرنگاران همراه باشید تا از بالی و اقامتگاه های دیدنی آن بیشتر بدانیم.

بهترین اقامتگاه ها در بالی اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

یکی از جاذبه های این منطقه، غواصی است. با اینکه اقامت در این منطقه، در اِمد، کم هزینه است اما کلبه های ساحلی زیبای کوچکی برای اقامت دارد و می توان از دیدن ماهی های بزرگ بام فید در کنار صخره های زیبای آن ساحل لذت برد. اگر هم خوش شانس باشید صاحب رستوران محبوب بابا را در آن اطراف خواهید دید، او استاد ذن است و در همان نزدیکی درون غاری، محل تمرین شخصی خود را فراهم نموده است. کلبه های با صفای ساحلی این منطقه، به محض روشن کردن پنکه خنک می شوند و سپس با آرامش بر روی بانوج (ننو) استراحت نموده و به مطالعه پرداخت. همسر ژاپنی بابا همه روزه با کاتسودون، غذای محبوب ژاپنی، از مهمانان پذیرایی می نماید. از این منطقه تا روستای تولامبِن با ماشین شخصی یک ساعت و نیم راه است. این امکان فراهم است تا در روستای تولامبِن با غواصی کردن از زیر دریایی به گل نشسته یو اس ای تی لیبرتی دیدن کنید.

اقامتگاه موو

در ارتفاع شصت متری از ساحل، برفراز صخره های آهکی، تفرجگاه و اقامتگاه موو واقع شده است که در طراحی این اقامتگاه از شیوه سنتی معماری در بالی بهره گرفته شده است یعنی منزلگاه های خیمه مانند با سقف پوشالی. در این اقامتگاه امکانات گوناگونی برای مهمانان فراهم وجو دارد، از قبیل: دوره های یوگا، موج سواری و بولینگ. لازم به ذکر است که اقامتگاه موو، چشم اندازی حیرت انگیز و زیبا به اقیانوس هند دارد. از موو تا ساحل بینگین تنها ده دقیقه راه است که آب های این ساحل امواجی بی نظیر دارد همچنین در این محدوده، سواحل ایمپاسیبل و اولوواتا قرار دارند که امواج این دو ساحل دارای شهرت جهانی است. اینجا مکان بسیار مناسبی برای خلوت کردن زوج های جوان است.

اقامتگاه دنج آباده کویر گایا

روستای کمتر شناخته شده تجاکولا محلی بسیار دیدنی است. این روستا در ساحل شمالی بالی قرار گرفته و می گردد با ماشین شخصی به آنجا رفته و وارد ارتفاعات خیره نماینده در قلب بالی شد و از مناظر زیبای بالی دیدن کرد، همچون: تراس های برنج به شکل رنگین کمان، معابد پوشیده شده از خزه و مراسم سنتی بومی ها. آباده کویری گایا دارای هر دو ویژگی جغرافیایی ساحلی و کوهستانی است و تنها پانزده دقیقه از یکدیگر فاصله دارند. در این محل تحت نظر مربی های مخصوص، آموزش های ویژه ای می بینید از قبیل: مراقبه و روش های تنفس، یوگا و خام خواری. گایا ساحل وسیعی دارد و به وسعت بیش از یک هکتار، از ماسه سیاه آتشفشانی و سنگ های آذرین پوشیده شده است، این ویژگی، خاستگاه مناسبی برای باغستان های گرمسیری بوده که مملوء از درختان نارگیل است. در این محل کلبه های کوچکی با استفاده از چوب نارگیل و سنگ های بومی ساخته شده که سقف شان کاهی است. و حمام آن در هوای آزاد تعبیه شده است. در ساخت این خانه ها به جنبه های سلامت و شفای روح و جسم توجه شده است.

اقامتگاه پاندوک پیتایا

پاندوک پیتایا واقع درساحل غربی بالی بوده و محل مناسبی برای موج سواریِ است؛ آنجا منطقه ای دنج و دور از قیل و قال های سواحل جنوبی جزیره بوده و برای مسافرانی مناسب است که قصد دارند در محلی زیبا خلوت نمایند. همچنین برای موج سواری موقعیت ایدئالی دارد. مسافرخانه پاندوک پیتایا به سبک خانه های چوبی سنتی جُگلو ساخته شده اند که این سبک از جاوه گرفته آمده است. این خانه ها برای اقامت گروهی بسیار مناسب هستند. هر خانه برای اقامت پنج نفر مناسب است که امکان انتخاب تخت های دو نفره هم در آنها وجود دارد. استخر این محل آفتاب گیر بوده و رستوران اش بطور حتم جذاب ترین و سرزنده ترین نقطه در کل منطقه بشمار می رود . پاندوک پیتایا به غیر از داشتن موقعیت مناسب برای موج سواری، دارای چشمه های آب، مربی های محلی یوگا است. البته تماشای مسابقات بوفالوهای این منطقه نیز خالی از لطف نیست که آخرین یکشنبه هر ماه از جولای تا نوامبر برگزار می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41534

به "بهترین اقامتگاه ها در بالی اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اقامتگاه ها در بالی اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید