بنتو: کره جنوبی به دنبال دهمین صعود پیاپی به جام جهانی است

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کره جنوبی می گوید تمام تمرکز او روی بازی با سریلانکاست تا بتواند همراه کره به جام جهانی قطر راه یابد.

بنتو: کره جنوبی به دنبال دهمین صعود پیاپی به جام جهانی است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از یونهاپ، تیم ملی فوتبال کره جنوبی باید پنجشنبه در دومین دیدار خود در انتخابی جام جهانی قطر و جام ملت های 2023 چین به دیدار سریلانکا برود. در ادامه اعضای تیم ملی فوتبال کره جنوبی در دیداری تاریخی باید به پیونگ یانگ سفر نمایند و برابر کره شمالی قرار گیرند.

پائولو بنتو سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی درباره شرایط تیمش گفت: ما الان تمام تمرکز خودمان را معطوف به بازی با سریلانکا نموده ایم و بعد از آن هم با کره شمالی دیدار داریم و به آن تیم فکر خواهیم کرد. چیزی که من خیلی به آن تاکید دارم این است که بازیکنان تیم ملی فوتبال کره در سخت ترین شرایط هم بهترین و ساده ترین راه را انتخاب نمایند و اگر حریف با بازی تدافعی سعی در بسته کردن بازی دارد بتوانیم با پاس ها و شوت های دقیق خودمان به هدف برسیم و دروازه حریف را باز کنیم. کره جنوبی به دنبال رسیدن به جام جهانی برای دهمین بار است و ما برای رسیدن به این هدف، بازی به بازی پیش می رویم و هیچ حریفی را نیز دست کم نخواهیم گرفت.

کره جنوبی در 9 دوره اخیر جام جهانی حاضر بوده است و امیدوار است بتواند در آخرین دوره جام جهانی که با فرمت 32 تیم برگزار می گردد نیز به عنوان یکی از نماینده های آسیا حاضر باشد.

datapad.ir: دیتاپد | مجله فناوری و تخصصی رایانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 50438

به "بنتو: کره جنوبی به دنبال دهمین صعود پیاپی به جام جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنتو: کره جنوبی به دنبال دهمین صعود پیاپی به جام جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید