بعد از بازی با تراکتور، در رختکن پرسپولیس چه گذشت؟

به گزارش مجله سرگرمی، بازیکنان پرسپولیس بعد از ملاقات تیمشان برابر تراکتور به خاطر پرداخت نشدن مطالباتشان به مدیرعامل این باشگاه اعتراض کردند.

بعد از بازی با تراکتور، در رختکن پرسپولیس چه گذشت؟

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت تراکت ریسو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، با دو گل تراکتور را شکست داد. پس از این ملاقات محمد حسن انصاری فرد راهی رختکن تیم شد تا در جشن شادی بازیکنان شرکت کند اما مدیرعامل باشگاه بلافاصله پس از حضور در رختکن، با اعتراض بازیکنان تیمش روبه رو شد.

درحالی که مدیرعامل پرسپولیس با لبی خندان در رختکن را باز می کرد تا وارد گردد، تعدادی از بازیکنان با ناراحتی خطاب به او گفتند: پس وعده ای که داده بودید چه شد؟ مگر قرار نبود مطالبات ما را پرداخت کنید؟ هر وقت هم اعتراض می کنیم، 5 درصد واریز می کنید و بعد می گوید پول پرداخت کردیم!

با وجود این صحبت ها، انصاری فرد با لبخندی که بر لب داشت، تک تک بازیکنان را به آغوش کشید و از آن ها خواست، شیرینی پیروزی را تلخ نکنند. او در ادامه قول داد که طی هفته آینده، پس از تامین منابع اقتصادی، بخش زیادی از مطلبات بازیکنان را پرداخت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 67239

به "بعد از بازی با تراکتور، در رختکن پرسپولیس چه گذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از بازی با تراکتور، در رختکن پرسپولیس چه گذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید