انصاری فرد: کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس هیچگونه دریافتی نداشته اند، 7 هفته سخت را پیش رو داریم، فشار از طرف تیم های رقیب به بیرانوند زیاد است

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد مسائل مختلف توضیحاتی ارائه داد.

انصاری فرد: کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس هیچگونه دریافتی نداشته اند، 7 هفته سخت را پیش رو داریم، فشار از طرف تیم های رقیب به بیرانوند زیاد است

به گزارش ، محمد حسن انصاری فرد چندی قبل به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران معرفی و جایگزین ایرج عرب شد. او امیدوار است تا بتواند مطالبات بازیکنان و کادرفنی را بپردازد، مجوز حرفه ای برای حضور در آسیا را کسب کند و با برانکو ایوانکوویچ (سرمربی فصل گذشته سرخپوشان) به توافق برسد تا مسئله ای جدیدی برای این باشگاه در فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) ایجاد نگردد.

به همین دلیل گفت وگویی با مدیرعامل جدید پرسپولیس انجام دادیم که به شرح زیر است.

در خصوص شرایط این روزهای باشگاه پرسپولیس شرحاتی دهید؟

پرسپولیس همواره بزرگ بوده و بزرگ هم خواهد ماند. مسائلی که در داخل باشگاه اتفاق می افتد کار های سخت و دشواری است که باید با آن دست و پنجه نرم کرد و به حداقل رساند. خدا را شکر تیم وضعیت خوبی را سپری می نماید. سرمربی کار بلدی داریم، گابریل کالدرون دستیاران خوبی در اختیار دارد و به صورت شبانه روزی زحمات زیادی را برای تیم می کشد. پرسپولیس از درون دروازه تا خط حمله دارای بازیکنان برجسته ای است و با همین بضاعتی که داریم شانس اول برای قهرمانی در لیگ برتر هستیم و امیدوارم این روند مثبت برای تیم ادامه پیدا کند. پیام من به هواداران این است که در این 7 هفته باید خیلی مراقب باشند و تیم را مورد حمایت قرار دهند و از هرگونه حاشیه سازی برای پرسپولیس بپرهیزند، چون تیم احتیاج به آرامش دارد. به امید خدا بتوانیم در این هفت دیدار عملکرد خوبی را داشته باشیم.

در خصوص مسائل اقتصادی، فشار هواداران و قراردادهایی که بسته نشده بیشتر بگویید؟

صبح روز گذشته جلسه ای با رئیس فدرایسون فوتبال برگزار و در خصوص مجوز حرفه ای آسیا که جزء اولویت کار باشگاه است صحبت کردیم، تیم کارشناسی - حقوقی تمام کوشش خود را به کار خواهد گرفت تا بتوانیم با کسب مجوز حرفه ای آسیا در لیگ قهرمانان شرکت کنیم. با کسانی که از باشگاه پرسپولیس طلبکار ند مذاکرات خوبی داشتیم و امیدوارم با جلب رضایت آن ها مسائل را رفع و آن را به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) انعکاس دهیم.

او اضافه نمود: با رئیس فدراسیون فوتبال این مسائل را مرور کردیم. او گفت مشکل تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به سایر تیم ها کمتر است و به امید خدا این موضوع به سرعت رفع خواهد شد و امیدوارم بتوانیم خبر های خوبی را ظرف چند روز آینده به هواداران بدهیم. به هر حال بار اقتصادی شدید و سنگینی روی باشگاه وجود دارد. پرسپولیس طلبکاران زیادی با رقم های متفاوت دارد، شاید یکی از آن ها برانکو ایوانکویچ باشد که ما قراردادی در حدود یک میلیون یورو با او به ثبت رساندیم. به برانکو پیام دادیم که جلسه ای با او در دُبی (امارات) یا استانبول (ترکیه) برگزار نموده و به یک توافق خوبی دست یابیم، چون اعتقاد داریم که جای پرسپولیس و برانکو در دادگاه فیفا نیست. برانکو چهار سال برای پرسپولیس زحمت کشید و در کسب جام هت تریک کرد، به هر حال بنا به دلایلی امکان ادامه همکاری با سرمربی سابقوجود نداشت و همانطور که گفتم جایی برای برانکو و پرسپولیس در دادگاه فیفا نیست.

انصاری فرد ادامه داد: ما هنوز هیچ پیش پرداختی به بازیکنان و کادر فنی نداده ایم. هنوز با حامی اقتصادی جدیدمان به توافق دست نیافته ایم و یکسری مطالبات را ظرف چند روز آینده برای دریافت آن پیگیری می کنیم تا تیم پرسپولیس بدون دغدغه در جهت آرامش حرکت کند.

نرفتن برانکو به فیفا مسئله مهمی است، چگونه آن را مدیریت می کنید؟

پرسپولیس ظرفیت های بالقوه ای داشته که می توان از آن بهره برد. یکی از آن ها حامیان اقتصادی هستند که باید از طریقشان درآمدزایی داشته باشیم. در حال حاضر با چهار یا پنج حامی اقتصادی جلساتی را برگزار نموده ایم که ایم مذاکرات طی یک ماه آینده منجر به قرارداد خواهد شد.

در خصوص مسائل پیش آمده برای علیرضا بیرانوند دروازه بان تیمتان در دیدار مقابل تراکتور بیشتر شرح دهید؟

علیرضا بیرانوند یک بازیکن اخلاق مدار است. هر بازیکن ممکن است در جریان بازی دچار ناراحتی گردد که این کاملا طبیعی است و نمی گردد آن را محکوم کرد. فشار بیشتر تیم پرسپولیس روی بیرانوند استو به نظرم او بهترین دروازه بان غرب آسیا است. به هر حال فشار زیادی از طرف تیم های رقیب به بیرانوند وارد می گردد. خیلی از تیم ها در حال حاشیه سازی برای او هستند که بیرانوند خویشتن داری نموده و واکنشی نشان نداده است.

او اضافه نمود: انتظار داریم هواداران تیم های رقیب نسبت به بیرانوند واکنش منفی نشان ندهند چون او دروازه بان تیم ملی است و در دیدار های پیش رو تیم ملی مقابل هنگ کنگ و کامبوج باید از دروازه ایران دفاع کند. در خصوص مسائل پیش آمده در دیدار مقابل تراکتور تبریز بیرانوند دستش را برای هواداران بالا برده و توهینی در کار نبوده است و در جلسه ای که با تاج داشتیم او هم صحت این موضوع را تایید کرد. بنابراین ما انتظار داریم که رقابت در یک فضای جوانمردانه ای انجام گردد. به هر حال ما از کسانی که این اخبار، فیلم ها و عکس ها را انتشار می دهند شکایت خواهیم کرد. من معتقدم این حواشی به فوتبال ما لطمه می زند و باشگاه پرسپولیس وظیفه دارد از این حواشی خودداری کند و اجازه ندهد این حواشی دامن گیر نه تنها تیم پرسپولیس بلکه تیم های دیگر را نگردد.

کالدرون در خصوص دریافت مطالبتش با شما حرفی نزده؟ اعتراضی ننموده است؟

زمانی که برای بار اول با کالدرون ملاقات کردم شیفته رفتار و منش او شدم و به من اعلام نمود که پرداخت مطالبات بازیکنان و دستیارانشان برایش مهم تر بوده و این نشان دهنده فروتنی او است. وقتی این مربی با این متانت می آید و می گوید که اولویت من پرداخت پول بازیکنان و یاری هایم است نشان می دهد که چقدر این مربی از لحاظ اخلاقی در درجه بالایی واقع شده است و من واقعا شیفته اخلاق او شدم، چون شبانه روز او در استادیوم شهید کاظمی برای تیم زحمت می کشد.

مدیرعاما باشگاه پرسپولیس ادامه داد: من خودم بارها به استادیوم شهید کاظمی رفته و حتی شنیده ام برخی روز ها از 7:30 صبح به محل تمرین می رود و تا 11 شب هم آنجا می ماند. به هر حال کالدرون فرد بسیار زحمت کشی است و ما باید به او فرصت دهیم. به نظرم بازی های تدارکاتی زیادی با پرسپولیس انجام نداده و در اردوی ترکیه هم اصلا تیم بازی تدارکاتی برگزار نکرد. بنابراین ما باید به او اجازه دهیم تا ترکیب تیم خود را بشناسد و من اطمینان دارم که کالدرون در آینده نتیجه خواهد گرفت و مبلغی که از باشگاه طلب دارد ظرف یک ماه آینده به او پرداخت می گردد.

نظرتان در خصوص بازیکنان دعوت شده پرسپولیس به اردوی تیم ملی فوتبال چیست؟

حُسنی که تیم ما نسبت به سایر تیم ها دارد این است که تغییرات کمتری داشته و خوشبختانه ظرف چند سال اخیر افراد زیادی در آن تغییر ننموده اند. مطمئنم که کالدرون از این وضعیت اطلاع دارد و ما باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم. در حال حاضر 6 بازیکن ملی پوش در اختیار داریم که به نظرم 3 تا 4 بازیکن دیگرمان مانند علی علیپور، شجاع خلیل زاده و... هم باید به تیم ملی دعوت شوند. اطمینان دارم که در ادامه کار به نتایج خوبی دست پیدا خواهیم کرد و مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و مهمتر از همه لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

در خصوص تمدید قرارداد با علیرضا بیرانوند شرح دهید؟ آیا با علی علیپور هم مذاکره داشته اید؟

علیرضا بیرواند به باشگاه آمد و با او صحبت های خوبی را انجام دادیم و درباره تمدید قرارداد با مدیر برنامه های بیرانوند به تفاهم رسیدیم که یک قرارداد 4 ساله با او منعقد می گردد. تفاهمات و رقم قرارداد اجرا شده و انشالله پیش نویس آن را آماده می کنیم، ظرف امروز یا فردا و شاید هم پس از بازگشت تیم ملی فوتبال از هنگ کنگ با او قرارداد را امضا خواهیم کرد و هواداران مطمئن باشند که علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم باقی خواهند ماند. در خصوص علی علیپور هم باید بگویم که او 2، سه ماه گذشته پیشنهاداتی از تیم های دیگر داشت اما به هر حال با باشگاه به تفاهم نرسید و من هم پس از مشورت با کالدرون به او گفتم که در این شرایطی که لیست بسته شده و ما حق نقل و انتقالاتی دیگری را هم نداریم بهتر است در پرسپولیس بمانی و نظر کالدرون هم روی او مثبت بود.

درباره در آمدزایی از سامانه های هواداری آیا جلسه ای با حامی اقتصادی باشگاه داشته اید؟

با حامی اقتصادی اصلی مان که شرکت اپراتور همراه است جلسه ای را در خصوص بروزرسانی سامانه هواداری برگزار کردیم که هواداران را وارد این مسائل کنیم و بحث های درآمدزایی، خدمات و سرویس هایی که باید به هواداران ارائه دهیم را مورد آنالیز قرار دادیم. ما انتظار نداریم که هواداران به صورت نقدی به ما پولی پرداخت نمایند بلکه اعتقاد دارم باشگاه باید به هواداران خدمات و سرویس دهد و از راه آن درآمد زایی داشته باشد.

انصاری فرد اعلام کرد: به عنوان مثال هواداری که هزار تومان هزینه می نماید ما آن مبلغ را به 800 تومان برسانیم که هم بتوانیم به هوادارانمان یک سرویسی ارائه داده باشیم و هم باشگاه از آن مبلغ منفعتی به دست آورد. در همین خصوص جلساتی را با حامی اقتصادی برگزار نموده ایم.

در رابطه با پرونده سوپرجام شرحی دهید؟

فکر می کنم انشالله در تاریخ 29 شهریور دادگاه حکمیت ورزش (CAS) رای دیدار سوپرجام را اعلام کند. ولی نسبت به سوپرجام سال گذشته مصوب هیئت رئیسه سازمان لیگ و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال این جام متعلق به ما است و انتظار داریم در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان این جام به ما داده گردد و بتوانیم در حضور هواداران آن را جشن بگیریم.

صحبت پایانی با هواداران؟

من واقعا قدردان حمایت های همه جانبه هواداران عزیز پرسپولیس هستیم. تیم متعلق به هواداران است و ما اینجا خدمتگزار آن ها هستیم. هوادارانمان باعث شده اند که این موفقیت ها نصیبمان گردد و من انتظار دارم که در هر شرایطی که پرسپولیس قرار می گیرد از بازیکنان و کادرفنی حمایت نمایند، همانطور تا الان این حمایت ها را انجام داده اند. بالاخره مسائل و مسائل تیم زیاد است و همه سعی می نمایند حواشی برای تیم پرسپولیس ایجاد نمایند، من از هواداران هشیاری و بیداری را می خواهم که خیلی هشیار باشند و مسائل حاشیه ای را رصد نمایند و به امید خدا تیم در حمایت کامل و آرامش به هر سه جام لیگ، حذفی و لیگ قهرمانان آسیا خواهد رسید.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42073

به "انصاری فرد: کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس هیچگونه دریافتی نداشته اند، 7 هفته سخت را پیش رو داریم، فشار از طرف تیم های رقیب به بیرانوند زیاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس هیچگونه دریافتی نداشته اند، 7 هفته سخت را پیش رو داریم، فشار از طرف تیم های رقیب به بیرانوند زیاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید