بعد از اندونزی تمرکزم به قهرمانی آسیا است

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران : ملی پوش کاتای انفرادی کاراته گفت: بعد از حضور در بازی های کشورهای اسلامی بلافاصله برای شرکت در مبارزه انتخابی رقابت های قهرمانی آسیا آماده خواهم شد.

بعد از اندونزی تمرکزم به قهرمانی آسیا است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

فرید حقیقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، گفت: زمان خوبی برای کسب آمادگی جهت حضور در بازی های کشورهای اسلامی که خرداد ماه سال آینده به میزبانی اندونزی برگزار می گردد در اختیار دارم و در طول این چند ماه تمام تلاشم را برای موفقیت در این میدان خواهم کرد. البته بعد از حضور در این پیکارها به رقابت های قهرمانی آسیا فکر خواهم کرد.

وی ادامه داد: حریفان خوبی در اندونزی خواهم داشت. خوشبختانه کشورهای اسلامی در چند سال اخیر در بخش کاتا بسیار پیشرفت کردند و تمام آنها می توانند زنگ خطری برای تیم ایران باشند. حریفانی مثل کاتاروهای ترکیه، مالزی، مصر، اندونزی و حتی کویتی ها حرف های زیادی برای گفتن دارند و در این شرایط نباید آنها را دست کم گرفت.

ملی پوش کاتای کاراته کشورمان ضمن اشاره به پیکارهای انتخابی هفته گذشته تیم ملی اعلام کرد: خوشبختانه مسابقات خوبی را شاهد بودیم، اما به عقیده من تمام بچه ها با 70 درصد آمادگی به میدان آمده بودند. البته نباید جز این هم انتظار داشته باشیم چرا یک ورزشکار نمی تواند در طول سال همواره در شرایط ایده آل بسر ببرد. در جریان برگزاری این مسابقات از مسئولین داوری خواستیم که رای ها را علنی اعلام نمایند زیرا بعضی از شرکت نماینده ها مثل اصغر شاه چراغی معمولا در این مورد اعتراض می کرد. به هر حال مسئولین برگزاری اینگونه تصمیم گرفتند و ما نیز به تصمیم آنها احترام گذاشتیم .

منبع: تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 35650

به "بعد از اندونزی تمرکزم به قهرمانی آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از اندونزی تمرکزم به قهرمانی آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید