بسته خبری پرسپولیس، برانکو در راه چین

به گزارش مجله سرگرمی، به خاطر حضور در همایش مربیان برتر آسیا، برانکو ایوانکوویچ سه روز آخر هفته را از پرسپولیس دور خواهد بود.

بسته خبری پرسپولیس، برانکو در راه چین

به گزارش خبرنگاران ،

بازی با نساجی، یک روز زودتر

بازی پرسپولیس و نساجی همان موقعی برگزار می شود که برانکو خواسته بود. باشگاه به درخواست او خواستار زودتر از موعد بازی با نساجی گردیده بود که با موافقت مسئولان این تیم، قرار شد بازی بجای جمعه 23 شهریور، یک روز زودتر یعنی پنجشنبه 22 شهریور برگزار شود.

برانکو در همایش مربیان برتر آسیا

سرمربی پرسپولیس که از سوی ای اف سی به همایش مربیان برتر آسیا دعوت گردیده، ساعت 20:30 سه شنبه راهی شانگهای خواهد شد. برانکو ایوانکوویچ طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته در همایش مربیان برتر فوتبال آسیا شرکت خواهد داشت و سپس با پرواز ساعت 23 پنجشنبه به وقت چین به ایران بازمی شود و ساعت 5 صبح جمعه در تهران خواهد بود.

تیم برومند، حریف قرمزها

پرسپولیس در اجرای برنامه تمرینات و آماده نگاه داشتن خود، ساعت 17 روز پنجشنبه در استادیوم شهید کاظمی به میدان خواهد رفت. حریف قرمزها در این بازی دوستانه تیم دُرّه 98 از لیگ دسته سوم خواهد بود که توسط پرویز برومند راهنمایی می شود.

تغییر ساعت پرسپولیس - الدحیل

دپارتمان امور بین الملل فدراسیون از تغییر زمان بازی برگشت پرسپولیس و الدحیل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2018 اطلاع داد. این بازی که ابتدا از سه شنبه به دوشنبه 26 شهریورماه موکول گردیده بود، بجای ساعت 19:45 ساعت 18:30 برگزار می شود.

ناظران امنیتی در راهند

بازی برگشت پرسپولیس و الدحیل با حضور سه ناظر از کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود. این طور که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نموده، برای این بازی علاوه بر ناظر مسابقه، یک ناظر امنیتی و همین طور مدیرکل مسابقات باشگاهی ای اف سی را هم به عنوان ناظر ویژه به تهران می فرستد.

بازگشت رویایی حریف پرسپولیس

حریف آسیایی پرسپولیس که در لیگ ستارگان با دو گل از القطر عقب افتاده بود، در نهایت چهارمین پیروزی این فصل خود را جشن گرفت. الدحیل با گل های دو دو (گل به خودی 56)، نام تائه هی (68)، محمد مونتاری 84 به بازی برگشت و در نهایت پیروز میدان لقب بگیرد. الدحیل با این برد 10 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به السد در رده دوم نهاده شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2250

به "بسته خبری پرسپولیس، برانکو در راه چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس، برانکو در راه چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید