برگزاری کنگره فوتبال کلینیک با چهره های فوتبالی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سومین همایش فوتبال کلینیک از صبح امروز چهارشنبه در دانشگاه آزاد غرب تهران آغاز به کار کرد تا این همایش میزبان مدیران و مربیان فوتبال باشگاهی کشور باشد.

برگزاری کنگره فوتبال کلینیک با چهره های فوتبالی

آندره استراماچونی، میرشاد ماجدی، مهدی تاج، مسعود تابش، نیما نکیسا، هوشنگ نصیرزاده، فریبرز محمودزاده، محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان و اعضای کادر پزشکی چند باشگاه لیگ برتری نظیر استقلال تهران و ماشین سازی تبریز حضور داشتند.

دعوتنامه حضور مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری و لیگ یک به همراه سرمربیان تمام تیم های لیگ برتری به باشگاه ها ارسال شده بود اما تعداد زیادی از آنها در این همایش علمی شرکت نکردند.

این مراسم که با صحبت های ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال آغاز شد، با سخنرانی آندره استراماچونی سرمربی استقلال تهران ادامه پیدا کرد تا پس از آن کلاس های مختلف آموزشی در حوزه های مرتبط با فوتبال برگزار شود. همچنین لوح تقدیر و یادگاری ویژه ای توسط رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران غرب به استراماچونی اهدا شد.

این همایش فردا پنجشنبه نیز ادامه دارد تا فوتبالی ها بتوانند از کارگاه های آموزشی موجود در این کنگره استفاده کنند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59472

به "برگزاری کنگره فوتبال کلینیک با چهره های فوتبالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کنگره فوتبال کلینیک با چهره های فوتبالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید