برگزاری مسابقه عکس من و دوست اربعینی ام

به گزارش مجله سرگرمی، مسابقه من و دوست اربعینی ام برای چهارمین بار میزبان عکس های سلفی شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین حسینی با میزبانان عراقی و دوستان اربعینی است.

برگزاری مسابقه عکس من و دوست اربعینی ام

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مسابقه من و دوست اربعینی ام برای چهارمین بار میزبان عکس های سلفی شرکت نمایندگان در پیاده روی اربعین حسینی با میزبانان عراقی و دوستان اربعینی است. در چهارمین دوره این مسابقه که به همت فرهنگ سرای انقلاب اسلامی برگزار می گردد، شرکت نمایندگان در پیاده روی اربعین می توانند با میزبانان عراقی و دوستان اربعینی و غیر ایرانی عکس سلفی بگیرند و برای شرکت در این مسابقه ارسال نمایند. عکس های ارسالی حتماً باید توضیح یا کپشنی حداکثر در 40 کلمه داشته باشند. توضیح عکس (کپشن) ارسالی می تواند توضیحی کوتاه درباره محل و موقعیت عکس، دوست اربعینی و ملیت او، داستان عکس یا برداشت و حس صاحب عکس از آن صحنه باشد.

شرکت نمایندگان تا 10 آبان ماه فرصت دارند عکس های خود را به آدرس @selfi1441-bot در تلگرام، نشانی pl7.ir/selfi در واتساپ یا آی دی @selfi1441 در پیغام رسان بله ارسال نمایند. به برندگان این مسابقه سه سفر کربلا، سه دستگاه تبلت و چهار سفر مشهد اهدا می گردد.

آثار پذیرفته شده در صفحه عشاق الحسین (ع) در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی imam.hussain.lovers به نمایش در می آید و مخاطبان این صفحه می توانند به آثار دیگر زائران رأی بدهند. سه برنده این مسابقه بر اساس رأی مردمی (لایک مخاطبان) در صفحه اینستاگرام عشاق الحسین (ع) انتخاب می شوند و سایر برندگان بر اساس نظرات داوران.

مسابقه عکس سلفی من و دوست اربعینی ام با هدف تجلیل از میزبانی مردم عراق در راهپیمایی اربعین و تحکیم روابط دو ملت از سال 1394 شروع شد تا لحظه های ناب دوستی مردم ایران و عراق و جلوه هایی از برادری ملت های مسلمان، میزبانی مردم عراق و شکوه این راهپیمایی عظیم ثبت و ضبط گردد.

در نخستین دوره این مسابقه که سال 1394 برگزار گردید، بیش از یک هزار اثر در دبیرخانه مسابقه پذیرفته شد، عکس هایی که سلفی بودند و حکایتی از دوستی های اربعینی و میزبانی مردم عراق. تصاویر برگزیده این مسابقه در قالب عکس پیکسلی حرم امام حسین (ع) به رایزن فرهنگی سفارت عراق اهدا شد. در دوره دوم این مسابقه بیش از 6 هزار نفر در مسابقه شرکت کردند و بیش از 3 هزار عکس توسط دبیرخانه مسابقه دریافت شد که بیش از دو هزار و 600 مورد آن واجد شرایط مسابقه بود و داوری شد. عکس یادبودی از آثار پذیرفته شده در قالب عکس پیکسلی حرم حضرت امام حسین (ع) در ابعاد 2 در 1.2 متر چاپ و طی مراسمی به سفیر عراق هدیه شد که با استقبال گرم مسئولان سفارت عراق همراه شد. در دوره سوم این مسابقه نیز بیش از سه هزار اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال شد. داوری مردمی این دوره از مسابقه نیز صورت گرفت و برگزیدگان معین شدند.

این مسابقه با همکاری شبکه افق، سازمان هنری رسانه ای اوج و باشگاه امید شبکه امید برگزار می گردد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 55408664 تماس بگیرید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 52022

به "برگزاری مسابقه عکس من و دوست اربعینی ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقه عکس من و دوست اربعینی ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید