برگزاری مجمع عمومی فدراسیون ووشو، تمجید مسئولان ورزش کشور از عملکرد ووشو

به گزارش مجله سرگرمی، مسئولان ورزش کشور در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ووشو از عملکرد این رشته تمجید کردند و ووشو را از پیروز ترین رشته های ورزشی کشور دانستند.

برگزاری مجمع عمومی فدراسیون ووشو، تمجید مسئولان ورزش کشور از عملکرد ووشو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مجمع عمومی فدراسیون ووشو امروز (یکشنبه) در هتل همای تهران و با حضور مهین فرهادی زاد معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک، مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو، محمود مدتین دبیر، زهرا ناطقی نایب رئیس بانوان فدراسیون و همچنین اعضای مجمع برگزار گردید.

در این مجمع، گزارش حسابرسی، خزانه دار، بازرس و گزارش عملکرد فدراسیون در سال 97 ارائه شد و مورد تصویب نهاده شد. همچنین از استان های اصفهان، مازندران و خوزستان به عنوان استان های برتر سال 97 ووشو، تجلیل شد.

رئیس فدراسیون ووشو در این مجمع با بیان اینکه سال 97 پیروز ترین سال تاریخ این فدراسیون بود، گفت: در تمامی رده های سنی قهرمان دنیا شدیم که در ورزش کشور یک اتفاق کم نظیر است. قهرمانی در جام دنیای و قهرمانی در مسابقات رده های سنی دنیا در برزیل از توفیقات ما بود. همچنین در بازی های آسیایی که رویداد بزرگی است با کسب دو مدال طلا و چهار نقره بعد از کشتی، دومین تیم پیروز کاروان ایران بودیم.

وی ادامه داد: در بخش آموزش، دوره های متعدد آزمون دان، مربیگری و داوری برگزار گردید که این مهم با مشارکت هیئت های استانی بود.

علی نژاد توضیح داد: انتخابات فدراسیون آسیایی نیز برگزار گردید و برای چهار سال دیگر به عنوان نایب رئیس انتخاب شدم. مهرداد شیرازی نیز نایب رئیس کمیته فنی شد و اکنون در تمامی کمیته های تأثیرگذار فدراسیون آسیا دارای نماینده ای مؤثر هستیم.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون ووشو با معضل دوپینگ با جدیت برخورد می نماید، شرح داد: در سال 97 تعداد 59 تست از اردونشینان تیم های ملی گرفته شد که همگی منفی بود. همچنین مسابقات سبکی، کشوری و لیگ های رده های سنی نیز با نظم مناسب و سطح فنی خوب برگزار گردید.

رئیس فدراسیون ووشو اضافه نمود: اکنون در سال 98 هستیم و کوشش و اقدامات ما برای ادامه یافتن پیروزیت هاست. ضمن قدردانی از حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، توقع ما از ارگان های اصلی ورزش کشور این است تا نگاه تأثیرگذاری در شرایط فعلی ارزشی کشور به فدراسیون ووشو داشته باشند. می دانم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ارزیابی مثبتی از ما دارند، اما رشته های پیروز می بایست با نگاه ویژه تری دیده شوند.

وی ادامه داد: چنانچه نگاه ها ویژه تر نگردد، تداوم پیروزیت ها مشکل می گردد، چراکه هزینه ها چندبرابر شده است. تعامل حال حاضر ما با وزارت و کمیته در بهترین سطح خود است و شخص وزیر و رئیس کمیته ملی المپیک، عنایت ویژه ای به ووشو دارند.

علی نژاد با قدردانی از رئیس کمیته ملی المپیک، ادامه داد: برای اولین بار است که 50 درصد بودجه فدراسیون های ورزشی در اوایل سال پرداخت شد.

وی در خصوص برگزاری اردوهای تیم های ملی در استان های مختلف گفت: علاوه بر تهران اردوهای تیم های ملی را در اصفهان، هرمزگان، قم، چهارمحال و بختیاری و سمنان برپا کردیم که باید از ادارات کل و هیئت های استانی آنان تشکر کنم.

رئیس فدراسیون ووشو در ادامه به فرهادی زاد به مناسبت انتخاب به عنوان معاون امور بانوان وزارت ورزش تبریک گفت و ادامه داد: همچنین باید از داورزنی و اسبقیان که در معاونت قهرمانی وزارتخانه، همیشه همراه فدراسیون ووشو بوده اند نیز قدردانی کنم.

فرهادی زاد: ووشو صندلی ویژه ای بین جوانان دارد

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به پیشرفت چشمگیر ووشوی ایران در سال های اخیر، گفت: همت و کوشش اهالی این رشته سبب شد تا ووشو اکنون در بین مردم و به خصوص جوانان دارای صندلی ویژه ای باشد. خوشحالم که این رشته توانسته جامعه جوان را به سوی سلامت سوق دهد.

وی اضافه نمود: بعضی رشته های ورزش در ایران سرآمد هستند و ووشو نیز از رأس که مدیریت محسوب می گردد تا ورزشکاران از لحاظ فرهنگی و اخلاقی یک الگوست و اصول را رعایت می نمایند. قطعاً اهمیت مدیریت مناسب سبب رشد ووشوی ایران در سال های اخیر شده است.

فرهادی زاد، ادامه داد: خوشبختانه ووشو در بخش بانوان نیز سرآمد و پیروز است.

سعیدی: ووشو از امیدهای اصلی ورزش ایران است

کیکاووس سعیدی، سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک با بیان اینکه ووشو از پرمدال ترین رشته های ورزشی کشور است، گفت: همیشه روی پیروزیت های این رشته در بازی های آسیایی، حساب ویژه ای می گردد و ووشو از امیدهای اصلی ورزش ایران است.

وی در ادامه گفت: امیدوارم با کوشش مسئولان دنیای این رشته، شرایط برای المپیکی شدن ووشو فراهم گردد. در صورت رخ دادن این مهم، ووشو قطعاً در المپیک نیز از بهترین های ورزش ایران خواهد بود.

سعیدی با بیان توانایی های رئیس فدراسیون ووشو، ادامه داد: علی نژاد در کمیسیون بین الملل کمیته ملی المپیک نیز خدمات ویژه ای برای ورزش ایران داشته است.

سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک در سرانجام بیان نمود: انسجام خوب حاکم بر مجمع فدراسیون ووشو نشان از توان مدیریتی این رشته ورزشی دارد.

سعیدی در خصوص شرایط بودجه ای فدراسیون ها گفت: رئیس کمیته ملی المپیک در کوشش است تا در سرانجام شش ماه نخست سال، پرداختی فدراسیون ها را به 90 درصد برساند. می دانیم ووشو رشته ای پرکوشش و پیروز است، اما باید سهم کمیته را بالاتر ببریم تا بتوانیم به فدراسیون پیروزی چون ووشو نیز نگاه ویژه تری داشته باشیم. با این حال باید بگویم که کمیته ملی المپیک همیشه به این رشته پیروز نگاه متفاوتی دارد و روی پیروزیت های آن حساب باز می نماید.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور نوروز، بهار

huseynvahedi.ir: وبلاگ واحدی | من یک جهانگرد هستم

indiaro.ir: تور هند ارزان قیمت| تور بمبئی، گوا، آگرا، جیپور، تور مثلث طلایی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32049

به "برگزاری مجمع عمومی فدراسیون ووشو، تمجید مسئولان ورزش کشور از عملکرد ووشو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مجمع عمومی فدراسیون ووشو، تمجید مسئولان ورزش کشور از عملکرد ووشو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید